AndroidHealthClinic

Hulp nodig bij training/voeding schema vrouw

Brittihsa

Novice
Waardering
0
Lengte
1m59
Massa
61kg
Hallo iedereen,

Hopelijk kan een van jullie mij helpen. Ik ben een dame van 20 jaar die graag haar lichaam wil veranderen. Ik weeg op het moment rond de 60 kilo en ik ben 1.59. Ik wil ten eerste wat kilootjes lichter wegen, zo rond de 52 kilo, en ten tweede wil ik door middel van krachttraining ook mijn spiermassa vergroten. Ik wil er werkelijk alles voor geven en ben in staat om mijn leven drastisch om te gooien! Op het moment train ik iedere dag ongeveer anderhalf uur. Ik wissel om de dag spieren af, dus ene dag benen andere dag rug etc. Ook ben ik bewust bezig met mijn voeding: weinig koolhydraten, veel eiwitten etc.

Wie wil mij helpen om een mooi gespierd lichaam te krijgen?!

Super bedankt alvast....

Hoi Brittihsa,

Fijn dat je er alles voor wilt doen om je lijf te veranderen.
Heb je de stickies gelezen hier op het forum? Aan de hand daarvan kun je en mooi voedingsschema/trainschema opstellen.

Als je er dan nog vragen over hebt kun je natuurlijk je schema's hier plaatsen en om reacties vragen.

Startersguide in mn sig is een samenvatting van alles wat je moet om aan de slag te kunnen. Als je daarna nog vragen hebt kun je een nieuw topic openen of een pm sturen :)

Succes!

eet gezond en train is een win win sitautie

Terug
Naar boven