- Waardering
- 20.544
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 120kg
- Vetpercentage
- 50%
Precies wat ik ook al dacht

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Precies wat ik ook al dacht

Samsom legt uit hoe zo'n prijsplafond kan werken: "De eerste 1500 kilowattuur, het halve jaarlijkse verbruik van een gemiddeld gezin, geef je voor die lagere prijs. Hetzelfde doe je bij gas. Als een gezin daarbovenop nog meer gebruikt, omdat die een elektrische deken, zwembad of een sauna heeft, dan moet dat gezin wat meer betalen."
Nee je moet zo meteen ook gaan betalen voor eigen opgewekte energie, dacht jij dat de zon voor niets op komt.Is dit trouwens bovenop wat je eventueel zelf opwekt?
Dan is een accupakket ineens wel interessant.Nee je moet zo meteen ook gaan betalen voor eigen opgewekte energie, dacht jij dat de zon voor niets op komt.
Samsom: "De Nederlandse regering zegt al vanaf voor de zomer dat het eigenlijk te laat is om zulke maatregelen te nemen. Als je dat blijft volhouden wordt het vanzelf waar, dan wordt het vanzelf januari."![]()
'Nederland is laat met energiemaatregelen'
Veel EU-landen kwamen al eerder op eigen houtje met maatregelen, zoals extra belasting op de hoge winsten die energiebedrijven nu maken.nos.nl
Laat weer even de onwil/onkunde zien.
Samsom legt uit hoe zo'n prijsplafond kan werken: "De eerste 1500 kilowattuur, het halve jaarlijkse verbruik van een gemiddeld gezin, geef je voor die lagere prijs. Hetzelfde doe je bij gas. Als een gezin daarbovenop nog meer gebruikt, omdat die een elektrische deken, zwembad of een sauna heeft, dan moet dat gezin wat meer betalen."
Vind dit persoonlijk wel een goed idee.
Dus mensen die geld hebben voor een goed geïsoleerd zuinig huis, krijgen lage energielasten, en mensen die met uitkering in een oude sociale huurwoning zitten krijgen een hoge energierekening?

Hadden ze maar beter hun best moeten doen op schoolDus mensen die geld hebben voor een goed geïsoleerd zuinig huis, krijgen lage energielasten, en mensen die met uitkering in een oude sociale huurwoning zitten krijgen een hoge energierekening?

Ze nemen de rekening over, meestal is zoiets een lening die je later mag terugbetalen.
En een paar dagen later komt de aap uit de mouw, het was natuurlijk wel te verwachten dat ze zoiets als optie zien.
![]()
Minister Jetten belooft: niemand komt deze winter in de kou te zitten
Het kabinet vindt dat niemand deze winter mag worden afgesloten van gas en elektriciteit omdat ze de energierekening niet meer kunnen betalen. ,,Voor mij staat één ding echt voorop: niemand mag in Nederland in de kou komen te zitten”, zei energieminister Rob Jetten gisteravond in talkshow Op1...www.gelderlander.nl
werkkampen van het WEF?Lenen om de energie rekening te kunnen betalen. Hoe moet zo iemand dat ooit afbetalen als de energie blijvend (te) duur blijft?
Ik weet de oplossing, nóg een extra lening voor die lening. Als je eindeloos mag blijven lenen is er geen probleem. Geniaal.

Dat komt pas over een jaar of 6 als je kritiek hebt op het overheids beleid #movingthegoalpost
Je hoeft het gas en de elektriciteit niet te gebruiken hè.Lenen om de energie rekening te kunnen betalen. Hoe moet zo iemand dat ooit afbetalen als de energie blijvend (te) duur blijft?
Ik weet de oplossing, nóg een extra lening voor die lening. Als je eindeloos mag blijven lenen is er geen probleem. Geniaal.
Ik verwacht niet dat je daar geld mee zult besparen, maar eerder duurder uit bent.Ik zoek een goeie elektrische kachel, misschien een leuke open haard look a like zodat ik de gaskachel dicht kan houden!
Of gewoon een mobiele dat je hem van ruimte naar ruimte sleept is ook nog een optie.
als mensen nog tips hebben..
Alleen in BelgieHeel je huis lekker warm gaan stoken met een paar 1800W kacheltjes![]()

Dus mensen die geld hebben voor een goed geïsoleerd zuinig huis, krijgen lage energielasten, en mensen die met uitkering in een oude sociale huurwoning zitten krijgen een hoge energierekening?
Ik zoek een goeie elektrische kachel, misschien een leuke open haard look a like zodat ik de gaskachel dicht kan houden!
Of gewoon een mobiele dat je hem van ruimte naar ruimte sleept is ook nog een optie.
Ik zoek een goeie elektrische kachel, misschien een leuke open haard look a like zodat ik de gaskachel dicht kan houden!