Daar kan je dan ook niet altijd van uit gaan helaas, enkel met het officieel logo mag je zeker zijn.Tegenwoordig toch ook veelal op de verpakkingen dat iets geschikt is voor veganisten?
Maar beetje topicvervuiling dit

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Daar kan je dan ook niet altijd van uit gaan helaas, enkel met het officieel logo mag je zeker zijn.Tegenwoordig toch ook veelal op de verpakkingen dat iets geschikt is voor veganisten?

Dit is juist enorm on topic!Daar kan je dan ook niet altijd van uit gaan helaas, enkel met het officieel logo mag je zeker zijn.
Maar beetje topicvervuiling dit![]()

Alleen biologische kleding natuurlijk.Eigenlijk vooral oprechte nieuwsgierigheid: draag jij leer, wol en katoen?
Op kantoor zetten ze de verwarming tegenwoordig niet meer op. Het is nu al superkoud hier en het is niet eens winter
Als het zo zit doe ik helemaal de moeite niet meer om te komen![]()
Ik heb deze laatst gehaald en zitten erg lekker, niet te warm, niet te koud en is goed op te lopen in huis.
Denk dat m'n werkgever hiermee wel de hint zou snappen

Nou, zo'n job met zo'n voordelen vind ik nergens meer dus ik blijf hier wel lekker zittenOp een andere job heb je weer andere zaken die tegenstaan.
Zijn op alle vlakken redelijk soepel maar dit is toch wel een minpuntje. Er is binnenkort een vergadering dus hier valt misschien ook nog wel een mouw aan te passen, maar dat zien we dan wel.

@Wengstertje heeft wel de beste slippers.Poop Emoji Emoticon Big Comfy Slippers | ValuCase
Thanks to Poop Emoji Emoticon Big Comfy Slippers, their unique shape with extra material on the front side, you can be sure that your feet will remain warm in the coldest days of winter!www.valucase.com
![]()
Deze zitten top. Lekker warm en zacht.

Dus je mag opeens nergens meer over klagen omdat andere dingen wel goed zijn, oké danNou dan vind ik dat je ook niet zo moet zeuren, maar je bent een vrouw, dus zal wel weer naar het rijk der Utopia worden verwezen![]()

Dus je mag opeens nergens meer over klagen omdat andere dingen wel goed zijn, oké dan![]()

Het is een vrouw, een Belgische vrouw. Neem het der niet kwalijk, ze moet het er zelf ook maar mee zien te doen.Trek een trui aan, trek een jas aan, beweeg wat meer, eet wat meer. Denk in oplossingen. Verder klaag je maar een eind weg, maar als iemand dan een oplossing aandraagt die niet in je straatje past, dan moet je niet zeuren nee![]()
Ik heb een trui en jas aan, ik heb zelfs een sjaal aan. Ik heb één comment in heel dit topic geplaatst over dat mijn werkgever geen verwarming meer aanzet en heb gereageerd op oplossingen. Overdrijven is ook een vakTrek een trui aan, trek een jas aan, beweeg wat meer, eet wat meer. Denk in oplossingen. Verder klaag je maar een eind weg, maar als iemand dan een oplossing aandraagt die niet in je straatje past, dan moet je niet zeuren nee![]()

Wat is jouw excuus dan met al de domme beslissingen die je hebt gemaakt in jouw leven? Je moet het maar zien te doen met 2 hersencellen oid?Het is een vrouw, een Belgische vrouw. Neem het der niet kwalijk, ze moet het er zelf ook maar mee zien te doen.
DrugsWat is jouw excuus dan met al de domme beslissingen die je hebt gemaakt in jouw leven?
Dan ben ik liever een vrouw, dat was niet eens een keuze.
Je had beter drugs kunnen kiezen, had je beter afgegaan dan als vrouwDan ben ik liever een vrouw, dat was niet eens een keuze.
Dan ben ik liever een vrouw, dat was niet eens een keuze.

Jij bent het levende bewijs dat dit niet zo is, maar toch bedankt voor de tipJe had beter drugs kunnen kiezen, had je beter afgegaan dan als vrouw

Nee je krijgt geen d*ck pic van mij als bewijs vuilak. Bah bahJij bent het levende bewijs dat dit niet zo is, maar toch bedankt voor de tip![]()