- Waardering
- 18.834
9 reps @ 70% ripDeze ook altijd erg fijn tijdens sheiko
70% x 5, 3, 7, 5, 9, 6, 8, 4, 6, 3, 5
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
9 reps @ 70% ripDeze ook altijd erg fijn tijdens sheiko
70% x 5, 3, 7, 5, 9, 6, 8, 4, 6, 3, 5
fixed
Kut in de zin van? Zwaar, burn?Heeft goed gewerkt voor kracht en massa, en vind hoog rep squatten kut
Waarom 5?
Ik doe jou na:
Waarom squat je eigk 5 reps altijd, in plaats van 8-10?

Ik doe jou na:
OT: Ik vraag waarom TS niet hoger in volume gaat met squatten, omdat hij juist geen burn of pomp ervaart.
Daarnaast denk ik dat volume meer gaat uithalen voor hem, want z'n techniek loopt ook achter. Je kunt nu wel 5 reps squat van 120 gaan doen, maar dalijk kom je niet eens meer lager dan parallel op 8-10 squats en ben je naar powerlifter verbannen (jk)![]()
Meh techniek gaat wel prima. Kracht en size ook wel, ik heb geen zin om high rep te squatten ivm conditie.juist hoge reps zijn niet goed wat techniek betrefd. Dan kan je beter meer setjes lage reps doen. Daarnaast squatten powerlifters dieper dan bodybuilders
5 reps is over het algemeen beetje best of both worlds van kracht en hypertrofie.
Ik voel me wel aangesproken, maar dat boeit ook niet.juist hoge reps zijn niet goed wat techniek betrefd. Dan kan je beter meer setjes lage reps doen. Daarnaast squatten powerlifters dieper dan bodybuilders
5 reps is over het algemeen beetje best of both worlds van kracht en hypertrofie.
Ik vind m'n gewicht wel zielig worden, maar ach. Moet toch een keer shredded worden voordat ik weer kan bulkenSuper nice! Lekker gewicht blijven verliezen en toch nog enigzins wat kunnen eten![]()
Vind een beetje drukte en verschillende meningen in mijn log wel leuk hoor.Ik voel me wel aangesproken, maar dat boeit ook niet.
Wat ik me afvraag is wel waarom alle powerlifters reageren in bodybuilding logs? Is het zo saai in 'jullie' sectie?
Wat ik me afvraag is wel waarom alle powerlifters reageren in bodybuilding logs? Is het zo saai in 'jullie' sectie?
en dan nog niet eens binnen je eigen arbitraire nonsensical onderverdeling mensen in het juiste hokje kunnen plaatsen ook 
Ik was gewoon even gezellig aan het hatenjij met je oneindige false dichotomy van 'bodybuilders' en 'powerlifters' ooken dan nog niet eens binnen je eigen arbitraire nonsensical onderverdeling mensen in het juiste hokje kunnen plaatsen ook
![]()

Hehehe, lekker rellen. Heerlijk
Thanks mick!

thanks brah
Niet echt, maar vind rackpulls ook prima voor hypertrofie