Vanuit Rusland liggen er toch meer leidingen?f**k import, eigen gas eerst.
Oh nee, Murica's LNG eerst![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vanuit Rusland liggen er toch meer leidingen?f**k import, eigen gas eerst.
Oh nee, Murica's LNG eerst![]()
Mijn vraag is dus hoe fucked zijn we eigenlijk, er kan nu en in de nabije toekomst minder gas uit Rusland hierheen komen, maar ik ging er toch al niet vanuit dat historische volume weer snel zouden worden gehaald en de hoeveelheden die er nu nog worden geleverd kunnen ook via waarschijnlijk ook wel via andere leidingen.
Niet. één werkte nog niet eens en de ander lag er al langer uit voor onderhoud. verder krijgen we ook gas uit Algerije via SpanjeHoe fucked zijn we nu eigenlijk door de defecte Nordstream, welke andere pijpleidingen zijn er nog en zijn die instaat om aan de verlaagde import te voldoen?
Lopen er 2 via Oekraine, 1 via Belarus&Polen en 1 via Griekenland. Genoeg opties op Russisch gas hier te krijgen.Hoe fucked zijn we nu eigenlijk door de defecte Nordstream, welke andere pijpleidingen zijn er nog en zijn die instaat om aan de verlaagde import te voldoen?
Denk dat die "man" nog bang is voor een sterretje. Laat staan een rotje.Ik denk nogsteeds dat Jetten persoonlijk met een duikfles en een tas vol explosieven die Nordstreams heeft opgeblazen. Alles om gas te weren en zn klimaatdoelen te halen.
FixedIk denk nogsteeds dat Jetten persoonlijk met een duikfles en een roze handtas vol explosieven die Nordstreams heeft opgeblazen.
Hij heeft juist een zwak voor sterretjes.Denk dat die "man" nog bang is voor een sterretje. Laat staan een rotje.
Ik schat hem eerder in als bottom
fixed
Een oorlogsdaad, beter valt NATO Rusland in en zet die gek af dan kunnen we we er deze winter gewoon weer warm bij zitten.![]()
Deense premier: explosies en lekkages gasleiding zijn opzettelijke daad
De lekkages aan gasleiding Nord Stream 1 en 2 kunnen volgens Denemarken niet het gevolg van zijn een ongeluk.nos.nl
Tegen Rusland, die is dacht ik grootaandeelhouder van de pijplijn.
Wanne gek zegEen oorlogsdaad, beter valt NATO Rusland in en zet die gek af dan kunnen we we er deze winter gewoon weer warm bij zitten.

Dat geleufde gij. Een gek weg en er staat al ander gek klaarwtf is dit, de mensenheid heeft eeuwen aan vooruitgang gemaakt om verwarmd te kunnen werken en nu mag je niet klagen wanneer je in het fucking jaar 2022 CE door toedoen van mongolische leiders in de kou moet zitten?
Een oorlogsdaad, beter valt NATO Rusland in en zet die gek af dan kunnen we we er deze winter gewoon weer warm bij zitten.

Zullen we ooit te weten komen wie het heeft gedaan?![]()
NAVO oefende in juni met onderwaterdrones rond Nord Stream-leidingen
De NAVO hield in juni een oefening met onbemande onderzeeboten rond het Deense eiland Bornholm, precies waar gisteren de Nord Stream-leidingen werden gesaboteerd. Het maakt de verdenking richting de VS des te sterker.www.blckbx.tv
![]()

Zullen we ooit te weten komen wie het heeft gedaan?
Of is het weer 10jaar wachten op belly cat?
Stel Rusland?
Stel U.S.A ?
![]()
Anderen verdacht maken.Ik zie geen enkele incentive welke Rusland hiertoe bewogen heeft. 0,0