XXL Nutrition

Sticky Huidige energieprijzen en mogelijke problematiek

Doordat de rpijzen zo hard gaan stijgen zijn wij hier ook eens op ons verbruik gaan letten. Als ik kijk naar hoeveel wij douchen bijvoorbeeld. Vrouw en oudste zoon gaan makkelijk 15 per persoon douchen. 15 minuten haalde ik zelf ook wel als ik me moet scheren. Die andere 2 spelen met wat speelgoed onder de douche. Als je dat gaat optellen kom je al snel rond een uur per dag minimaal.
Iemand hier gaf aan een timertje bij de douche te zetten. Nu gaat dat mij iets te ver maar als me kinderen gaan douchen houdt ik het wel een beetje in de gaten. Zelf was ik me eigen en ga er weer onder uit, ook niet meer scheren onder de douche waarbij het water eigenlijk gewoon rechtstreeks de afvoer in gaat. Mijn vrouw zet wel een alarm om niet te lang te blijven staan.

Ik ben benieuwd wat we aan gas hebben bespaard om het zo te doen als ik volgende maand me overzicht krijg.

Beste besparing is altijd nog de termostaat eraf halen en mee naar me werk als oma komt oppassen op maandag. Zij zorgt voor het piek moment in de verwarming geduurende de week:knipoog:
Waarom een timer en niet gewoon een klokje of muziek?

Ik scheer me met koud water voor het douchen. als er nog wat tussen de mesjes zit, spoel ik dat uit met gekookt water uit de waterkoker als ik thee zet. Douchen ben ik met 4-5min klaar, en kidz ook.
Mijn vrouw heeft langer haar en heeft wat langer de tijd nodig. Je kunt ook afwaswater pakken als je net klaar bent met douchen, dan is het water in de leiding en CV nog warm. Meestal duurt het toch wel een minuut voor je heet water hebt(uit CV)

Skirre leef bro

Hoe bespaar ik tijd met scheren? Ik lees hier net dat iemand max 15 minuten nodig heeft, ub scheren is al zo 45 minuten :')

Leef de aas leef.

• Haha
Waarderingen: Onit
Hoe bespaar ik tijd met scheren? Ik lees hier net dat iemand max 15 minuten nodig heeft, ub scheren is al zo 45 minuten :')

Leef de aas leef.
Nu je niet meer op podium gaat dit jaar, kun je borsthaar wel laten groeien. Vlak voor de zomer doe ik aan body waxing, en ben ik weer helemaal ontdaan van beharing.
Mijn schaamstreek en ballen scheer ik ook koud

Leef de aas leef.
Gewoon niet scheren, als Bokito door het leven scheelt weer een vest deze winter..

Dat ligt aan je tarief en aantal personen in huishouden + duur van de douchebeurten.
Ik ga het niet uitrekenen (er zijn ook te veel variabelen) maar waarschijnlijk bespaar je op jaarbasis meer door je thermostaat een graad lager te zetten dan door bij elkaar opgeteld dagelijks een uur korter te douchen.

Ik ga het niet uitrekenen (er zijn ook te veel variabelen) maar waarschijnlijk bespaar je op jaarbasis meer door je thermostaat een graad lager te zetten dan door bij elkaar opgeteld dagelijks een uur korter te douchen.
2 euro voor 20 minuten dus 6 euro per uur. Als je elke dag een uur douchen bespaart, loopt dat aardig lekker op.
Geen AAS gebruiken is geen optie? :jk:
Die haargroei is er toch al, en een vial tren per maand a 30 euro kan de kachel gauw 2 graden lager mee.

2 euro voor 20 minuten dus 6 euro per uur. Als je elke dag een uur douchen bespaart, loopt dat aardig lekker op.

Die haargroei is er toch al, en een vial tren per maand a 30 euro kan de kachel gauw 2 graden lager mee.
100 tabs Clen a 40mcg, zit je er 100 dagen wat warmer bij. Misschien optie voor @Steelpan als Single ;)

• Haha
Waarderingen: vntl
Terug
Naar boven