AndroidHealthClinic

huisdier bodybuilder

post een foto van je levensmaat, je huisdier.

ik verwacht veel american staffordshire's, bull teriers, slangen en meer van dat soort "gevaarlijke dieren" maar je weet het natuurlijk nooit.

Ik hen inderdaad een American Staffordshire maar ben op mijn werk en kan vauit hier geen foto plaatsten. Ben trouwens ook niet zo heel handig met foto plaatsten...

Elke hond kan buiten verblijven. Je hoeft zijn buitenverblijf niet te verwarmen, maar je moet er wel voor zorgen, dat de hond kan schuilen/zich terug kan trekken. Het mooiste is een kennel met een binnen en buiten verblijf. Verwarming zou ik niet doen, want dat kost ten eerste heel veel geld en is niet perse beter voor de hond. Je kunt dan beter wat lekkere kussens/dekens neer leggen in zijn binnenverblijf.
Hou er wel rekening mee, dat je hond wel meer gaat ruiken, wanneer je hem buiten houdt.
Overigens hebben de meeste Molossers een redelijk ontwikkelde eigen wil, dus ze zijn eigenwijs. Als jij dus een balletje weg gooit, zal hij hem heel misschien de eerste keer voor je halen, omdat hij denkt, dat je het leuk vindt.
De 2e of 3e keer kun je het balletje zelf gaan halen, want daar ziet hij echt het nut niet van in.

@IJser "Pronkruggen" zijn ook hele mooie honden. Je zult wel veel lopen/fietsen met je hond, denk ik.;)

Hmm wel beter dan, geen verwarming nodig...
Eigen wil vind ik alleen maar beter, iig niet zo aanhankelijk en een enorme will to please als die labradors etc... Beetje zelfstandige hond vind ik alleen maar fijn, nu nog ff zorgen dat mammie het goed vindt. Anders paar jaar wachten. (nadeel is dan wel dat ik in het begin die hond niet kan nemen... aangezien ik waarschijnlijk niet gelijk een huis kan betalen met een goede tuin :p en een mastino zie ik zo 123 niet in een appartement wonen).

Ik ben het niet eens met je Mighty dat een vacht meer gaat ruiken wanneer een hond buiten is, in tegendeel. De verwarming van binnen doet een hondenvacht geen goed, het zelfreinigende effect van de huis wordt zo teniet gedaan.

Verder vind ik Jack Russels overigens 1 van de leukste honden die er zijn, ik heb er al eentje 16 jaar, een echt maatje. Je moet ze wel de baas zijn.

Ik ben het niet eens met je Mighty dat een vacht meer gaat ruiken wanneer een hond buiten is, in tegendeel. De verwarming van binnen doet een hondenvacht geen goed, het zelfreinigende effect van de huis wordt zo teniet gedaan.

Verder vind ik Jack Russels overigens 1 van de leukste honden die er zijn, ik heb er al eentje 16 jaar, een echt maatje. Je moet ze wel de baas zijn.

Dat is ook de reden, dat de hond wat sterker gaat ruiken. Zijn huid wordt wat vetter, omdat het zich gaat beschermen tegen de weersinvloeden. Hou je een hond binnen, verhaart ie weer meer.
Overigens zal de geur wss verschillend zijn per hond. Ik ga uit van mijn eigen ervaring van een aantal honden, die buiten verblijven en die vind ik veel sterker ruiken dan de honden, die ik ken en binnen verblijven.

Elke hond kan buiten verblijven. Je hoeft zijn buitenverblijf niet te verwarmen, maar je moet er wel voor zorgen, dat de hond kan schuilen/zich terug kan trekken. Het mooiste is een kennel met een binnen en buiten verblijf. Verwarming zou ik niet doen, want dat kost ten eerste heel veel geld en is niet perse beter voor de hond. Je kunt dan beter wat lekkere kussens/dekens neer leggen in zijn binnenverblijf.
Hou er wel rekening mee, dat je hond wel meer gaat ruiken, wanneer je hem buiten houdt.
Overigens hebben de meeste Molossers een redelijk ontwikkelde eigen wil, dus ze zijn eigenwijs. Als jij dus een balletje weg gooit, zal hij hem heel misschien de eerste keer voor je halen, omdat hij denkt, dat je het leuk vindt.
De 2e of 3e keer kun je het balletje zelf gaan halen, want daar ziet hij echt het nut niet van in.

@IJser "Pronkruggen" zijn ook hele mooie honden. Je zult wel veel lopen/fietsen met je hond, denk ik.;)

ik hou drvan om met mn hondje hard te lopen ja :D en ze zijn van aard toch niet zo heel speels maar toch kan ik met mijn hond verstoppertje enzo spelen, echt grappig :)

Dan zal ik wel een simpele molosser hebben :D .. de mijne is helemaal weg van balletjes en vooral van stokken. hij vindt zwemmen te gek maar niet zonder stokken.
ik dacht in eerste instantie dat het was omdat ie jong was maar hij is inmiddels bijna vier en blijft het een feest vinden.

