MuscleMeat

Hoxyz - Reversing out of the ecto zone.

what ever it takes goddammit.. right babe...

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

yup

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.926
Niemand mentioned ook even epic dips en pullups :(

epic dips en pull ups man!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.931
homo's

ben jij fysiek gezien dan ook nog een beginnen?

Wanneer kunnen we jouw 8kg vvm gains zien dan?
Ik weeg 82kg bij 1.80m en train 8 jaar..heb prima kracht stats en weet waar ik het over heb..

Dus nee..ben geen beginner..

Met dat trieste fysiek van jou..kunnen we jou misschien beter voor beginner uitmaken of niet?

stats bepalen niet of je een beginner bent, hoelang je traint en hoeveel je al behaald hebt bepaald dat.

ik was na een jaar trainen ook ong 1.88 en 78kg.
toen was ik ook echt geen beginner meer, sterker nog, ik had al 11/12kg VVM gegained.
Hoelang je traint zegt werkelijk niets..

Ik weeg 82kg bij 1.80m en train 8 jaar.

:roflol:

train 8 jaar..heb prima kracht stats

Met dat trieste fysiek van jou..kunnen we jou misschien beter voor beginner uitmaken of niet?

lekker gerusteled meteen :thumbs: Ik begrijp niet waarom je je meteen zo aangevallen voelt

Ik weeg 82kg bij 1.80m en train 8 jaar..heb prima kracht stats en weet waar ik het over heb..

apply cold water to the burned area

voor 8 jaar trainen zijn jouw krachtstats allesbehalve prima

lekker gerusteled meteen :thumbs: Ik begrijp niet waarom je je meteen zo aangevallen voelt
Als je fysiek ook maar een beetje in de buurt zou komen mocht je nog wat zeggen...

Velen hier op het forum hadden er inderdaad al lang een spuit in gestopt..

Wat een haat allemaal.

Terug
Naar boven