AndroidHealthClinic

Hoxyz - Reversing out of the ecto zone.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.881
80,1 kg.. oftewel -0kg sinds vorige week zaterdag :( abs komen een beetje door
fcd6631df5.jpg

Wel dikke spierpijn in benen

kan niet inzoomen:(

Zo fucked up dat als je natty echt abs wilt zien dat je je gewicht maar ziet zakken...en zakken...en nog meer zakken..

Nog eventjes doorcutten nog! Ga je nog een tandje bijzetten (minder kcals? meer cardio?)

• #1.886
Zo fucked up dat als je natty echt abs wilt zien dat je je gewicht maar ziet zakken...en zakken...en nog meer zakken..

Nog eventjes doorcutten nog! Ga je nog een tandje bijzetten (minder kcals? meer cardio?)
Ik ga niet nog lager in kcal , houd het echt niet meer uit. Wel ga ik in de weekenden tracken @2500kcal. Vandaag is de eerste zaterdag ooit dat ik kcal track haha :roflol: Misschien als ik energie heb een beetje cardio erbij.

Ik ga niet nog lager in kcal , houd het echt niet meer uit. Wel ga ik in de weekenden tracken @2500kcal. Vandaag is de eerste zaterdag ooit dat ik kcal track haha :roflol: Misschien als ik energie heb een beetje cardio erbij.
Wel alles tracken dan...niet zoals ik vandaag een halve tompouce en wat snoepjes niet loggen:roflol:

Als je trouwens ziet waar je vandaan komt qua shape zul je wel trots zijn! Ik roep ook weleens dat ik vroeger een fat-kid was, maar was hooguit skinnyfat..echt een mooie transformatie hoor kerel!

Keep it up!

• #1.889
Wel alles tracken dan...niet zoals ik vandaag een halve tompouce en wat snoepjes niet loggen:roflol:

Als je trouwens ziet waar je vandaan komt qua shape zul je wel trots zijn! Ik roep ook weleens dat ik vroeger een fat-kid was, maar was hooguit skinnyfat..echt een mooie transformatie hoor kerel!

Keep it up!
Thanks, en vroeger dacht ik ; zo dik ben ik niet. hahahaha
Alles wordt gewoon getracked; prima combinatie
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Thanks, en vroeger dacht ik ; zo dik ben ik niet. hahahaha
Alles wordt gewoon getracked; prima combinatie
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Zou lekker de zero variant pakken..dat vind ik nu zonde van mijn kcals. Vind ik overigens van bijna alle calorie rijke dranken..

• #1.891
  • #1.892
Gister voor het eerst in m'n leven kcal getracked. Goal was 2500 kcal. Uiteindelijk uitgekomen op 2130kcal met nog 3 soesjes die ik niet had geteld.
Vannochtend 79,5kg :o

haha ecto!

Waarom drink je die rotzooi?

79,5kg... Out

Hoezo ga je niet gewoon na elke training half uur cardio doen? Kun je ook weer wat meer eten..

Terug
Naar boven