MuscleMeat

Huiduitslag Ostarine

Bezoekers in dit topic

Colombiaan

Cool Novice
Lid geworden
16 feb 2020
Berichten
66
Waardering
16
Lengte
1m85
Massa
84kg
Vetpercentage
14%
Beste lezers,

Na drie weken sloeg het dan ineens om. Ik zag 3-4 puistjes op m'n rug voor het slapen gaan. Werd wakker met 10-12 puistjes en het is nu 4 dagen verder.... Hele onderarm en rug vol mini puistjes. Het lijken wel geïrriteerde haarzakjes? Ze prikken lichtjes en zijn klein. Wat is hier de oorzaak van?

Week 1 - 10mg ostarine
Week 2 & 3 - 20mg ostarine

Omdat de puistjes steeds verdubbelen heb ik vandaag nog geen ostarine durven nemen. Wat is hier gaande? Foto ter illustratie.
 

Bijlagen

  • Screenshot_2022-10-10-16-33-10-83_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg
    Screenshot_2022-10-10-16-33-10-83_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg
    261,6 KB · Weergaven: 150
  • 142577491-allergische-uitslag-op-de-huid-van-kinderen.webp
    16,2 KB · Weergaven: 66
Laatst bewerkt:
Beste lezers,

Na drie weken sloeg het dan ineens om. Ik zag 3-4 puistjes op m'n rug voor het slapen gaan. Werd wakker met 10-12 puistjes en het is nu 4 dagen verder.... Hele onderarm en rug vol mini puistjes. Het lijken wel geïrriteerde haarzakjes? Ze prikken lichtjes en zijn klein. Wat is hier de oorzaak van?

Week 1 - 10mg ostarine
Week 2 & 3 - 20mg ostarine

Omdat de puistjes steeds verdubbelen heb ik vandaag nog geen ostarine durven nemen. Wat is hier gaande? Foto ter illustratie.


Hormonale werking

btw; als je dit zelf niet weet kun je er beter vanaf blijven, net als je Super GW waar je ziek van werd.
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: vntl
Hormonale werking

btw; als je dit zelf niet weet kun je er beter vanaf blijven, net als je Super GW waar je ziek van werd.
Ik ben volledig bekend met alle bijwerkingen. Ook met acne / puistjes. Wat ik niet wist, is dat het van 3 puistjes naar 30 puistjes zou gaan in ongeveer 48 uur.

Ik vraag me af of het een allergische reactie is of daadwerkelijk de Osta.
 
Ik ben volledig bekend met alle bijwerkingen. Ook met acne / puistjes. Wat ik niet wist, is dat het van 3 puistjes naar 30 puistjes zou gaan in ongeveer 48 uur.

Ik vraag me af of het een allergische reactie is of daadwerkelijk de Osta.
Veel last gehad van jeugdpuistjes?
 
Veel last gehad van jeugdpuistjes?
Nee, nagenoeg niet.

Ik snap dat je hormoonhuishouding een flinke klap krijgt van sarms zoals ostarine. Dat je lever en cholesterol ook rake klappen ontvangen, ook bekend.

Maar die 3 mini puistjes, naar 30 op m'n rug en meerdere op m'n onderarmen in echt 48 uur kan ik niet plaatsen in het geheel.
 
Ik ben volledig bekend met alle bijwerkingen. Ook met acne / puistjes. Wat ik niet wist, is dat het van 3 puistjes naar 30 puistjes zou gaan in ongeveer 48 uur.

Ik vraag me af of het een allergische reactie is of daadwerkelijk de Osta.
Een normaal puistje onstaat ook al na een nachtje slapen dus zo gek is het niet.

Verder sarms zijn brol en je ziet het hier alweer aan.
 
Een normaal puistje onstaat ook al na een nachtje slapen dus zo gek is het niet.

Verder sarms zijn brol en je ziet het hier alweer aan.
Correct, echter heb ik al 10+ jaar geen puistjes (op die ene na, na een avondje stappen) niet meer gezien.

Ik vraag me dus af of dit hormonen zijn of meer een allergische reactie. Of is het gebruikelijk van 3 naar 30 in 48 uur?
 
Correct, echter heb ik al 10+ jaar geen puistjes (op die ene na, na een avondje stappen) niet meer gezien.

Ik vraag me dus af of dit hormonen zijn of meer een allergische reactie. Of is het gebruikelijk van 3 naar 30 in 48 uur?
Hormonen en wss bevat het niet wat er überhaupt in zou moeten zitten.

Want sarms zijn de bom en hebben geen sides en zijn veilig. :roflol:
 
Hormonen en wss bevat het niet wat er überhaupt in zou moeten zitten.

Want sarms zijn de bom en hebben geen sides en zijn veilig. :roflol:
Nou goed, na circa 43 filmpjes van Coach Greg te hebben gezien en een reddit topic of 50 over sarms en persoonlijke ervaringen was me duidelijk dat sarms alles behalve steroids-light zijn.

