- Waardering
- 18.834
Kijk naar de gemiddelde gym ganger, die maken nooit progressie. Dat was ik.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kijk naar de gemiddelde gym ganger, die maken nooit progressie. Dat was ik.
Hoe lang train je dan al?Kijk naar de gemiddelde gym ganger, die maken nooit progressie. Dat was ik.
Idk probally al 6 jaar lid van de gym ofzo. Maar toen ging ik 1x per week, of spinnen. Sinds begin dit log pas serieus.
RipIdk probally al 6 jaar lid van de gym ofzo. Maar toen ging ik 1x per week, of spinnen. Sinds begin dit log pas serieus.
Voor 6 jaar trainingstijd niet echt epic meer

Sickening branch rom of peace
huh ik ben geen homo!
Ik weeg 82kg bij 1.80m en train 8 jaar..heb prima kracht stats en weet waar ik het over heb..ben jij fysiek gezien dan ook nog een beginnen?
Wanneer kunnen we jouw 8kg vvm gains zien dan?
Hoelang je traint zegt werkelijk niets..stats bepalen niet of je een beginner bent, hoelang je traint en hoeveel je al behaald hebt bepaald dat.
ik was na een jaar trainen ook ong 1.88 en 78kg.
toen was ik ook echt geen beginner meer, sterker nog, ik had al 11/12kg VVM gegained.

Met dat trieste fysiek van jou..kunnen we jou misschien beter voor beginner uitmaken of niet?

apply cold water to the burned areaIk weeg 82kg bij 1.80m en train 8 jaar..heb prima kracht stats en weet waar ik het over heb..
Dus nee..ben geen beginner..
Met dat trieste fysiek van jou..kunnen we jou misschien beter voor beginner uitmaken of niet?
Hoelang je traint zegt werkelijk niets..
voor 8 jaar trainen zijn jouw krachtstats allesbehalve primaIk weeg 82kg bij 1.80m en train 8 jaar..heb prima kracht stats en weet waar ik het over heb..
Dus nee..ben geen beginner..
Hoelang je traint zegt werkelijk niets..
Ben ik een powerlifter dan?voor 8 jaar trainen zijn jouw krachtstats allesbehalve prima
hij bencht anders wel 6x80 (nipt!!)voor 8 jaar trainen zijn jouw krachtstats allesbehalve prima
Als je fysiek ook maar een beetje in de buurt zou komen mocht je nog wat zeggen...
lekker gerusteled meteenIk begrijp niet waarom je je meteen zo aangevallen voelt