RichXXL
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 0
Ik snap niet wat je op een bodybuilding forum zoekt -> www.dutchfitness.com
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat waren echt wel bruikbare tips junior.
Ben je nog maagd hunt? Wil je erover praten met ons?
Jij bent toch ook nog maagd?, Hunt is 14 dus heeft hij nog 6 jaar om eerder ontmaagt te worden dan jouw.

Lol...dat zou ik maar niet te hard roepen of zeggen. Vooral niet als je een leuk zusje of nicht(je) hebt.![]()

Lol begrijp ik nou goed dat jij je eigen familieleden ligt te ballen?!Lol...dat zou ik maar niet te hard roepen of zeggen. Vooral niet als je een leuk zusje of nicht(je) hebt.![]()
Lol begrijp ik nou goed dat jij je eigen familieleden ligt te ballen?!
Verpest het nou niet. Laat me in de waan dat hij zo lui is dat hij geen zin heeft om een vriendin gaat zoeken, en dat hij gewoon de eerste jonge meisjes paalt die hij regelmatig ziet![]()

Verpest het nou niet. Laat me in de waan dat hij zo lui is dat hij geen zin heeft om een vriendin gaat zoeken, en dat hij gewoon de eerste jonge meisjes paalt die hij regelmatig ziet![]()
busted. 

Ik denk dat ie eerder bedoelt datie ItaStalion's zus of nichtje gaat ballen..
Als hij daadwerkelijk mijn zus of nicht gaat ballen, zet ik zijn hoofd op een paal.

)

Training van Gisteren:
Benchpress
7x33kg PR!Oud PR=9x32kg
8x33kg PR!Oud PR=7x33kg
6x33kg
5x33kg
4x33kg
Squat
8x40kg
8x40kg
8x40kg
8x40kg
8x40kg
Gebruik heel veel mijn kont en hams maar mijn quads nauwelijks...
Begint al best zwaar te worden...
Bent Over Row
Techniek, shitzooi mijn onderarmen zijn te slap...
Side Raises
Met 7 kg...Zo'n gast van de sporschool zei dat ik het verkeerd deed, maar ik deed het uiteraard niet verkeerd.. hij praatte maar wat onzin... Hij zei bijvoorbeeld ook dat alleen de stand van je handen boeit... Om de voor, zij of achterkant te pakken...
Volgende keer ga ik Benchen met 34 kg (wordt dus nieuw pr)
Squatten met 45 kg
BOR op techniek
Side Raises met 8kg (wordt dus nieuw pr)
+Abdominal Crunches
+Onderarmen...