- Waardering
- 27.580
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 160kg
- Vetpercentage
- 50%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is dat niet de kale prijs waardoor je met additionele kosten niet als nog moet betalen?Vanmiddag even alles aan. Bijna jammer dat op de airco na alles a++++ is.![]()
Klopt er gaat nog wel belasting en netwerkosten over, alleen ook weer belastingkorting(geloof ik)Is dat niet de kale prijs waardoor je met additionele kosten niet als nog moet betalen?
EB is toch 15 cent / kWh. Dan zou je overhouden.Is dat niet de kale prijs waardoor je met additionele kosten niet als nog moet betalen?
En dat alles voor een paar euro.Nou uur lang de airco, TV, stofzuiger, afzuiging, ventilator, wasmachine, oven en alle lampen aangehad.
Ben benieuwd. Wel jammer dat we eigenlijk relatief weinig grootverbruikers hebben dus in 1 uur kunnen we niet even 20kwh verbruiken.
Vooral nieuwsgierig

Klopt, ik denk alleen dat het niet werkt als je zonnepanelen hebt want dat zou je moeten betalen als je levert aan het net.Vooral nieuwsgierig
maar dit wordt wel interessant voor de toekomst als je een elektrische auto hebt. Je auto opladen als de prijs negatief is en stroom uit je auto halen als de prijs weer hoger is.
Je kan je panelen gewoon uitschakelen toch?Klopt, ik denk alleen dat het niet werkt als je zonnepanelen hebt want dat zou je moeten betalen als je levert aan het net.
Donderdag offerte binnen gehad en maandag getekend voor een nieuwe CV ketel.2 pagina's terug had ik over het preventief vervangen van je CV-ketel om straks niet gedwongen aan een (hybride)warmtepompsysteem vast te zitten. Ergens voel ik er wel wat voor om dat te doen, maar tegen die tijd (2026) wordt het salderen waarschijnlijk ook een stuk minder aantrekkelijk en is een warmtepomp boiler misschien geen gek idee. Voor het einde van dit jaar wil ik het allemaal een beetje uitgezocht hebben qua te verwachte regels en de mogelijkheden als huiseigenaar.
Wat als iedereen dit zou doen?Vooral nieuwsgierig
maar dit wordt wel interessant voor de toekomst als je een elektrische auto hebt. Je auto opladen als de prijs negatief is en stroom uit je auto halen als de prijs weer hoger is.

Hebben we een veel efficienter elektriciteitsnetwerk?
Dan ga je gewoon weer betalen. De enkele keer dat je nu geld krijgt voor het afnemen van stroom is leuk, maar ik zou er niet een systeem omheen bouwen.
Of gewoon in een thuisbatterij, kan je tenminste je elektrische auto gebruiken om naar het werk te rijden ofzoMaar ook op die momenten zou het mooi zijn als je je stroom kan opslaan in je auto.
Maar is dat wel rendabel prijstechnisch gezien? Ik neig meer naar een boiler oid.H
Of gewoon in een thuisbatterij, kan je tenminste je elektrische auto gebruiken om naar het werk te rijden ofzo
Ik hoop het want heb net 7.5kw gezet.Maar is dat wel rendabel prijstechnisch gezien? Ik neig meer naar een boiler oid.
Is dat niet wat weinig?
Ik draag graag bij met mijn zonnepanelen. Vaak is het energienetwerk overbelast of er tegenaan, en krijg je van ANWB bericht dat je gebruik zelfs geld oplevert. Ook al heb jij(of ander) geen zonnepanelen.Vanmiddag even alles aan. Bijna jammer dat op de airco na alles a++++ is.![]()