XXL Nutrition

Sticky Huidige energieprijzen en mogelijke problematiek

100 tabs Clen a 40mcg, zit je er 100 dagen wat warmer bij. Misschien optie voor @Steelpan als Single ;)
Er mogen inderdaad ook wel wat kilootjes af, voor nu houdt het vet mij lekker warm.

Ook mijn lage gasprijs zorgt ervoor dat ik lekker warm kan zitten en douchen deze winter.

image.jpg

De vaste lasten in de min klopt, omdat daar ook de energiebelasting in verwerkt is.

Ik gebruik gelukkig niet zo heel veel gas.

image.jpg

Ik heb vaste tarieven gelukkig.

Er mogen inderdaad ook wel wat kilootjes af, voor nu houdt het vet mij lekker warm.

Ook mijn lage gasprijs zorgt ervoor dat ik lekker warm kan zitten en douchen deze winter.

image.jpg

De vaste lasten in de min klopt, omdat daar ook de energiebelasting in verwerkt is.

Ik gebruik gelukkig niet zo heel veel gas.

image.jpg
2736 kWh per jaar is wel erg veel hoor voor een eenpersoonshuishouden. Als iedereen zoveel zou verbruiken hadden we deze crisis al veel eerder gehad. ;)

Laatst bewerkt:
Doordat de rpijzen zo hard gaan stijgen zijn wij hier ook eens op ons verbruik gaan letten. Als ik kijk naar hoeveel wij douchen bijvoorbeeld. Vrouw en oudste zoon gaan makkelijk 15 per persoon douchen. 15 minuten haalde ik zelf ook wel als ik me moet scheren. Die andere 2 spelen met wat speelgoed onder de douche. Als je dat gaat optellen kom je al snel rond een uur per dag minimaal.
Iemand hier gaf aan een timertje bij de douche te zetten. Nu gaat dat mij iets te ver maar als me kinderen gaan douchen houdt ik het wel een beetje in de gaten. Zelf was ik me eigen en ga er weer onder uit, ook niet meer scheren onder de douche waarbij het water eigenlijk gewoon rechtstreeks de afvoer in gaat. Mijn vrouw zet wel een alarm om niet te lang te blijven staan.

Ik ben benieuwd wat we aan gas hebben bespaard om het zo te doen als ik volgende maand me overzicht krijg.

Beste besparing is altijd nog de termostaat eraf halen en mee naar me werk als oma komt oppassen op maandag. Zij zorgt voor het piek moment in de verwarming geduurende de week:knipoog:
15m is wel heel lang, kan ik mij volledig mee douchen en 2x aftrekken

Kan je zien wat je betaal met prijsplafond

2736 kWh per jaar is wel erg veel hoor voor een eenpersoonshuishouden. Als iedereen zoveel zou verbruiken hadden we deze crisis al veel eerder gehad. ;)

Ik werk 5 dagen per week thuis en zit zonder airco op 180kwh per maand.

augustus was 450kwh met airco.

Laatst bewerkt:
17c hier want echte bikkel.

heb nooit de verwarming aan eigenlijk

3000 kom ik wel aan, en dan mine ik nog niet eens crypto en ben ik de halve week van huis.
Heb trouwens geen gas, dus dan gaat t wel wat harder en ik eet meer dan een gemiddeld huishouden.

Die van ons staat het hele jaar op 19gr. Hiermee is het nagenoeg het hele jaar door een steady 20,5-23gr.

Terug
Naar boven