Fitness Seller

Sticky Huidige energieprijzen en mogelijke problematiek

Alsof ze daar 3000 soldaten voor nodig zouden hebben :') het is veel aannemelijker dat die sabotage vanuit Russische zijde komt. Dan kunnen ze de druk op de EU immers verder opvoeren, zonder dat ze officieel hoeven toe te geven of contracten te verbreken.

Fake Newzz a

Alsof ze daar 3000 soldaten voor nodig zouden hebben :') het is veel aannemelijker dat die sabotage vanuit Russische zijde komt. Dan kunnen ze de druk op de EU immers verder opvoeren, zonder dat ze officieel hoeven toe te geven of contracten te verbreken.
Zo’n operatie kost wel tijd en manschappen ja aangezien ze op 80-100m diepte liggen. En daarbij ze zich druk om contracten tijdens oorlogstijd? :o

Met de benzine ook altijd zo. Als de olie duurder wordt meteen de prijzen omhoog, als de olieprijs omlaag gaat 'is er nog een voorraadje dat weggewerkt moet worden'.

1664300614051.png

Heb 'm afgelopen winter 1 dag aan gehad en dat was omdat ik bezoek had. :roflol:

Dat was dan ook wel een hele zachte winter, maar same here eigenlijk inderdaad. 1 of 2 keer aan gehad. Tuin op het zuiden, grote glazen ramen en schuifdeuren, goeie tochtstrips, spouwmuurisolatie en dergelijke schelen ook allemaal wel. En ik heb het nooit koud, altijd warm.

• Like
Waarderingen: BB_
Wat stond er dan op jullie jaarafrekening hoeveel kuub jullie hebben verbruikt?

En dan zeker ook nog een appartement met bejaarden om je heen die flink stoken.
Ja, en ben zelf max 3 dagen per week thuis. Energielabel A, ramen en schuifpui op het zuiden. En ben zelf altijd het zonnetje in huis, scheelt ook..

Wat stond er dan op jullie jaarafrekening hoeveel kuub jullie hebben verbruikt?

Jaarafrekening zal ik binnenkort krijgen. Energierapport geeft per maand rond de 40 kuub, in de wintermaanden 50-60. Dus dat zal rond de 500m3 uitkomen.

Vorig jaar was het wel wat meer met die vrij koude winter van 2020/'21

Hoe fucked zijn we nu eigenlijk door de defecte Nordstream, welke andere pijpleidingen zijn er nog en zijn die instaat om aan de verlaagde import te voldoen?

Terug
Naar boven