Henk123456
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 4.283
- Massa
- 148kg
- Vetpercentage
- 7%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Toch weer richting justitie?Nou weer ontopic !!!
Als ik het goed speel betaal ik helemaal niks meer aan gas en stroom
Tsjonge jonge ik doe zo mijn best de laatste tijd en begin jij weer.
Dus dit hele topic is voor jouw leedvermaak.Tsjonge jonge ik doe zo mijn best de laatste tijd en begin jij weer.
Nee ik heb zonnepanelen en kan nog flink besparen op mijn gasverbruik. Heb een aantal dingen laten veranderen afgelopen jaar thuis waardoor ik flink ga besparen. Extra rolluiken schuifdeur met driedubbel glas met goede isolatie etc.
Dus alles tegen elkaar kost het stroom en gasverbruik opgeteld me niks.
Nee joh... toch alleen voor Joe en Mi

Zitten ze ver na de beloofde lever datum ?Zonnepanelen komen ze eindelijk plaatsen met een week of 2, hopen op beetje gunstige nazomer
Krijg prijsopgave voor houtkachel die ze evt januari kunnen plaatsen. Nog bij een paar andere prijs op vragen maar verwacht minstens gelijke levertijd. Maar its something want volgend jaar gaat t ook niet beter zijn gok ik.
Enorme problemen geweest met leveren van de micro omvormers, zou 8-10 weken zijn maar t is nu 20 weken and counting.
Hier in november nog 6 panelen erbij... levertermijn afgedwongen in offerte. Hopelijk werkt dat, maar ik hoorde al van lange levertijd omvormers en dan nog iets met overmacht ofzoEnorme problemen geweest met leveren van de micro omvormers, zou 8-10 weken zijn maar t is nu 20 weken and counting.
Aardig wat kWhtjes gemist met deze absurd zonnige zomer maar so be it.
Overmacht wordt er dan inderdaad al snel van gesproken, maar de productie en leveringen komen weer op gang dus als het meezit komt het goed.Hier in november nog 6 panelen erbij... levertermijn afgedwongen in offerte. Hopelijk werkt dat, maar ik hoorde al van lange levertijd omvormers en dan nog iets met overmacht ofzo
... komt vast goed.
Wishful thinking. Je hebt altijd die gestoorde idealisten met voorop Sigrid en JettenWat ik wel een groot voordeel vind van de veel te hoge gasprijs is dat over een half jaar, niemand nog zeurt over stikstof of gendergeneuzel![]()
Wel voor de afgesproken prijs moet je maar denken.Enorme problemen geweest met leveren van de micro omvormers, zou 8-10 weken zijn maar t is nu 20 weken and counting.
Aardig wat kWhtjes gemist met deze absurd zonnige zomer maar so be it.

koken op een houtkachel, oude tijden herleven...Zonnepanelen komen ze eindelijk plaatsen met een week of 2, hopen op beetje gunstige nazomer
Krijg prijsopgave voor houtkachel die ze evt januari kunnen plaatsen. Nog bij een paar andere prijs op vragen maar verwacht minstens gelijke levertijd. Maar its something want volgend jaar gaat t ook niet beter zijn gok ik.
![]()
Swiss to be fined and jailed for overheating houses in winter
Violators face fines and up to three years in prisonю...news.am
Als dit waar is![]()
Als je dat vind moet je het verbruik reguleren niet het effect.Zie het probleem niet?
In tijden van schaarste is een beperking op verbruik niet gek toch.
Nee, klopt. Beperking op verbruik kan, maar dan hoeft de prijs niet zo hoog te worden.Zie het probleem niet?
In tijden van schaarste is een beperking op verbruik niet gek toch.
Eens, dat lijkt me een veel betere oplossing.Als je dat vind moet je het verbruik reguleren niet het effect.
Nee, klopt. Beperking op verbruik kan, maar dan hoeft de prijs niet zo hoog te worden.
Je gaat dan nu besparen op verbruik, maar het kost je wel extreem veel.
1000m3 a €1,81 = €1810,-
750m3 a €3,54 = €2655,-
(globaal verbruik alleenstaande)