Over honden buiten heb ik een andere mening. Het kan zeker en is zeker niet slecht maar wat betreft een molosser vind ik het niet zo'n goed plan aangezien het een hond is die enorm graag bij z'n familie is.

Roy: Ik hou persoonlijk meer van honden, maar wat een prachtig tof beestje is dat zeg, schitterend, vooral die ogen.

• Topic Starter Topic Starter
@ roy,

normaal heb ik het niet zo op katten maar DAMNNN wat een strak poesje man, echt een heel vet beestje. Nog nooit gezien zo 1 net een tijgertje of zo man, echt heel cool

Wat een vet beest Roy, damn!!!

Wat heeft hij gekost als ik het vragen mag? :)

Wow! Das een vette kat hey!

Laatst bewerkt:
Thanx, we waren er al ruim een jaar/anderhalf naar op zoek om zo'n mooi beest te kopen. Het heeft ons 175 euro gekost wat een koopje is met vergelijkbare katten die al gauw zo'n 600/700 euro op moeten brengen. Ken zelfs mensen die voor een echte topper enkele duizenden euro's neerleggen.
De reden dat ze zo goedkoop is, is dat ze van nature al steriel is en de fokker geen nestjes met deze poes kon krijgen (de fokker heeft aantoonbaar erg veel onderzoek laten doen in de vorm van testen etc). Ze is is zelfs nog gesterilliseerd om er echt zeker van te zijn dat anderen er niet misschien toch een nestje mee kunnen krijgen ivm fokverbod. Ook met drukke kittens in de buurt kan ze niet omgaan, wat een fokker gewoon niet kan hebben. Koopje dus voor een topper! Ze is twee weken op proef en mocht het niet gaan (ziet er niet naar uit!) kan ze eventueel weer terug.

Laatst bewerkt:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

In trance van het autofocus lampje, anders blijft hij zeker niet zo zitten.

Thanx, we waren er al ruim een jaar/anderhalf naar op zoek om zo'n mooi beest te kopen. Het heeft ons 175 euro gekost wat een koopje is met vergelijkbare katten die al gauw zo'n 600/700 euro op moeten brengen. Ken zelfs mensen die voor een echte topper enkele duizenden euro's neerleggen.
De reden dat ze zo goedkoop is, is dat ze van nature al steriel is en de fokker geen nestjes met deze poes kon krijgen (de fokker heeft aantoonbaar erg veel onderzoek laten doen in de vorm van testen etc). Ook met drukke kittens in de buurt kan ze niet omgaan, wat een fokker gewoon niet kan hebben. Koopje dus voor een topper! Ze is twee weken op proef en mocht het niet gaan (ziet er niet naar uit!) kan ze eventueel weer terug.

Is niet duur nee. Echt een mooi beest man!

Kom je thuis, heb je op eens twee katten minder. Of zijn die beestjes 100% tam?

Kom je thuis, heb je op eens twee katten minder. Of zijn die beestjes 100% tam?

:D

Degene die ik heb zijn gekruisd met o.a. huiskatten. Het echte wilde is er wel vanaf. Ze zijn in tegenstelling tot de eerste generaties niet vals. Het enige "wilde" wat ze nog vertonen is dat ze niet bang zijn voor water. In de regen lopen vinden ze geweldig en gaan zelfs mee onder de douche of in bad. Ze zijn superslim en behoorlijk druk, ze ploffen dus niet neer na twee meter lopen en slapen niet de hele dag. Echt beesten die aandacht nodig hebben.

Haha die britse korthaar van ons is echt het tegenovergestelde! Veel slapen, veel eten en schijten. Maar wel aanhankelijk en ook veel aandacht nodig.

• Topic Starter Topic Starter
:D

Degene die ik heb zijn gekruisd met o.a. huiskatten. Het echte wilde is er wel vanaf. Ze zijn in tegenstelling tot de eerste generaties niet vals. Het enige "wilde" wat ze nog vertonen is dat ze niet bang zijn voor water. In de regen lopen vinden ze geweldig en gaan zelfs mee onder de douche of in bad. Ze zijn superslim en behoorlijk druk, ze ploffen dus niet neer na twee meter lopen en slapen niet de hele dag. Echt beesten die aandacht nodig hebben.

haha mooi man super interessant dit, post vooral zo veel mogelijk foto's, kan er geen genoeg van krijgen!
Zo'n beestje in huis hebben lijkt me wel strak, heeft iets magisch imo.
Een kat mee onder de douche daar valt mijn mond echt van open, onvoorstel baar dat dat mogelijk is!

Terug
Naar boven