Fitness Seller

Hustle Hard

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
die armen zijn geen 35/36 hoor, mijn lijken veel kleiner

Simpele carbs boeie, van die enkel/meer-voudig beredenering ben ik afgestapt. Tijdens refeed is beste zelfs om gewoon simpele carbs te nuttigen als je enkel complex neemt ga je flink ruften :D

Je doet toch IF? Wat maakt clean dan uit, all about the macro's.

• Topic Starter Topic Starter
Je doet toch IF? Wat maakt clean dan uit, all about the macro's.

Heb je ook gelijk in, normaal gesproken let ik ook niet echt op de soorten voedsel, eet ook bijna nooit elke dag hetzelfde, alleen dit weekend klopten de macro's ook gewoon niet, geen training=veel eiwit en vet, en ik nam juist veel carbs en medium eiwit. Maargoed ga deze week weer goed opletten :)

Heb je ook gelijk in, normaal gesproken let ik ook niet echt op de soorten voedsel, eet ook bijna nooit elke dag hetzelfde, alleen dit weekend klopten de macro's ook gewoon niet, geen training=veel eiwit en vet, en ik nam juist veel carbs en medium eiwit. Maargoed ga deze week weer goed opletten :)

Aha oke, maar goed als je op die dagen alsnog gewoon onder je onderhoud at maakt het niet zo heel veel uit.

Hey Vito, ziet er goed uit man, zeker die laatste. Dikke arm en schouder, echt nice! Tot hoe diep wil je cutten? Ondanks het studentenleven met de algehele brakheid die daarbij komt kijken hou je de consistentie er toch lekker in :thumbs:

Lol heb je die in gym genomen? :roflol: Was je niet bang dat iemand kwam aanlopen door dat deurtje?

Ik flex daar ook sneaky als deur dicht is, zie je wel schaduw onder LOL

Whahaha idd, op een of andere manier blijft het "gay" om naar jezelf te kijken als je flexed. Ik trek ook altijd ff snel t shirt uit als ik alleen in de kleedkamer ben :D Is eigenlijk retarded IMO, kijken naar het resultaat van je aanpak zou doodnormaal moeten zijn.

jeezy's is beter :D

Net Onderrug, Triceps, Abs en heel klein beetje benen

Back extensions
5×15×bw

Dumbbell Deadlifts (voor het eerst gedaan, dikke spierpijn in onderrug en hams daarna :D)
6×6×28

Smith Squat (ATG)
20×20
15×40
2×10×70

Triceps had ik gister al meegepakt met dips
vandaag heel veel extensions gedaan, overhead dumbbell, overhead cable, pushdowns en close gripped skullcrushers EZ

Buik nog even
Weighted Crunches: (Plate Loaded)
6×15×40

Hanging Leg/Knee Raises:
3×15×BW

Niet veel gewicht, maar wel redelijk productieve (korte) workout
Morgen denk ik front squats en meer quad werk, en misschien romanian deads

Hey Vito, hoe gaat het met IF?

Ik ben ook van plan IF te gaan doen zit topic door te lezen ben bij pagina 50 van 100 :roflol:

In ieder geval ik ben benieuwd hoe je het doet met die widow: bijv. van 12-20u eten. Maar op trainingsdagen om 11u, preworkout maaltijd nemen van 100gr carbs en 40gr eiwitten of moet dit pas om 12u?

Ik heb mijn window ruwweg van 16 tot 24u, ben een late eter
Dit window hou je gewoon vast, training of rust maakt niet uit

Mijn pre WO of breakfast meal neem ik dan ook rond 16u (25% van je totale carbs) veel eiwit, beetje carbs (maar meeste pas post workout) en weinig vet uiteraard, exacte grammen enz weet ik niet zul je zelf een beetje moeten tweaken, heb ik ook geprobeerd.

