apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.702
Menig alcoholist is het hier niet mee eens.
En anders gewoon een paar smintjes erin en gaan.
What seems to be the officer problem?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Menig alcoholist is het hier niet mee eens.
Ariel is tegenwoordig toch zwart?
Het werkt wel echt zo. Als je punk genoeg bent dan drink je dat.Goed advies, bedankt, ga meteen een paar liter Listerine halen.
En ketszat worden + lekker ruiken uit je mond. Alleen maar winst. Waar zou ik toch zijn zonder al deze kennisverijking van @Steks![]()
Wat is punk ?Het werkt wel echt zo. Als je punk genoeg bent dan drink je dat.
Vaak genoeg zie ik verlichting aan overdag op wegen en op straat. Geen idee welk helder licht (punt intended) hier verantwoordelijk voor is.Aantal jaar terug pleurde de overheid de verlichting uit op snelwegen ivm kosten. Doen ze nu zeker niet of nog steeds? Weet het eigenlijk nie![]()
Omdat tokkies graag roken?Moest net langs de action voor een trechter, wat een trieste situatie was het daar. Mensen die massaal brandhout aan het inslaan waren. Zaten mensen die voor elkaar onbekend waren te praten over hun rekeningen toen ze zagen dat ze net zulke struggles hadden bij het zien van elkaars brandhout.
Ik vraag me dan wel af, waarom koop je dan geen thermokleding? De thermokleding van de action, een winterjasje en sjaal + muts was voldoende voor mij om -15 graden in Noorwegen te overwinteren. Het is dun, makkelijk in gebruik, zeer effectief. Lijkt mij beter dan om al dat kankerstof in je huis te krijgen en ook nog eens nog goedkoper.
Brandhout bij de action zal in de praktijk waarschijnlijk duurder zijn dan gas.Moest net langs de action voor een trechter, wat een trieste situatie was het daar. Mensen die massaal brandhout aan het inslaan waren. Zaten mensen die voor elkaar onbekend waren te praten over hun rekeningen toen ze zagen dat ze net zulke struggles hadden bij het zien van elkaars brandhout.
Ik vraag me dan wel af, waarom koop je dan geen thermokleding? De thermokleding van de action, een winterjasje en sjaal + muts was voldoende voor mij om -15 graden in Noorwegen te overwinteren. Het is dun, makkelijk in gebruik, zeer effectief. Lijkt mij beter dan om al dat kankerstof in je huis te krijgen en ook nog eens nog goedkoper.
Ik heb zo'n achtelijke onsie van kerst ooit, maar dat ding is kloteheet, zelfs met 16 graden zit je gewoon lekker warm met dat ding op de bank.Moest net langs de action voor een trechter, wat een trieste situatie was het daar. Mensen die massaal brandhout aan het inslaan waren. Zaten mensen die voor elkaar onbekend waren te praten over hun rekeningen toen ze zagen dat ze net zulke struggles hadden bij het zien van elkaars brandhout.
Ah joh dan tief je er toch wat anders op. Kranten en folders. Vochtig hout. Schutting van je zeikerige buurman. Trouwjurk van je vrouw die inmiddels 20 maten te klein is. Je schoonmoeder.Brandhout bij de action zal in de praktijk waarschijnlijk duurder zijn dan gas.
Droge handdoek in de droger zorgt ervoor dat die sneller klaar is. Als het er eentje is die via de lucht gedroogd is, is die daarna nog lekker zacht ookZijn nu een maandje op ons verbruik aan het letten. Voornamelijk door rekening te houden met het douchen de tv niet heel de dag aan te laten staan en de droger alleen te gebruiken voor de handoeken en ons 2 persoons bed. Het beddengoed van de kinderen kunnen we gewoon ophangen.
![]()
Netjes, vooral 25m3 in een huis met kinderen?Zijn nu een maandje op ons verbruik aan het letten. Voornamelijk door rekening te houden met het douchen de tv niet heel de dag aan te laten staan en de droger alleen te gebruiken voor de handoeken en ons 2 persoons bed. Het beddengoed van de kinderen kunnen we gewoon ophangen.
![]()
Ja huishouden met 3 kinderen. Denk dat als we de wasmachine en droger zouden vervangen we nog wel meer kunnen besparen. Droger is al 15 jaar oud wasmachine een jaar of 8Netjes, vooral 25m3 in een huis met kinderen?
Ik heb even gekeken voor mezelf. 2021 1 persoon en 2022 een 2 personen.
2021: 120Kw en 31.5m3
2022: 114.5Kw en 20.5m3
Elektra kan ik eigenlijk alleen nog op besparen door een nieuwe TV te kopen, verder is alles A+++ en led.
Hoe hou je je gasverbruik zo laag dan?Ja huishouden met 3 kinderen. Denk dat als we de wasmachine en droger zouden vervangen we nog wel meer kunnen besparen. Droger is al 15 jaar oud wasmachine een jaar of 8
Tot vorige maand niet echt bewust. Verwarming staat sowieso alleen aan in de woonkamer. Boven verdieping staan de ramen smorgens sowieso open om te luchten 365 dagen per jaar en de verwarmingen altijd uit. Woonkamer/keuken staat de verwarming meestal uit en als het kouder wordt op 19-20 graden. Denk dat het bij ons gewoon goed ge-isoleerd is.
Ik weet wel zeker, alles gaat bij ons een relatief nieuwe warmtepomp droger in en het ons verbruik in augustus was 312 kWh.Denk dat als we de wasmachine en droger zouden vervangen we nog wel meer kunnen besparen. Droger is al 15 jaar oud wasmachine een jaar of 8