- Waardering
- 20.544
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 120kg
- Vetpercentage
- 50%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ze liggen sinds gisteren op het dak, laat de zon maar schijnen.Zonnepanelen komen ze eindelijk plaatsen met een week of 2, hopen op beetje gunstige nazomer
Krijg prijsopgave voor houtkachel die ze evt januari kunnen plaatsen. Nog bij een paar andere prijs op vragen maar verwacht minstens gelijke levertijd. Maar its something want volgend jaar gaat t ook niet beter zijn gok ik.
Beide erkend en gecertificeerd Evis-NHK eo DE installateur ?Ze liggen sinds gisteren op het dak, laat de zon maar schijnen.
2 van de 3 opgevraagde prijzen voor houtkachel binnen en zit aardig verschil tussen die twee aanbieders voor exact dezelfde kachel+installatie.
Nee, dat is niet juist.Tip: als je goed met geld om kan gaan en je zit bij een niet stevige energieleverancier: betaal niet het gewenste hoge bedrag maar zet dit apart.
Er is nog geen zekerheid dat de EU/NL ingrijpt bij failissementen van kleine energieleveranciers en dan kan je fluiten naar deze ophogingen.
De bank waar ik bij werk heeft dit met de laatste 8 weken. Eventuele mogelijkheid om dan 2 betaling terugvorderen. Dit verschilt per bank.Nee, dat is niet juist.
je kunt sowieso via je bank de laatste 6 incasso's terughalen via onterechte incasso. Dan krijg je van hen je jaaropgave/evt. van paar maand eo via curator.
Het is wel zo dat je liever hebt dat zij 45,- van jou krijgen, dan jij 400/500 van hen(leverancier of curator)
De bank waar ik bij werk heeft dit met de laatste 8 weken. Eventuele mogelijkheid om dan 2 betaling terugvorderen. Dit verschilt per bank.
Zie artikel van RTLZ over de gevolgen van een energieleverancier hun faillissement:
Je bent je vooruitbetaalde bedragen wel kwijt. "Dat kan wel 100 tot 200 euro zijn. Als je je tarief hoger hebt ingesteld om het aan het einde van het jaar terug te krijgen, dan ben je ook dat geld kwijt. En in een enkel geval zijn mensen die een betalingsachterstand hebben de borg kwijt die zij hebben moeten betalen. De cashbackkorting verlies je ook.["/SPOILER]
Rtlnieuws, 2021
Heb zelf ingegrepen bij 2 mensen die te maken hadden met Fenor, en eerder ook al met Welkomenergie. Vaak weet een bankmedewrker niet eens wat de optie is. (MOI- procedure)De bank waar ik bij werk heeft dit met de laatste 8 weken. Eventuele mogelijkheid om dan 2 betaling terugvorderen. Dit verschilt per bank.
Zie artikel van RTLZ over de gevolgen van een energieleverancier hun faillissement:
Je bent je vooruitbetaalde bedragen wel kwijt. "Dat kan wel 100 tot 200 euro zijn. Als je je tarief hoger hebt ingesteld om het aan het einde van het jaar terug te krijgen, dan ben je ook dat geld kwijt. En in een enkel geval zijn mensen die een betalingsachterstand hebben de borg kwijt die zij hebben moeten betalen. De cashbackkorting verlies je ook.["/SPOILER]
Rtlnieuws, 2021
Ook bij faillissement?Nee, dat is niet juist.
je kunt sowieso via je bank de laatste 6 incasso's terughalen via onterechte incasso. Dan krijg je van hen je jaaropgave/evt. van paar maand eo via curator.
Het is wel zo dat je liever hebt dat zij 45,- van jou krijgen, dan jij 400/500 van hen(leverancier of curator)
MOI-procedure kan een optie in dit geval zijn inderdaad. Durf ik niet met alle zekerheid te zeggen omdat het een aardige tijd geleden is dat ik me daar mee bezig heb moeten houden.Heb zelf ingegrepen bij 2 mensen die te maken hadden met Fenor, en eerder ook al met Welkomenergie. Vaak weet een bankmedewrker niet eens wat de optie is. (MOI- procedure)
evt cachback korting od staat hier los van
Ik wel, daarom zeg ik het ookMOI-procedure kan een optie in dit geval zijn inderdaad. Durf ik niet met alle zekerheid te zeggen omdat het een aardige tijd geleden is dat ik me daar mee bezig heb moeten houden.

wat schreef ik eerder ?

Je moet niet wachten tot een curator de rekening bevriest, dan kun je wel eens te laat zijnVolgens mij is de enige voorwaarde dat er wel geld staat op de rekening waarvan je het terugvordert. Of kunnen ze bij de bank tegenwoordig ook geld bijdrukken?
Dat was mijn punt en had ook je eerdere bericht gemist.Je moet niet wachten tot een curator de rekening bevriest, dan kun je wel eens te laat zijn
Maar dan ben je ook erg laat, want die rekening moet openblijven tenminste tijdens de zgn overgangsperiode van 2 maand.Dat was mijn punt en had ook je eerdere bericht gemist.
Klopt, de meeste mensen reageren op dat soort berichten als een konijn op koplampen, maar je moet wel zelf en snel in actie komen.Maar dan ben je ook erg laat, want die rekening moet openblijven tenminste tijdens de zgn overgangsperiode van 2 maand.
Vaak is het op sociaal media al eerder bekend dan dat je er bericht van krijgt via Curator of betreffende leverancierKlopt, de meeste mensen reageren op dat soort berichten als een konijn op koplampen, maar je moet wel zelf en snel in actie komen.
Als zelfs Diederik het inziet.