- Waardering
- 11.762
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
@Fallingout Die schattingen heb je niets aan. Zie al berichten van mensen die dmv schatting nu naar 25-30,- p/mnd gaan.
Wel Tikkie gestuurd toch?Ook moesten we echt de verwarming aan zetten als we bezoek kregen, wat ongeveer 10m3 gekost heeft in December.
Nog aan het overwegen?Die fibrox messen zijn esthetisch wat mi der, maar doen het altijd goed in tests, ik overweeg een koksmes ervan.
Ja, als de levertijd niet zo lang was had ik al besteld.
Niet echt, alleen merk ik dat ik mijn victorinoxmes met enige regelmaat moet slijpen, wat dan wel weer makkelijk gaat. Ik weet niet hoe dat bij vergelijkbare messen is.Ja, als de levertijd niet zo lang was had ik al besteld.
Wilde je nog iets toevoegen aan je eerdere advies?
![]()
Tienduizenden kinderen hebben mogelijk astmasymptomen door koken op gas
Koken op een gasfornuis leidt bij tienduizenden kinderen in Nederland tot astmasymptomen. Dat concluderen twee Europese organisaties onder meer gebaseerd op onderzoek van TNO. Gaskookplaten produceren stikstofdioxide, koolmonoxide, ultrafijnstof en andere schadelijke stoffen die voor ernstige...www.ad.nl
CLASP vindt dat gaskooktoestellen eigenlijk een waarschuwingslabel nodig hebben, net als sigarettenpakjes
Dus jij vindt dat je je vuile luchtjes zomaar de atmosfeer in mag blazen? Heb je wel enig idee hoeveel dierenleed je daarmee veroorzaakt?Gewoon gas verder demoniseren
Misschien voortaan zoiets simpels als de afzuiger aanzetten.
Ja en dan de hele dag peulvruchten eten.
Allemaal op kunststof stickertjes met een synthetische plaklaag? Ik ben voorIk vind dat er voortaan ook waarschuwingen op de waterkraan in de keuken moet komen:
Pas op, vloeistof niet inademen.
En op elk stopcontact
En op elke fiets
Eigenlijk op alles in het leven moet een waarschuwing komen. Zonder al die waarschuwen zijn we reddeloos verloren.

Ja, vol BPA en phthalaten.Allemaal op kunststof stickertjes met een synthetische plaklaag? Ik ben voor![]()
Dat maakt mijn werkgever dan weer niet.
Niks heerlijker dan een goedkoop kilootje plofkip. IkDus jij vindt dat je je vuile luchtjes zomaar de atmosfeer in mag blazen? Heb je wel enig idee hoeveel dierenleed je daarmee veroorzaakt?
dierenleed.Met de huidige buitentemperaturen lijkt 20 kWh per dag me vrij veel inderdaad, even mijn verbruiken van afgelopen week naast elkaar;Woon nu al een paar dagen in m'n nieuwe huis, temperatuur is al een tijdje stabiel op 19 graden. Blijkbaar verbruik ik +-20kwh per dag, beetje veel voor 1 persoon in een hoekwoning lijkt me? Ik zit wel met een hybride warmtepomp en zonnepanelen, geen idee hoe Vattenfall dat meerekent? Ik verbruik maar 0.2-0.5m3 gas per dag, al het verwarmen wordt vanuit de warmtepomp gedaan. Maar ik kan me nog steeds niet voorstellen dat dat zoveel energie vreet. Ik heb de pc en m'n audiosysteem een uur of 2-3 aan, verder wordt er bar weinig gedaan.
Iemand die er wat meer kaas van heeft gegeten en kan uitleggen waar het mis gaat?