Op rustdagen zelfde tijd alleen is het dan meestal veel eiwit en redelijk wat vet gedurende de hele dag, eitjes, zalm, tonijn met olijfolie enz

Ben laatste tijd een beetje druk geweest met de student uit te hangen :D dus niet echt veel getraind, vrijdag nog wel delts

Standing Military Press (in de smith)
20×leeg
12×30
12×40
10×50
8×55

Dumbbell Front Raises
12×10
12×14
10×14
8×16
6×16
12×12

Rear Delt Raises en Side raises(90gr)
allebei dropsets gedaan vanaf 16, voelde wel burn op het eind

Panatta Supinated Shoulder Press
12×40
12×60
10×70
8×70
6×60

Reverse Pec deck paar sets op 40

Hanging leg raises
5×10×

Goeie training maar waarom military press in de smith?

Weet niet, heb altijd een beetje een onveilig gevoel als ik laatste sets eruit pers met normale MP, daarnaast isoleer je je delts ook beter hiermee heb ik het idee, minder cheaten

Weet niet, heb altijd een beetje een onveilig gevoel als ik laatste sets eruit pers met normale MP, daarnaast isoleer je je delts ook beter hiermee heb ik het idee, minder cheaten

+1 Als ik 'm al doe sowieso in de smith.
/care wat iedereen ervan vind.;)
Nice train btw brah!

Net chest + biceps gedaan
geen warm up

3/4 ROM Bench:
5×10×60

Panatta Incline Press:
12×40
10×60
8×70
10×60

Incline DB Press:
Super zwak vandaag :p
12×20
12×24
2×8×26

PecDeck:
2×12×60
2×10×80 max

Nog wat cable crossovers

Biceps

Preachers
4×10×40
2×10×45

daarna nog one armed gedaan tegen bank

Hammer curls
15×10
12×14
12×16
10×16

nog wat normale DB curls met 14 en 16

Curlen in het squatrek met olympic bar :p

Reverse curls voor onderarmen ook nog

Net Back getraind

Panatta Pulldown (Plate)
sup grip
4×10×80
10×90
wide grip
10×60
8×80
6×80

DB Rows
12×30
10×34(straps)
10×34(straps bleken niet nodig)
8×34

Wou BOR doen in de smith maar kwam net lekker uit, net boven de grond
toen straight bar cable row

12×60
10×65
10×70
8×70

T Bar Row
3×10×60

Standing cable pulldown
keertje seperated per arm gedaan, met goede stretch
4×12×35

Back Extensions
5×15×

RDL
5×8×60

Achteraf meer spierpijn in onderrug dan in lats maar wel goede workout

Geven zulke trainingen voldoening? Het lijkt me echt niks om heel veel setjes te doen met het zelfde aantal reps en gewicht. Bijvoorbeeld op die 1e oefening, doe je eerst 4x10x80 en daarna nog een setje met 90. Als je niet die 4x10x80 sets zou doen, zou je veel meer gewicht pakken.

No offence btw, lekker bezig verder.

Rug is een grote spier, kan wel heul veel gewicht willen pakken maar uiteindelijk is volume beter voor me denk ik.

Net benen

Panatta Front Squat (Plates)
20×40
12×80
10×100
8×140 (pr)
6×140 (niet echt goede beweging gemaakt hier met onderrug op laatste set)
8×80

Leg Press (super zwak :()
20×100
10×140
10×180
8×180

Smith Squat met voeten heeul ver naar voren
3×10×80

Heleboel lex extensions en leg curls rond de 60-70 kg

Hanging leg raises
5×15×bw

DB Shrugs
2×12×26
2×10×28

BB Behind Neck Shrugs
5×8×60 (wat een k*t oefening is dit zeg :roflol:)

Best wel k*ttraining, wordt echt zwak merk ik, en in de spiegel lijk ik redelijk ecto met een shirt aan, train nu ook regelmatig met hemd+shirt maargoed ga denk ik bulken (met IF) en dan even voor de zomer weer een cut inlassen

---------- Post toegevoegd Tue 28 Feb 2012 om 21:36 ----------

Panga Filet, Kipfilet (voordeel verpakking), Meergranen pannekoeken mix
is trouwens nu allemaal in de bonus bij de albert heijn, heb onlangs bonus kaart aangeschaft en is echt chill, lekker inslaan, woon echt 20 seconden van een albert heijn :D

Kan dipje zijn man, niet snel conclusies trekken. Op hoeveel vp sta je nu? En heb je eerder leangains gedaan?

Haha, woon je naast die nieuwe AH :roflol: nice

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven