- Waardering
- 22.485
Als een echte Belg zijnde, lijkt het me leuker dit iets meer traditiegetrouw aan te pakken.
Heb al een lokmiddel mee.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als een echte Belg zijnde, lijkt het me leuker dit iets meer traditiegetrouw aan te pakken.
Nog steeds kluisje 55.Als een echte Belg zijnde, lijkt het me leuker dit iets meer traditiegetrouw aan te pakken.
Heb al een lokmiddel mee.
![]()

De consistentie leef.
|
|
per oktober gaat mijn nieuwe contract blijkbaar in:
je nieuwe stroomtarief per 01-10-2022
Eneco HollandseWind & Zon Variabel per kWh € 0,84350
Vaste leveringskosten stroom per maand € 5,40
Je nieuwe gastarief per 01-10-2022
Eneco Gas Variabel per m3 € 3,39548
Vaste leveringskosten gas per maand € 5,40
Vind t echt een koopje voor zulk fantastich mooi gas.
Thx! Ga ik doen morgen.@inVorm als de prijsverhoging binnen de 30 dagen is vermeld, kun je bezwaar maken. Prijsverhoging moet tenminste 30 dagen vooraf zijn gemeld.
Hier nog een artikel daarover.
Wel fijn dat jezelf nu nog niets hoeft te doen.O, uurtje geleden stuurde Eneco me dit, vind t net in mijn mailbox
Wat betekent dit voor jou?
Komende weken worden alle landelijke maatregelen door de overheid samen met de energiebedrijven uitgewerkt. Pas daarna weten we wat dit voor jouw situatie betekent.
Belangrijk: we hebben in je huidige tarieven en termijnbedrag nog geen rekening gehouden met het prijsplafond. Wanneer alle maatregelen definitief zijn informeren we je over de juiste hoogte van je termijnbedrag. Je hoeft nu nog niets te doen.
Je bent altijd vrij om over te stappen natuurlijk@inVorm als de prijsverhoging binnen de 30 dagen is vermeld, kun je bezwaar maken. Prijsverhoging moet tenminste 30 dagen vooraf zijn gemeld.

Ik zit ook bij eneco en jij moet meer betalen dan ik :')per oktober gaat mijn nieuwe contract blijkbaar in:
je nieuwe stroomtarief per 01-10-2022
Eneco HollandseWind & Zon Variabel per kWh € 0,84350
Vaste leveringskosten stroom per maand € 5,40
Je nieuwe gastarief per 01-10-2022
Eneco Gas Variabel per m3 € 3,39548
Vaste leveringskosten gas per maand € 5,40
Vind t echt een koopje voor zulk fantastich mooi gas.
Logisch, ik heb Shell Pernis in m'n achtertuin dus heule goedkope benzine om te compenserenIk zit ook bij eneco en jij moet meer betalen dan ik :')

Helemaal fucked. M’n oom heeft in NL een bloemenwinkel, richting de 4000e per maand energiekosten nu, personeel word duurder…![]()
Energielasten van echtpaar Kowalski van 343 naar ruim 1600 euro per maand: 'We sluiten het gas af'
Het echtpaar Kowalski uit Rotterdam-Heijplaat had wel een fikse verhoging van hun energielasten verwacht. Van de mededeling dat ze voortaan 1653 per maand moeten betalen sloegen ze steil achterover. Ze hebben het goed, allebei een baan, maar dit bedrag is te gortig. Om schulden te voorkomen...www.rijnmond.nl
Wat een armoede. Welkom in Nederland anno 2022.
Te ziek voor woorden dit.Helemaal fucked. M’n oom heeft in NL een bloemenwinkel, richting de 4000e per maand energiekosten nu, personeel word duurder…
Heel erg, bijna 40j hard gewerkt, bijzonder veel uren gedaan en kan straks zijn pand gaan sluiten .
Nergens recht op, gewoon in de steek gelaten en ergens in een donker hoekje kei hard genaaid.