Wel zou Ostarine bij lage dosering je testosteron een stuk minder onderdrukken, dan soortgelijke vriendjes.


Des al niet te min, hele rug vol met puisten out of the blue.
 
Nou goed, na circa 43 filmpjes van Coach Greg te hebben gezien en een reddit topic of 50 over sarms en persoonlijke ervaringen was me duidelijk dat sarms alles behalve steroids-light zijn.

Wel zou Ostarine bij lage dosering je testosteron een stuk minder onderdrukken, dan soortgelijke vriendjes.



Des al niet te min, hele rug vol met puisten out of the blue.
Idd veel sides met amper gains.

Paar weekjes winstrol geeft je nog meer gains met ook niet noemenswaardige onderdrukking in de zin van herstel.

En coach greg is of was de grootste promotor van die troep net als z'n turkesteron :roflol:
 
Ik ben volledig bekend met alle bijwerkingen. Ook met acne / puistjes. Wat ik niet wist, is dat het van 3 puistjes naar 30 puistjes zou gaan in ongeveer 48 uur.

Ik vraag me af of het een allergische reactie is of daadwerkelijk de Osta.
Ik heb met 52j nog puistjes 😂
 
Ik heb met 52j nog puistjes 😂
Mijn rug ziet er sinds 2 dagen nu zo uit. Ik vind dit extreem, van 0 puistjes naar m'n hele rug vol.

Ligt dit grote verschil, in lijn der verwachting? Ik had enkele puistjes verwacht, snap de hormonale schommelingen.
 

Bijlagen

  • IMG_20221010_202850.jpg
    IMG_20221010_202850.jpg
    262,3 KB · Weergaven: 123
Mijn rug ziet er sinds 2 dagen nu zo uit. Ik vind dit extreem, van 0 puistjes naar m'n hele rug vol.

Ligt dit grote verschil, in lijn der verwachting? Ik had enkele puistjes verwacht, snap de hormonale schommelingen.
Ik had zieke jeugd puistjes.
Heb 8 weken 20mg Ostarine + 20mg LGD-4033 gepakt. Had nergens last van.
Toen ik beetje Test ging pinnen zat ik binnen no-time 3 maanden terug op zware acne medicatie.
 
Mijn rug ziet er sinds 2 dagen nu zo uit. Ik vind dit extreem, van 0 puistjes naar m'n hele rug vol.

Ligt dit grote verschil, in lijn der verwachting? Ik had enkele puistjes verwacht, snap de hormonale schommelingen.
Ik zou of stoppen of alvast roa halen want dit gaat geheid erger worden.
 
Ik zou of stoppen of alvast roa halen want dit gaat geheid erger worden.
Agreed.

Als mijn rug zo onder zou zitten van de Ostarine zou ik meteen stoppen.
Spul is on-cycle best grappig, vooral als je nooit iets anders gepakt hebt, zodra je stopt is trainen kut, heb je er allemaal niet zoveel zin meer in en in de tijd dat je hersteld van je 8 weekjes Ostarine verlies je praktisch alles wat je gegained hebt op die meuk.
 
Ik had zieke jeugd puistjes.
Heb 8 weken 20mg Ostarine + 20mg LGD-4033 gepakt. Had nergens last van.
Toen ik beetje Test ging pinnen zat ik binnen no-time 3 maanden terug op zware acne medicatie.
Het klinkt misschien een beetje suf, maar ik had deze enorme toename van puistjes niet zo ingecalculeerd.

Vreemd dat ik zo reageer op 3 weken Osta.
 
Ik zou of stoppen of alvast roa halen want dit gaat geheid erger worden.
Nee, geen behoefte aan meer puistjes. Hele rug overnight vol puisten. Ben direct (gisteren) gestopt.
 
Je weet natuurlijk ook nooit zeker of je echt Osta hebt hè ;)
Eens, kan alleen de code van echtheid verifiëren op de site van de leverancier. Die was legit.
 
Beste lezers,

Na drie weken sloeg het dan ineens om. Ik zag 3-4 puistjes op m'n rug voor het slapen gaan. Werd wakker met 10-12 puistjes en het is nu 4 dagen verder.... Hele onderarm en rug vol mini puistjes. Het lijken wel geïrriteerde haarzakjes? Ze prikken lichtjes en zijn klein. Wat is hier de oorzaak van?

Week 1 - 10mg ostarine
Week 2 & 3 - 20mg ostarine

Omdat de puistjes steeds verdubbelen heb ik vandaag nog geen ostarine durven nemen. Wat is hier gaande? Foto ter illustratie.
Kun je foto's van je eigen huid plaatsen? Dat van je bijlage is folliculitis.
 
Back
Naar boven