AndroidHealthClinic

Hoxyz - Reversing out of the ecto zone.

Goeie, een vraag beantwoorden met een vraag..
Ik doe jou na:

Waarom squat je eigk 5 reps altijd, in plaats van 8-10?

OT: Ik vraag waarom TS niet hoger in volume gaat met squatten, omdat hij juist geen burn of pomp ervaart.

Daarnaast denk ik dat volume meer gaat uithalen voor hem, want z'n techniek loopt ook achter. Je kunt nu wel 5 reps squat van 120 gaan doen, maar dalijk kom je niet eens meer lager dan parallel op 8-10 squats en ben je naar powerlifter verbannen (jk) :D

Laatst bewerkt:
juist hoge reps zijn niet goed wat techniek betrefd. Dan kan je beter meer setjes lage reps doen. Daarnaast squatten powerlifters dieper dan bodybuilders :thumbs:

5 reps is over het algemeen beetje best of both worlds van kracht en hypertrofie.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.827
Ik doe jou na:

OT: Ik vraag waarom TS niet hoger in volume gaat met squatten, omdat hij juist geen burn of pomp ervaart.

Daarnaast denk ik dat volume meer gaat uithalen voor hem, want z'n techniek loopt ook achter. Je kunt nu wel 5 reps squat van 120 gaan doen, maar dalijk kom je niet eens meer lager dan parallel op 8-10 squats en ben je naar powerlifter verbannen (jk) :D

juist hoge reps zijn niet goed wat techniek betrefd. Dan kan je beter meer setjes lage reps doen. Daarnaast squatten powerlifters dieper dan bodybuilders :thumbs:

5 reps is over het algemeen beetje best of both worlds van kracht en hypertrofie.
Meh techniek gaat wel prima. Kracht en size ook wel, ik heb geen zin om high rep te squatten ivm conditie.

Overigens 80,1kg terwijl ik de hele week +-2500kcal en gister 3k heb gezeten. (-0.8kg sinds vorige week za)

Super nice! Lekker gewicht blijven verliezen en toch nog enigzins wat kunnen eten:thumbs:

Ik voel me wel aangesproken, maar dat boeit ook niet.

Wat ik me afvraag is wel waarom alle powerlifters reageren in bodybuilding logs? Is het zo saai in 'jullie' sectie?

• #1.830
Super nice! Lekker gewicht blijven verliezen en toch nog enigzins wat kunnen eten:thumbs:
Ik vind m'n gewicht wel zielig worden, maar ach. Moet toch een keer shredded worden voordat ik weer kan bulken
Ik voel me wel aangesproken, maar dat boeit ook niet.

Wat ik me afvraag is wel waarom alle powerlifters reageren in bodybuilding logs? Is het zo saai in 'jullie' sectie?
Vind een beetje drukte en verschillende meningen in mijn log wel leuk hoor.

jij met je oneindige false dichotomy van 'bodybuilders' en 'powerlifters' ook :roflol: en dan nog niet eens binnen je eigen arbitraire nonsensical onderverdeling mensen in het juiste hokje kunnen plaatsen ook :roflol:

jij met je oneindige false dichotomy van 'bodybuilders' en 'powerlifters' ook :roflol: en dan nog niet eens binnen je eigen arbitraire nonsensical onderverdeling mensen in het juiste hokje kunnen plaatsen ook :roflol:
Ik was gewoon even gezellig aan het haten :roflol:

• #1.833
goeie wielen.

• #1.837
Lekkere pomp tren

paused bench
5x5x60kg
meh blijft maar een kut oefening

high incline smith bp
2x10x60kg
8x65kg
5x65kg dropset

cable flyes
5x10

pendlay row
4x6x60kg

rack pull
10x60kg
10x80kg
10x100kg
5x120kg
6x140kg
12x140kg pr

lat pulldown machine
3x12

nautilus machine pullover
@Pillz @Stunna :D
3x12

curls
3x12x12kg

thanks brah

Geen mogelijkheid tot deadlift vanaf dozen?

• #1.840
squat
5x5x85kg
diepte meh, maar vind het wel prima opzich. Belt deed ook helemaal niks, zit veelste los

rdl
10x40kg
5x12x50kg

hamstring curl
4x12

leg etension
3x30

standing calf raise
5x12

Terug
Naar boven