Fitness Seller

Sticky Huidige energieprijzen en mogelijke problematiek

Daar kan je dan ook niet altijd van uit gaan helaas, enkel met het officieel logo mag je zeker zijn.

Maar beetje topicvervuiling dit :p
Dit is juist enorm on topic!
"Juist de huidige klimaat en gascrisis zijn een signaal dat we allemaal naar een duurzame wereld en een circulaire economie moeten. Hierin kan veganistisch voedingspatroon de ecologische voetafdruk van een ieder beperken en tegelijkertijd enorm in de portemonee schelen!"
/deugmodus

Bovendien, als iedereen overgaat op bonen hebben we ook geen gastekort meer.... :D

Eigenlijk vooral oprechte nieuwsgierigheid: draag jij leer, wol en katoen?
Alleen biologische kleding natuurlijk.

1664271944734.jpg

Nou, zo'n job met zo'n voordelen vind ik nergens meer dus ik blijf hier wel lekker zitten :o Op een andere job heb je weer andere zaken die tegenstaan.
Zijn op alle vlakken redelijk soepel maar dit is toch wel een minpuntje. Er is binnenkort een vergadering dus hier valt misschien ook nog wel een mouw aan te passen, maar dat zien we dan wel.

Nou dan vind ik dat je ook niet zo moet zeuren, maar je bent een vrouw, dus zal wel weer naar het rijk der Utopia worden verwezen :dunno:

Dus je mag opeens nergens meer over klagen omdat andere dingen wel goed zijn, oké dan :roflol:

Trek een trui aan, trek een jas aan, beweeg wat meer, eet wat meer. Denk in oplossingen. Verder klaag je maar een eind weg, maar als iemand dan een oplossing aandraagt die niet in je straatje past, dan moet je niet zeuren nee :D

Trek een trui aan, trek een jas aan, beweeg wat meer, eet wat meer. Denk in oplossingen. Verder klaag je maar een eind weg, maar als iemand dan een oplossing aandraagt die niet in je straatje past, dan moet je niet zeuren nee :D
Het is een vrouw, een Belgische vrouw. Neem het der niet kwalijk, ze moet het er zelf ook maar mee zien te doen.

Ik heb een trui en jas aan, ik heb zelfs een sjaal aan. Ik heb één comment in heel dit topic geplaatst over dat mijn werkgever geen verwarming meer aanzet en heb gereageerd op oplossingen. Overdrijven is ook een vak :)

• Heart
Waarderingen: Vonk
Terug
Naar boven