Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zie toch een meting erbij dat de omgevingstemperatuur van 19 naar 24 graden gaat.Overigens doet zo'n pot niet zo veel, tenzij je hem op schoot neemt.
Je bedoelt het schaaltje waar de waxinelichtjes op staan?Zie toch een meting erbij dat de omgevingstemperatuur van 19 naar 24 graden gaat.
Je wordt grijs @Bosco55555kruip dan maar in je slaapzak, huh nu al??
of ga lekker naar de zon
![]()
mn buuf

Goedzo, tijd dat de aarde even flink opwarmt met die gasprijzen van tegenwoordig.Ik doe meestal gewoon ff 5 mins alle pitjes op het gasfornuis vol aan. 5 mins en je woonkamer is warm.
f**k GroenLinks.
Als we nu stoken hoeven we straks niet meer te stoken. Dus eigenlijk is het ontzettend duurzaam. En aangezien Russisch gas hoogcalorisch is, hoeven we daar nog minder cuub van de gebruiken. Dus massaal aan het Russisch gas is wat we moeten doen.Goedzo, tijd dat de aarde even flink opwarmt met die gasprijzen van tegenwoordig.
Nee ik bedoel de spullen eromheen, maar om terug te kijken hoeveel het was skipte ik naar die andere meting. 19 en 21 moet het zijn.Je bedoelt het schaaltje waar de waxinelichtjes op staan?
Dat is denk ik voornamelijk te verklaren door de werking van een IR thermometer en niet door een daadwerkelijke verhogen van de omgevingstemperatuur.Nee ik bedoel de spullen eromheen, maar om terug te kijken hoeveel het was skipte ik naar die andere meting. 19 en 21 moet het zijn.
Oh hoe dan?Dat is denk ik voornamelijk te verklaren door de werking van een IR thermometer en niet door een daadwerkelijke verhogen van de omgevingstemperatuur.
Dat leek me dus wel een gunstig effect voor als je het koud hebt.IR straling van een warmtebron in de directe omgeving kan deels weerkaatst worden.
Ja ik zou van alles willen maar heb geen filmpje met een thermometer die de kamertemperatuur aangaf gevonden.Daarnaast zou je de toegenomen temperatuur in die ruimte willen zien, niet van iets dat er vlakbij ligt.
Klopt, dan moet je er ook wel zo dicht op zitten.Dat leek me dus wel een gunstig effect voor als je het koud hebt.
Daarom kan je in de winter ook het beste seksen op een berenvel voor de houtkachel/open haardNu ik er over nadenk is dat best vreemd, die IR straling voel je eigenlijk het beste op de onbedekte huid.