XXL Nutrition

hulp bij trainen borst(pijn/achterliggende spier)

Bezoekers in dit topic

Waawt

Novice
Lid geworden
22 dec 2012
Berichten
12
Waardering
0
Lengte
1m86
Massa
76kg
Vetpercentage
8%
Hoi mede bber's

Zoals de titel al zegt heb ik moeite met mijn borst te ontwikkelen ik train pas bijna 3 jaar nu waarvan het laatste half jaar met eet schema dus let niet op mijn status maar ik ga nu redelijk goed in mijn ogen benen armen rug etc behalve mijn borst vaak is de spierpijn veel erger en langer dan in anderen spieren.
Het gekken is mijn borst is wel een van mijn sterkste spieren.. ik train 5 dagen per week
Borst bicep
benen
rug
schouder tricep
Sinds kort borst 3 oefeningen 2 schouders en 2 tricep omdat die achterlopen
vroeger full boddy op de 5e dag

Ik ga niet te diep meer met dumbbell presses flys probeer niet meer met mijn elleboog achter mijn schouder te komen vanwege pijn in de schouder.. ook train ik minder zwaar nu en meer in controle dan voor heen maar nog wil mijn borst niet veel groeien ik varieer ook redelijk in oefeningen

Kan iemand mij zeggen wat ik fout doe of wat er mis gaat??

als dit bij het verkeerde topic staat dan sorry zal ik het verwijderen en her posten,

Groet w
 
dus eigenlijk heb je 3 jaar weggegooid als ik zo je stats een bekijkt?

toch goed dat je nu toch echt serieus aan de slag gaat :P

wat zijn je krachtstats als ik vragen mag? misschien valt het wel mee
 
dus eigenlijk heb je 3 jaar weggegooid als ik zo je stats een bekijkt?

toch goed dat je nu toch echt serieus aan de slag gaat :P

wat zijn je krachtstats als ik vragen mag? misschien valt het wel mee

Jaa dat was begoorlijk zonde inderdaad ik baal er ook van dat ik niet eerder ben gaan eten enzo, maargoed zodoende leer je van je fouten!

Bankdrukken 2x 100 killo(tot op de borst en terug flat bankje)
Of bedoel je ook ander oefeningen als deathlife etc zoja welke oefeningen?

Bedankt voor je snelle reactie!
Weet je mischien iets over die lang houdende spierpijn? Kan het zo zijn dat die spier gewoon zwak is bij mij in.volume genetiche gezien? Of train ik te zwaar of moet ik vaker borst doen of minder vaak
 
Jaa dat was begoorlijk zonde inderdaad ik baal er ook van dat ik niet eerder ben gaan eten enzo, maargoed zodoende leer je van je fouten!

Bankdrukken 2x 100 killo(tot op de borst en terug flat bankje)
Of bedoel je ook ander oefeningen als deathlife etc zoja welke oefeningen?

Bedankt voor je snelle reactie!
Weet je mischien iets over die lang houdende spierpijn? Kan het zo zijn dat die spier gewoon zwak is bij mij in.volume genetiche gezien? Of train ik te zwaar of moet ik vaker borst doen of minder vaak

100 kg benchpress vind ik toch best netjes.

lang spierpijn kan komen door te weinig slapen of door slechte voeding. of het in het ergste geval te zwaar of te vaak getraind. maar denk dat dit wel zal meevallen
 
Ja mischien dan minder zwaar inderdaad zal kijke of ik dan niet meer zo lang en erge spierpijn heb in.me borst :)
Bedankt voor je reacties!
Ik.kan weer even verder groet w
 
Back
Naar boven