Eerst lees je dat je bijna €600 terug krijgt en daarna lees je dat je 3 keer dat bedrag per maand moet ophoesten.Sommigen hebben inderdaad een flink probleem, van 300 euro naar 1800 euro.
![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Eerst lees je dat je bijna €600 terug krijgt en daarna lees je dat je 3 keer dat bedrag per maand moet ophoesten.Sommigen hebben inderdaad een flink probleem, van 300 euro naar 1800 euro.
![]()
Sommigen hebben inderdaad een flink probleem, van 300 euro naar 1800 euro.
![]()
Maar jij was toch al voor het groene milieu ?
Ik zie het probleem niet. Het interesseert mij natuurlijk ook niet dat het jouw niet lukt om een fatsoenlijk inkomen te genereren.
Je hebt blijkbaar veel praatjes maar je eigen hoofd boven water houden lukt jou al nauwelijks.
Misschien moet je niet naar de sportschool maar naar school.
Flatten the curve
Waar heb ik dat eerder gehoord
Wat een draken unie is het toch ook, met opperdraakjes en demonen. Lijkt wel een mythe allemaal.
Rustig maar, ik had het niet tegen jou. Maar oke.O dit soort egoisme is niet acceptabel maar toen ik geen f**k meer kon omdat ik me niet liet prikken was dat normaal. Waar was je toen? O ik kan de verhoogde rekening dalijk ZEER makkelijk dragen maar stond toch op de Dam zondag. Waar was jij?
Hypocriet as f**k!
Vergeet Ali en Fatima niet.Nou dat ontspoorde gauw.
Terug naar Henk en Ingrid, of Jeroen en Patty.
Pak Choi niet vergetenVergeet Ali en Fatima niet.
o nee, die krijgen alles van de staat.
Vergeet Ali en Fatima niet.
o nee, die krijgen alles van de staat.

Is dat al gecorrigeerd voor de inflatie?Las net ergens dat die immigranten ons circa 7,2 miljard per jaar kosten![]()
maar daar bouwen ze dan ook het land voor op heLas net ergens dat die immigranten ons circa 7,2 miljard per jaar kosten![]()
Ja die kan de frietkot ook wel dichtgooien binnenkort![]()
jazeker, op dit moment worden in Amsterdam de peuken op de grond met een stofzuiger opgezogen door de thuis en daklozen aldaar.
Goh... wat een pech.Dit heeft toch niks te maken met milieu nu of wel? Ik heb al eerder benoemd dat mijn verbruik, mede hierom, al laag was.
Wat leuk dat je in mijn leven kan kijken. Of misschien moet je toch even bedenken dat je werkelijk geen idee hebt van mijn situatie.
Misschien ben ik wel in 2020 alleen komen te wonen waardoor ik alle rekeneningen alleen betaal. Misschien ben ik wel 20% in inkomen achteruit gegaan door de coronamaatregelen. Misschien ben ik wel in 2021 een betaalde studie gaan doen om een betere baan te hebben in de toekomst, alleen misschien betaald die werkgever maar 90% van mijn vorige salaris zo lang ik nog student ben. Maar misschien kon ik dat allemaal nog dragen door zuiniger te leven, alleen heb ik daardoor misschien geen 400% (€300) extra budget meer voor energie bovenop de al stijgende kosten door inflatie.
Laat dit hypothetische scenario nou precies mijn situatie zijn.
Zoals door @Vonk en @tymboo gezegd wordt, ik ben lang niet de enige die hierdoor problemen krijgt. En dit is ook echt geen resultaat van domme beslissingen van mij maar echt door omstandigheden buiten mijn macht.
Jouw egoisme is precies het probleem wat wij al in het andere topic hadden, je bent te egoistich en blind om uberhaupt een normale discussie te voeren. Alles en iedereen kan maar de t*fus krijgen, als jij maar je zin krijgt.
Ja goed toch enorme stijgingen toen van gulden naar euro.Goh... wat een pech.
Ik had net een nieuw appartement gekocht toen de omzetting naar de euro kwam. Toen deed ik een hbo studie naast een baan van 36 uur in onregelmatigheid.
Tja... werken, studeren en verder niks krijg je karakter van.
Uiteindelijk lach je net als @Steks iedereen uit.
Ik jank niet. Falling had issues. Nu heeft hij weer hoop voor de toekomst, ff tandjes op elkaarJa goed toch enorme stijgingen toen van gulden naar euro.
Wat zit je nu te janken ron?