- Waardering
- 18.834
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
welke heb je?Probeer water wat te uppen icm 0kcal ranja. Gister z'n 4 liter, en zit nu ook al op 3 liter. Maar heb perongeluk de verkeerde gekocht (waar wel gewoon kcal in zit) Wat ik niet doorhadrip cut

Raaki multivruchten, dacht al wat is dit lekker. Deed steeds om en om, ene keer 700ml water in shakebaker. andere keer 700ml + beetje ranja. Die met ranja had ik elke keer in 5 min op, alleen water veel langer

Raaki multivruchten, dacht al wat is dit lekker. Deed steeds om en om, ene keer 700ml water in shakebaker. andere keer 700ml + beetje ranja. Die met ranja had ik elke keer in 5 min op, alleen water veel langer![]()
Siroop met kcal bevat bijna net zoveel kcal als gewoon frisdrank, als je het aanlengt met water. Siroop met 0 kcal is dan wel weer chillreine claude van raak is lekker, maar ook gwn vol met kcal.

Die is wel lekker inderdaad. Had pas bij MM van die zakjes van Bolero gewonnen..die zijn ook t*ring lekker!!Nieuwe ronden, nieuwe kansen
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Nieuwe ronden, nieuwe kansen
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Deze had ik gewoon bij de jumbo wegWaar kun je die ranja halen dan mijn vriendin koopt die ook altijd maar dan met suiker. Superchille ranja
bij aas hoort zonnenbank
road to cancer
steel me eigen grap niet :S
Boek jij de sauna alvast?

Komt uit m'n game tijd