Wel van gras dat groeit middels kunstmest dan.Heel mooi in deze!
Wel een van fleece of (veganistische) wol. Veganistische wol, van schapen die alleen maar gras eten oid....
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wel van gras dat groeit middels kunstmest dan.Heel mooi in deze!
Wel een van fleece of (veganistische) wol. Veganistische wol, van schapen die alleen maar gras eten oid....
Nordstream1&2 gesaboteerd, kan het nog meer obvious?
Zo’n operatie kost wel tijd en manschappen ja aangezien ze op 80-100m diepte liggen. En daarbij ze zich druk om contracten tijdens oorlogstijd?Alsof ze daar 3000 soldaten voor nodig zouden hebben :') het is veel aannemelijker dat die sabotage vanuit Russische zijde komt. Dan kunnen ze de druk op de EU immers verder opvoeren, zonder dat ze officieel hoeven toe te geven of contracten te verbreken.

Olieprijs die aardig gelijk is met 10 jaar geledenMet de benzine ook altijd zo. Als de olie duurder wordt meteen de prijzen omhoog, als de olieprijs omlaag gaat 'is er nog een voorraadje dat weggewerkt moet worden'.

Heb 'm afgelopen winter 1 dag aan gehad en dat was omdat ik bezoek had.![]()
Ik heb geen gas. Stadsverwarming.Wat stond er dan op jullie jaarafrekening hoeveel kuub jullie hebben verbruikt?
En dan zeker ook nog een appartement met bejaarden om je heen die flink stoken.Ik heb geen gas. Stadsverwarming.
Stroomverbuik iets van 3000, maar betaal nu maar 11-12 cent per kWh.
Ja, en ben zelf max 3 dagen per week thuis. Energielabel A, ramen en schuifpui op het zuiden. En ben zelf altijd het zonnetje in huis, scheelt ook..En dan zeker ook nog een appartement met bejaarden om je heen die flink stoken.
Wat stond er dan op jullie jaarafrekening hoeveel kuub jullie hebben verbruikt?
Hoe fucked zijn we nu eigenlijk door de defecte Nordstream, welke andere pijpleidingen zijn er nog en zijn die instaat om aan de verlaagde import te voldoen?