Fitness Seller

Sticky Huidige energieprijzen en mogelijke problematiek

Ben ik even blij met mijn 1 slaapkamer huurflatje, betaal momenteel 64/maand aan gas, wacht al sinds juni voor de afrekening (+verhoogde prijs).
Ben benieuwd.
Douche 1x per dag en de kip gaat de airfryer in inplaats de gaspan.
Verwarming nog steeds uit sinds mei.
Een airfryer, daar moet ik ook eens iets mee.

Tips en/of suggesties?

Laatst bewerkt:
Wat zijn dan nog acceptabele maandlasten voor een tochtig houten jaren 20 woning?
Als de data een beetje klopt en ik mijn verbeelding de vrije loop laat hebben ze deze woning 10 jaar geleden gekocht voor max €200k (waarschijnlijk nog wel minder) en er niets in geinvesteerd om toekomst bestendig te zijn.

Verder is mevrouw 57 behoren ze dan niet net nog tot de boomers die allemaal hun smoel moeten houden, omdat er geen enkele groep is die het zo makkelijk heeft gehad in dit land?

Laatst bewerkt:

Nou, aardig wat geitenn**kers.

Het haram zijn van varken zal wel ruim genomen moeten worden.

Misschien eens kijken naar GL-ers die een groot of vrijstaand huis hebben, hoeveel mensen kunnen we daar wel niet laten wonen!

Het is wel even de vraag of we niet in de knel komen met allerlei mensenrechtenverdragen, kan je dat mensen wel aandoen: een huis delen met een GL-er?
(EDIT: Het is toch een beetje BBC: Bed, bad, brood & Bonen (of andere veganisme) & Communisme wat je mensen opdringt)

Als ik moet kiezen dan logeer ik wel bij Lisa, die heeft tenminste een goede muzieksmaak. Jij wilt zeker onderdak bij Kauthar? Dan hebben we nog een plekje over voor iemand die in eikeltjespyjama bij Jesse op de bank kan.

Laatst bewerkt:
Vast contract tot medio 2024 maar ga me alvast voorbereiden voor daarna in die tussentijd. Ik ga er niet van uit dat het dan weer is zoals voor de crisis.

Krijg je met een sukkel als Jetten als Minister, en groene partijen. Die klungel heeft geen dossierkennis niets, en laat zich van alles aanpraten. De Franse regering heeft de stijging van de energieprijzen tot het einde van dit jaar beperkt tot 4 procent. In heel europa worden kerncentrales uitgezet, door akkoord van onze Groene ‘vrienden’. Je kunt gewoon noodmaatregels nemen en dit tenminste opschorten.
Heeft hij geen kennis, of is dit de perfecte manier om zijn GroenLinks idealen te realiseren?

Ik ben s'ochtends toevallig ook op mn best.

Ach we liggen prima op ramkoers jongens, niets aan de hand, gewoon doorlopen…

Dit bedrijf is al 2x eerder failliet geweest, dit omdat er elders goedkoper geproduceerd kan worden.

Goed nieuws, deze mensen zijn ergens anders hard nodig.

Er is ook 5 miljard gereserveerd voor corona maatregelen komend jaar dus leuk baantje aan een test- of prikstraat zit er wel weer in.

Terug
Naar boven