- Waardering
- 18.834
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Netjes, wordt weer tijd om te gaan bulken!80,1 kg.. oftewel -0kg sinds vorige week zaterdagabs komen een beetje door
![]()
Wel dikke spierpijn in benen

Dan zie je m'n fatness
I wish, ik denk dat ik rond de 78 kg voor het eerst ga bulken

Ik ga niet nog lager in kcal , houd het echt niet meer uit. Wel ga ik in de weekenden tracken @2500kcal. Vandaag is de eerste zaterdag ooit dat ik kcal track hahaZo fucked up dat als je natty echt abs wilt zien dat je je gewicht maar ziet zakken...en zakken...en nog meer zakken..
Nog eventjes doorcutten nog! Ga je nog een tandje bijzetten (minder kcals? meer cardio?)
Misschien als ik energie heb een beetje cardio erbij.Wel alles tracken dan...niet zoals ik vandaag een halve tompouce en wat snoepjes niet loggenIk ga niet nog lager in kcal , houd het echt niet meer uit. Wel ga ik in de weekenden tracken @2500kcal. Vandaag is de eerste zaterdag ooit dat ik kcal track hahaMisschien als ik energie heb een beetje cardio erbij.

Wel alles tracken dan...niet zoals ik vandaag een halve tompouce en wat snoepjes niet loggen![]()
Thanks, en vroeger dacht ik ; zo dik ben ik niet. hahahahaAls je trouwens ziet waar je vandaan komt qua shape zul je wel trots zijn! Ik roep ook weleens dat ik vroeger een fat-kid was, maar was hooguit skinnyfat..echt een mooie transformatie hoor kerel!
Keep it up!
Zou lekker de zero variant pakken..dat vind ik nu zonde van mijn kcals. Vind ik overigens van bijna alle calorie rijke dranken..Thanks, en vroeger dacht ik ; zo dik ben ik niet. hahahaha
Alles wordt gewoon getracked; prima combinatie
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
PrullenbakZou lekker de zero variant pakken..dat vind ik nu zonde van mijn kcals. Vind ik overigens van bijna alle calorie rijke dranken..

hjb kut ecto ik toop jou
Omdat het lekker is
Vind jij cardio leuk (retorische vraag)?Hoezo ga je niet gewoon na elke training half uur cardio doen? Kun je ook weer wat meer eten..
Deze naam had ik al voordat ik wist wie zyzz wasKomt uit m'n game tijd