XXL Nutrition

Sticky Huidige energieprijzen en mogelijke problematiek

Ik had hem gisteren eens op 20 maar dat is geen doen man :roflol:

Minimaal 21 graden liefst hoger in de winter :')
Meer tren, stuk goedkoper dan verwarming.

Die van ons staat het hele jaar op 19gr. Hiermee is het nagenoeg het hele jaar door een steady 20,5-23gr.

Mijn verwarming nog niet aan gehad maar zag vannochtend wel al 18.5 op de thermostaat, dus als het echt onder de 18 gaat worden in de middag/avond zal ik hem af en toe wel aan moeten zetten.

Heb 'm afgelopen winter 1 dag aan gehad en dat was omdat ik bezoek had. :roflol:

Deed ik vorige winter ook, alleen verwarmen als mijn vriendin kwam :roflol:

Maarja die is nu 6.5 dagen per week bij mij dus dat gaat niet meer op.

Slaapkamer hou ik lekker op 15-16 graden.

Meer tren, stuk goedkoper dan verwarming.

Mijn verwarming nog niet aan gehad maar zag vannochtend wel al 18.5 op de thermostaat, dus als het echt onder de 18 gaat worden in de middag/avond zal ik hem af en toe wel aan moeten zetten.

Slaapkamer hou ik lekker op 15-16 graden.
Ik zal @Shadow Project even raadplegen voor een goed 'hoe kom ik warm de winter door' kuurtje!

Het haram zijn van varken zal wel ruim genomen moeten worden.

Misschien eens kijken naar GL-ers die een groot of vrijstaand huis hebben, hoeveel mensen kunnen we daar wel niet laten wonen!

Het is wel even de vraag of we niet in de knel komen met allerlei mensenrechtenverdragen, kan je dat mensen wel aandoen: een huis delen met een GL-er?
(EDIT: Het is toch een beetje BBC: Bed, bad, brood & Bonen (of andere veganisme) & Communisme wat je mensen opdringt)

Als ik moet kiezen dan logeer ik wel bij Lisa, die heeft tenminste een goede muzieksmaak. Jij wilt zeker onderdak bij Kauthar? Dan hebben we nog een plekje over voor iemand die in eikeltjespyjama bij Jesse op de bank kan.
We hebben ook iemand die samen met Rob Jetten en z'n partner "windmolentjes mag vergelijken", heeft hij het meteenniet zo koud tussen de mannen in:
Van mij mogen ze het helemaal vol zetten met terreurtorens, mooi man.
Kerncentrales erin en de meeste milieuverwoestende windturbines eruit!

We hebben ook iemand die samen met Rob Jetten en z'n partner "windmolentjes mag vergelijken", heeft hij het meteenniet zo koud tussen de mannen in:

Kerncentrales erin en de meeste milieuverwoestende windturbines eruit!
Ik heb mensen hier horen b**chen over van alles en nogwat maar nooit over windmolens en iedereen in mijn omgeving is een geïndoctrineerd GL-universiteit deugsletje :roflol:

Het is van onze staatsomroep en een beetje kinderachtig, maar toch ook wel juist.

Understatement van de week, als dit het jeugdjournaal was hadden jouw kinderen het afgezet.

Is dit zo'n filmpje om "jongeren te bereiken" of een uitleg voor mensen met een verstandelijke beperking? Af en toe met van die hippe woordjes en/of straattaal lingo erin: "side note", "eerlijk?" en van die leuke quotejes erin geplakt.

Inhoudelijk is het wel een mooie samenvatting.
# datdanweerwel

Laatst bewerkt:
Understatement van de week, als dit het jeugdjournaal was hadden jouw kinderen het afgezet.

Is dit zo'n filmpje om "jongeren te bereiken" of een uitleg voor mensen met een verstandelijke beperking. Af en toe met van die hippe woordjes en/of straattaal lingo erin: "side note", "eerlijk?" en van die leuke quotejes erin geplakt.

Inhoudelijk is het wel een mooie korte samenvatting.
Ik heb hem 3x moeten kijken om alles te begrijpen :eek: Maarja ik kijk ook iedere ochtend Dora.

Is dit zo'n filmpje om "jongeren te bereiken" of een uitleg voor mensen met een verstandelijke beperking. Af en toe met van die hippe woordjes en/of straattaal lingo erin: "side note", "eerlijk?" en van die leuke quotejes erin geplakt.

Inhoudelijk is het wel een mooie samenvatting. # datdanweerwel
Waarschijnlijk werkt een feitelijkere aanpak ook niet.

Het is van onze staatsomroep en een beetje kinderachtig, maar toch ook wel juist.

Dat wegkijken op 0:14 is wel een teken dat ze het uit de duim moet zuigen als actrice.

Voor de rest kan ik het niet aanzien, wat een slecht acteerwerk daar.

Op kantoor zetten ze de verwarming tegenwoordig niet meer op. Het is nu al superkoud hier en het is niet eens winter :o
Als het zo zit doe ik helemaal de moeite niet meer om te komen :emo:

Elektrisch kacheltje meenemen en onder je bureau zetten.
1664266472834.png

:roflol:

Terug
Naar boven