Fitness Seller

Sticky Huidige energieprijzen en mogelijke problematiek

Dat zal grootendeels door het verwarmen met mijn airco's komen.

Ik betaal per maand €180, de maand december zou me €201 hebben gekost.
vattenfall.png
Wat is je zonnepaneel opbrengst in december?

Gewoon gas verder demoniseren :emo:

Misschien voortaan zoiets simpels als de afzuiger aanzetten.
Home gas cookers cause weekly breaches of air pollution limits, a new study suggests.

The report by the non-profit energy efficiency group CLASP and European Public Health Alliance (EPHA) with technical input [1] by the Organisation for Applied Scientific Research (TNO) suggests that cooking on gas in a typical kitchen without mechanical ventilation causes indoor nitrogen dioxide (NO2) pollution that exceeds World Health Organisation air quality guidelines and outdoor EU air pollution standards multiple times each week throughout the year.
:roflol:

Uit onderzoek blijkt dat wanneer men een motorvoertuig in een afgesloten ruimte opereert, de ontstane giftige gassen de WHO normen voor schone lucht overschrijden. Dit kan leiden tot mentaal retardisme, wat kan leiden tot veganisme. De WHO pleidt daarom voor een algeheel motorvoertuigen verbod. Onderzocht wordt of soja mogelijk een uitkomst kan bieden voor dit probleem

Laatst bewerkt:
DPG-Media is koploper in het brengen van onzin nieuws

Ik dacht dat airco verwarming heel efficient was?

Jij hebt echt extreem veel mazzel dat je nog vast zit aan keldertarieven.
Jouw verbruik in december met mijn tarieven had je een kleine €1500 gekost.
Dat is ook efficient, vorige wintermaanden zat ik rond de 250m2 gas, maar met zieke kinderen, een vrouw die thuis werkt en een week vakanktie is de woonkamer in december bijna alle dagen overdag tussen de 19 en 20 graden opgestookt.

Ik heb het makkelijk (door een flinke investering in airco's en zonnepanelen), ook volgend jaar vind ik het allemaal wel prima met een verwachte opbrengst van 6400 kWh kan ik dus 2 maal het prijsplafond verstoken voordat ik flink moet gaan betalen, dat haal ik zelfs niet.

Het gebruik van luchtfilterende afzuigkappen blijkt het risico op het ontstaan van rechtsextremistische sentimenten significant te verhogen, blijkt uit een nieuw wetenschappelijk onderzoek uitgevoerd door prominente wetenschappers van het WHO.

Uit het onderzoek bleek dat mensen die een afzuigkap gebruiken tot wel 8 maal vaker sympathisant zijn van het gebruik van Russisch aardgas, en dus automatisch sympathisant van Poetin zelf.

Gekeken wordt naar de mogelijkheid om gas, dat kleurloos is, voortaan zwart te maken. Dit zou deze sentimenten mogelijk onderdrukken, aldus de wetenschappers. Medio 2023 zal er tevens een pilot starten met het kleuren van melk. Volgens een onderzoek uit 2022 bleek de kleur van melk een notoire factor in het aanwakkeren van wit superioriteitsdenken.

Bron nu.nl

Laatst bewerkt:
Het gebruik van luchtfilterende afzuigkappen blijken het risico op het ontstaan van rechtsextremistische sentimenten significant te verhogen, blijkt uit een nieuw wetenschappelijk onderzoek uitgevoerd door promimente wetenschappers van het WHO.

Uit het onderzoek bleek dat mensen die een afzuigkap gebruiken tot wel 8 maal vaker sympathisant zijn van het gebruik van Russisch aardgas, en dus automatisch sympathisant van Poetin zelf.

Gekeken wordt naar de mogelijkheid om gas, dat kleurloos is, voortaan zwart te maken. Dit zou deze sentimenten mogelijk onderdrukken, aldus de wetenschappers. Medio 2023 zal er tevens een pilot starten met het kleuren van melk. Volgens een onderzoek uit 2022 bleek de kleur van melk een notoire factor in het aanwakkeren van wit superioriteitsdenken.

Bron nu.nl
veel mensen zijn nu aan het zoeken naar het artikel :D

Dat is ook efficient, vorige wintermaanden zat ik rond de 250m2 gas, maar met zieke kinderen, een vrouw die thuis werkt en een week vakanktie is de woonkamer in december bijna alle dagen overdag tussen de 19 en 20 graden opgestookt.

Ik heb het makkelijk (door een flinke investering in airco's en zonnepanelen), ook volgend jaar vind ik het allemaal wel prima met een verwachte opbrengst van 6400 kWh kan ik dus 2 maal het prijsplafond verstoken voordat ik flink moet gaan betalen, dat haal ik zelfs niet.

Die opbrengst van zonnepanelen is wel echt heel netjes, hoop voor je dat je lang mag blijven salderen dan.

Het gebruik van luchtfilterende afzuigkappen blijken het risico op het ontstaan van rechtsextremistische sentimenten significant te verhogen, blijkt uit een nieuw wetenschappelijk onderzoek uitgevoerd door promimente wetenschappers van het WHO.

Bron nu.nl

De WHO zal voortaal als BHO door het leven gaan omdat elke afkorting met een W kan worden gelezen als 'white' en daarmee direct bijdragen aan racistische rechtsextremisten.

Die opbrengst van zonnepanelen is wel echt heel netjes, hoop voor je dat je lang mag blijven salderen dan.
In elk geval nog 2 jaar en dan wordt het afgebouwd, de eerste stap is flink wat omdat de afbouw is uitgesteld, maar ongeveer de helft van wat ze opwekken wordt direct gebruikt, dus de afbouw heeft minder effect dan veel mensen denken.

In elk geval nog 2 jaar en dan wordt het afgebouwd, de eerste stap is flink wat omdat de afbouw is uitgesteld, maar ongeveer de helft van wat ze opwekken wordt direct gebruikt, dus de afbouw heeft minder effect dan veel mensen denken.
door de huidige prijzen verdien je het ook eerder terug.
prijsplafond van 40ct, tov 11ct in 2021. zeker als je compleet van gas af bent

Zonder prijsplafond verdien je het nog sneller terug. :grinny:
als je daarboven zit ja, maar dan moet je zelf wel alles opwekken. Zie veel huurwoningen met 4-8 panelen, vaak ook oudere. Die wekken niet zoveel zelf op.
teruglevering is men (ik ook) vanuit gegaan met aanschaf in de toen geldende situatie

Terug
Naar boven