AndroidHealthClinic

Hoxyz - Reversing out of the ecto zone.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.902
can't help it
Hoezo ga je niet gewoon na elke training half uur cardio doen? Kun je ook weer wat meer eten..

Vind jij cardio leuk (retorische vraag)?
Na en lange dag en een dikke training heb ik meestal gewoon geen energie meer voor cardio
gamenamen hnnnng

een van de beste delen van gamen
waren goei tijden. +1500 uur op cod mw2

Heb je trouwens plannen om te gaan kuren als je weer gaat bulken? Lees tussen de regels door dat je wel clen etc gebruikt?

• #1.904
Heb je trouwens plannen om te gaan kuren als je weer gaat bulken? Lees tussen de regels door dat je wel clen etc gebruikt?
Ik heb wel eens clen gebruikt inderdaad, maar dat heeft vrij weinig uitgehaald omdat ik voeding niet op orde had. Wil eerst eens kijken wat natty bulken mij brengt. Op z'n vroegst pas winter 2017 denk ik.

Is dat dan januari 2017 of december 2017? :D

Zou hoe dan ook eerst eens natty bulken naar pak ehm beet 88kg bij een procent of 10..en daarna eens verder kijken.

Echter als je doel is om echt groot te worden kun je beter zo vroeg mogelijk beginnen..:roflol:

• #1.908
Zou hoe dan ook eerst eens natty bulken naar pak ehm beet 88kg bij een procent of 10..en daarna eens verder kijken.

Echter als je doel is om echt groot te worden kun je beter zo vroeg mogelijk beginnen..:roflol:
M'n streef fysiek is natty niet mogelijk. Maar wie weet ben ik een genetisch monster die 10kg in 1 jaar aanzet tijdens m'n eerste bulk ooit :D. Herstel houd me ook een beetje tegen, dus ik wacht het gewoon nog rustig af.

Zou best te doen moeten zijn idd

10kg vvm?

In wat voor droom wereld leven jullie :roflol:

• #1.914
t*ring lekkere training. Misschien niet de meest effiecente omdat ik me niet echt focus op progressive overload. Maar zo haal ik wel het meeste plezier uit m'n trainingen

chest press
10x40kg
10x50kg
15x60kg
2x12x70kg laatste dropset

dips
Laatste keer dat ik dit probeerde kon ik geen eens bw dips
15x-20kg
15x-10kg
2x15xbw
15x+8kg
10x+12kg
6x+18kg dropset 10xbw pr obv.

high incline smith bp
Van @Determination. Mooi upper chest en front delts
20x20kg
20x40kg
4x15x60kg ?? zou het niet weten hoeveel reps, hele hoop iig

hamer pullup
sommige reps met beetje steun in rug
2x8xbw
14xbw low bw gains :cool: pr

seated machine row
4x12x90kg oid.

straigh bar curl
3x10

standing skullcrusher
3x??

Zou best te doen moeten zijn idd

10kg vvm?

In wat voor droom wereld leven jullie :roflol:

Zelfs ik weet dat je 10kg vvm beginnersgains kunt pakken op een jaar..daarna wordt het een ander verhaal..

well see well see

ja alleen hoxyz is geen beginner.
Hij is 1.88m en weegt na zijn cut nog maar ~78kg..

Fysiek gezien ben je dan wat mij betreft gewoon een beginner..en kun je nog profiteren van 'beginners-gains'.

Of excact die 10kg VVM gepakt zal worden op een jaar is van veel factoren afhankelijk. Maar een kilootje of 8 is op dat niveau naturel zeker haalbaar..

Fysiek gezien ben je dan wat mij betreft gewoon een beginner..en kun je nog profiteren van 'beginners-gains'.

Of excact die 10kg VVM gepakt zal worden op een jaar is van veel factoren afhankelijk. Maar een kilootje of 8 is op dat niveau naturel zeker haalbaar..

ben jij fysiek gezien dan ook nog een beginnen?

Wanneer kunnen we jouw 8kg vvm gains zien dan?

stats bepalen niet of je een beginner bent, hoelang je traint en hoeveel je al behaald hebt bepaald dat.

ik was na een jaar trainen ook ong 1.88 en 78kg.
toen was ik ook echt geen beginner meer, sterker nog, ik had al 11/12kg VVM gegained.

Laatst bewerkt:
  • #1.919
Ik train waarschijnlijk al het langste van iedereen hier :roflol:

Terug
Naar boven