- Waardering
- 27.580
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 160kg
- Vetpercentage
- 50%
hongerloon lijkt mij onderbetaaldIedereen vindt andermans' baan altijd overbetaald en overgewaardeerd
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hongerloon lijkt mij onderbetaaldIedereen vindt andermans' baan altijd overbetaald en overgewaardeerd
Dat lijkt me een mening.Iedereen vindt andermans' baan altijd overbetaald en overgewaardeerd
Iedereen vindt mijn baan altijd overbetaald en overgewaardeerd.Iedereen vindt andermans baan altijd overbetaald en overgewaardeerd
Meanwhile.
![]()
EU-burgers moeten gaan betalen voor CO2-uitstoot van auto en verwarming
Inwoners van de Europese Unie moeten over een aantal jaar gaan betalen voor de broeikasgassen die ze uitstoten. Dat plan is onderdeel van een nieuw maatregelenpakket om de klimaatdoelen te halen. Om de kosten voor burgers te drukken komt er wel extra subsidie om bijvoorbeeld het huis te isoleren.www.nu.nl
Iedereen vindt andermans baan altijd overbetaald en overgewaardeerd
De timing ook. Dit is echt bizar te noemen, ik moet er inmiddels hard om lachen. Die reacties bij nu.nl zijn ook zo tenenkrommend.
Altijd een belerend toontje in de trend van "je hebt al 20 jaar de tijd gehad te isoleren, nu krijg je terecht de rekening".
Het komt altijd over alsof Nederland als één blok achter de klimaatplannen staan maar ik kan me dat niet voorstellen. Misschien durft men net als bij Corona er niet echt tegen in te gaan. Bang om als ontkenner te worden weggezet.
Toen ik 7 was had ik inderdaad mijn koopwoning maar eens moeten isoleren.
Als je nu geen A+++ koopwoning hebt op je 20ste ben je gewoon een gore luie sukkel die alleen maar je geld uitgeeft aan koffie en avocadotoast.
Het is trouwens Europese wetgeving dus je laatste stukje over de Nederlandse bevolking heeft er weinig mee te maken?
Beetje het zelfde als over klagen over je gemeenteraad als er nieuwe nationale wetgeving komt.
Klimaatwetgeving is vooral kut omdat we nu ineens de rekening moeten betalen van andere generaties en andere landen. Wij hebben zelf alleen een kopje koffie gedronken maar moeten wel meebetalen aan de 7 gangen+wijn die de rest had.
Dé rekening, was er een rekening dan die voorgaande generaties hebben laten liggen? Mij niet bekend, dus kan ze niks kwalijk nemen. Alle rekeningen worden bedacht, om verzonnen problemen op te lossen.
Neem aan dat je enigsinds op de hoogte bent van de overbevolking? De schade aan het miliue, het overmatig consumeren van schaarse grondstoffen, het uitstoten van over miljoenen jaren opgeslagen koolstof, het vernielen van essentiele natuur voor landbouwgrond?
Dat is de rekening.
Het meeste hiervan wisten we tenminste 50 jaar geleden al.
Konden die generaties dat eigenlijk al, op wintersport gaan?Wees blij dat je in deze tijd leeft en je vorige generaties dankbaar dat je niks tekort komt, zodat je gewoon op wintersport kan.Konden die generaties dat eigenlijk al, op wintersport gaan?
NeeWordt je nou makkelijker ziek als je de hele dag in de kou zit?
Ziek van het rillen ?Wordt je nou makkelijker ziek als je de hele dag in de kou zit?
Ik zou ook nee zeggen, maar een koude vochtige omgeving gaat wel eerder schimmelen, maar kou alleen kan niet de oorzaak zijn.
Hij zit op zolder, niet in een kelder. En. Beperkt sociaal contact tot een uiterst minimumIk zou ook nee zeggen, maar een koude vochtige omgeving gaat wel eerder schimmelen, maar kou alleen kan niet de oorzaak zijn.

Ik zag dat allemaal niet voorbij komen in zijn vraag.Hij zit op zolder, niet in een kelder. En. Beperkt sociaal contact tot een uiterst minimum![]()
Veel is relatief.Ik heb in een eerdere post ook al beschreven dat wij Nederlanders kampioen klagen zijn, maar ook wel eens stil mogen staan bij het feit dat we een enorm goed leven hebben. Ik leef onder modaal, maar heb meer luxe dan een koning nog geen 10 generaties geleden.
Klopt maar in verhouding tot andere landen is dat gat toch nog best klein?
De meerderheid van dit forum vond dat niet zolang geleden wel prima.de mogelijkheden om je aan waar je wieg staat te onttrekken minder.
Zolang je alleen naar inkomen uit arbeid en de rest van Box 1 kijkt kan je dat volhouden.Klopt maar in verhouding tot andere landen is dat gat toch nog best klein?
Dat maakt het niet meer of minder waar, bovendien hoorde ik ook toen niet bij die meerderheid.De meerderheid van dit forum vond dat niet zolang geleden wel prima.