- Waardering
- 2.335
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee net wel een stuk erboven tochsq zijn net genoeg op diepte zien er opzich prima uit?
wrm niet lekker zonder riem?
pl-related was het afkeur idd.
Op alles zou het afkeur moeten zijn. Imo zou je elke set die je niet op diepte Squat moeten inhalen per training.
Riem voelt goed aan, kan anders geen spannig houden. Als hij goed zit teminstesq zijn net genoeg op diepte zien er opzich prima uit?
wrm niet lekker zonder riem?
Voor pl iets te hoog idd, maar zit er niet zo mee aangezien ik geen wedstrijden wil draaien
max is 5x5x105 en 1x130kg. Maar low kcal hakt er een beetje in, heb gereset en bouw nu gewoon weer rustig omhoogzeker stuk boven ja.
OT: Dacht dat je laatst 100kg squatten of was dat PR en niet op reps?
+1 high reps maken op squat zuigt
Meh was duidelijk te zien dat sommige reps te hoog waren. Ach ja
True maar voelt een stuk fijner aan. Kreeg altijd last van m'n heup tijdens wijdere stance.Je stance draagt ook niet echt bij aan gemakkelijk op diepte komen.
Thanks voor je input. Dit was altijd m'n stance widthNiet alleen je stance maar je breekt nogal overdreven vanuit de knieën en hebt enorm veel knee travel wat de rom om onder par te komen wel echt een kilometer lang maakt. Los van het feit of je wel of niet op/onder par wilt komen is het verre van een efficiënte manier van squatten.
Vanwaar dan? Je ziet dat ik in m'n meeste recente veel meer upright blijft. Wat je juist wilt in een highbar? Overigens over knee travel. Ik krijg het er echt niet uit. Meer naar achter zitten wil niet.squats op dat instagram filmpje zien er beter uit imo
Hmm, squat tegenwoordig eigelijk op automatische piloot. Zal volgende lb eens kijkenje breekt eigenlijk ook alleen maar bij je knieën, ook al squat je highbar moet je alsnog breken bij je heupen. zodat je fatsoenlijk je knieën naar buiten kan duwen onderin.
Je hebt wel meer forward lean inderdaad in dat instagram filmpje en je klapt ook wat in met je bovenrug maar dat kun je vrij eenvoudig oplossen door je ellebogen wat harder op slot te zetten en je borst op te houden. Qua efficiëntie zag die squat er gewoon beter uit en je komt ook veel makkelijker op diepte daar. De stance en de mate van knee travel die je hanteert op dat filmpje van vandaag maakt het echt enorm kut om op diepte te komen
Vanwaar dan? Je ziet dat ik in m'n meeste recente veel meer upright blijft. Wat je juist wilt in een highbar? Overigens over knee travel. Ik krijg het er echt niet uit. Meer naar achter zitten wil niet.
Dit vind ik eigenlijk ook wel.squats op dat instagram filmpje zien er beter uit imo
Thanks voor je input, weet alle que's qua formwel. Maar uitvoeren blijft een moeilijke. Ben iig al heel blij met de progressie so far. Dit was mijn squat een jaar geledenJe knieën maken meteen een enorme klap naar voren zodra je begint te zakken, er gebeurt niks vanuit je heupen. Dan moet je dat hele stuk nog zakken en eigenlijk hebben je knieën al nauwelijks ruimte meer om nog verder te komen maar dat moet toch om enigszins in de buurt van parallel te komen want je kunt je heupen gewoon nergens meer kwijt. Knieën dus vanaf de start actief naar buiten duwen ipv naar voren en eerder breken bij de heupen, en je heupen als het ware tussen je benen in laten zakken, zeker bij high bar squats.