Eerlijk gezegd wel.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Omdat er zo weinig bruinlingen zijn.Zwitserland was toch één van de landen waar het beter vertoeven was dan hier?
Zou wel mooi zijn als de tarieven en maatregelen dan op het persoonlijke stemgedrag afgestemd kunnen worden.Hetzelfde geldt voor Nederlanders. Jullie wilden toch zo graag VVD en D66 stemmen? Bloed er dan maar voor.
En de gasprijs daalt al weer flink.Daar komt het al, de leningen voor mensen die het moeilijk hebben.
![]()
Kabinet denkt aan noodfonds voor mensen die energie niet meer kunnen betalen
Het kabinet denkt erover een noodfonds op te zetten voor mensen die hun energierekening niet meer kunnen betalen. Als zij dreigen te worden afgesloten van het gas, neemt de overheid samen met energiebedrijven de rekening over.www.gelderlander.nl
www.manners.nl
Zou wel mooi zijn als de tarieven en maatregelen dan op het persoonlijke stemgedrag afgestemd kunnen worden.
komt door putin

Maar dit hoort toch thuis in het pauper topic. Dit is niet voor normale mensen met een normale baan.Daar komt het al, de leningen voor mensen die het moeilijk hebben.
![]()
Kabinet denkt aan noodfonds voor mensen die energie niet meer kunnen betalen
Het kabinet denkt erover een noodfonds op te zetten voor mensen die hun energierekening niet meer kunnen betalen. Als zij dreigen te worden afgesloten van het gas, neemt de overheid samen met energiebedrijven de rekening over.www.gelderlander.nl
Maar dit hoort toch thuis in het pauper topic. Dit is niet voor normale mensen met een normale baan.
Je bedoelt Jan Modaal moet ook verhuizen naar het paupertopicland?
Het meest voorkomend.
Daar gaan wij niks van merken hoorDe goden hebben geluisterd.
![]()
Gasprijs daalt fors, tot onder de 200 euro, maar blijft hoog
De gasprijs ging van een recordprijs van 346 euro naar 190 euro in minder dan drie weken.nos.nl
Ook nog steeds een vast contract?
Nee ik heb een variabel contract, ik bedoel dat ze dat gas nou al eenmaal duur ingekocht hebben en we het dus maar moeten doen met hoge prijzen.

Er komt wel beterschap.Nee ik heb een variabel contract, ik bedoel dat ze dat gas nou al eenmaal duur ingekocht hebben en we het dus maar moeten doen met hoge prijzen.
Beetje zoals benzine.