MuscleMeat

Hulp Bij cut schema zit zwaar onder me behoefte

pwoninck

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m85
Massa
74kg
Hey, Dit is mijn cut schema tot nu toe:

bij wakker worden: (meestal rond 7:30)

40g brinta met magere melk(appel en rozijn smaak meestal doe ik zelf nog wat rozijntjes erbij): kcal:250 eiwit: 13g koolhydraten 39g

36G whey isolaat: (heb de voedingswaarde van 33,3g) kcal: 124 eiwit: 30,2g koolhydraten: 0,66g

2-3 uur daarna (meestal rond 10:30)
bakje magere yoghurt met wat rozijntjes: kcal: 70 eiwit: 6,8g koolhydraten: 11 g

anderhalf uur erna (meestal rond 12:00)
2 donkervolkoren boterhammen met kalkoenfilet: kcal: 110 eiwit 2,8g koolhydraten 18,2g

1-2uur daarna (meestal rond 13:15)
40g brinta met magere melk(appel en rozijn smaak meestal doe ik zelf nog wat rozijntjes erbij): kcal:250 eiwit: 13g koolhydraten 39g
appel: 60 gram Kcal. 1.0 gram (onbruikbare) Eiwitten 14.0 gram Koolhydraten

2uur daarna (meestal rond 15:30)

2 donkervolkoren boterhammen met kalkoenfilet: kcal: 110 eiwit 2,8g koolhydraten 18,2g

2uur daarna (meestal rond 17:00)

bakje magere yoghurt met wat rozijntjes: kcal: 70 eiwit: 6,8g koolhydraten: 11 g
of 250g magere biogarde kwark: kcal:135 eiwit: 25g koolhydraten 7,5g

18:30 eten wat de pot schaft meestal rond de 500 kcal

Voor het slapen gaan (meestal 22:00-23:00)

250g magere biogarde kwark kcal:135 eiwit: 25g koolhydraten 7,5g

Totaal: kcal: 1644 eiwit: 135,4g (avond maaltijd niet meegerekend weet niet hoeveel) Koolhydraten: 163,1g (avond maaltijd niet meegerekend weet niet hoeveel)

Naar eigen zeggen denk ik dat de hoeveelheid koolhydraten veel te hoog is en kcal te laag (logisch!)

Ik zou graag wat hulp willen evt boterhammen vervangen door iets anders?

Bedankt,

Patrick

Laatst bewerkt:
1m85 en 63kg? Waarom wil je gaan cutten? Je kan onmogelijk een hoog vetpercentage hebben zo, als je nu gaat afvallen ga je echt Auschwitz/anorexia uitzien.

Misschien 0 spier, en skinnyfat?

Anyway 1200 kcal is toch veel te weinig...

Sport je wel, en zo ja wat doe je?

Brood kun je vervangen door rijst of volkoren pasta...

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
1m85 en 63kg? Waarom wil je gaan cutten? Je kan onmogelijk een hoog vetpercentage hebben zo, als je nu gaat afvallen ga je echt Auschwitz/anorexia uitzien.

Hey, Oude stats zal ze ff updaten;) nu 69kg Door de vakantie is er allen vet bijgekomen dus ff cutten paar weekjes maar

---------- Post toegevoegd Mon 25 Jul 2011 om 09:20 ----------

Misschien 0 spier, en skinnyfat?

Anyway 1200 kcal is toch veel te weinig...

Sport je wel, en zo ja wat doe je?

Brood kun je vervangen door rijst of volkoren pasta...

Hey,
Ja dat van brood vervangen is een goede zat ik zelf ook aan te denken.
Normaal ga ik naar de sportschool 3x per week dan veel KT niet zo veel cardio. Nu ben ik voor 6 weken bij me pa in andere provincie kan nu dus niet naar de sportschool. Hang maar een beetje in bed soms buiten balletje trappen meer niet. Is nu veel vet bij gekomen dus daarom wou ik ff cutten.

Laatst bewerkt:
Heb hem een beetje aangepast wat vinden jullie er nu van. Kcal zit wat mij betreft ongeveer goed want zit nu bij me pa voor 6 weekjes doe niks anders dan beetje slapen xboxen en soms even naar buiten me behoefte is nu ong 1771,1 kcal en ik heb bij het schema nu 1644kcal Tips of opmerkingen zijn nog altijd welkom!

Maak je niet druk over die paar kilo's vet. Als ik jouw was zou ik eerst maar eens zorgen dat je over die 70 kilo heen komt.

Hey Klaas,
Bedankt voor je reactie!
Ik ga bulken/normaal eten als ik weer naar de sportschool kan

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven