MuscleMeat

Hustle Hard

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Vito net fysiek bro. Serieus en helemaal voor jouw leeftijd. Toppie!!

Ik dacht dat jij zo'n luie student was en met regelmaat geen flikeer uitvoerde:D
Maar je hebt het tegendeel bewezen.

En je staat al redelijk droog 12/13%?
Haha thx, ben ook een luie student en voer ook weinig uit, maar trainen is wel een van de dingen waar ik veel plezier aan beleef dus daar ben ik wel serieus in :D Bf ligt rond de 14 ja denk ik
fysiek gaat goed, ken me herinneren dat je bf voorheen hoger lag :thumb:
Thx keun, ja klopt

pfffffff die schouders, tricep ziet er ook wel groot uit. ik ga is die delt routine van je proberen als ik geen benen+schouders meer doe

Het is best veel voor alleen die spiergroep maar voor mij werkt het, ik probeer het meestal wel goed in de week te plaatsen dat het niet te dicht in de buurt zit bij chest, want ik doe ook veel incline werk meestal dus dan pak je delts ook al mee ;)

---------- Post toegevoegd Thu 2 Feb 2012 om 16:16 ----------

Wat meten die guns eigenlijk?

Pff weet ik zo niet, nooit gemeten ook
In de cut merk ik wel dat er iets meer definitie in komt, ook in de lange tricep enz

Net benen + biceps + traps
Motivatie 2/10 :o

Panatta Front Squat
wu
20×40

12×80
10×100
10×120
8×140
6×140 (gozer naast me ging me vragen of ik nog vaak moest, tijdens m'n set :roflol:)
12×80

Horizontal Leg Press (Stack, plate was hele avond weer bezet)
15×100
12×110
10×130
8×140

Leg Curls:
20×35
4×12×60

Leg Extensions:
4×12×60
10×70
8×70

DB Shrugs:
Paar setjes op 26 en paar setjes op 28 maar gingen ruk, voelde weinig in m'n traps

BB Shrugs, in smith ging wat beter
5×8×50

DB Curls
2×16×10
2×16×14
1×14×16

EZ bar strict curls
4×10×30

Isolation Preacher Curls
Per arm paar setjes op 20

Nog even afgemaakt met wat pump setjes op de stack preacher curl

Dikke ruk training, uiteindelijk alleen maar spierpijn in m'n armen :mad:

Hele sterk front squat ouwe.

Je ezbar curls waren wel heel strikt? Of was je verrot

Haha ja waren wel heel strict en langzaam maar ik had echt geen zin meer, ook niet om er nog wat schijfjes bij op te gooien :p

Oke ik dacht al:D
Want je guns zien er wel uit dat ze iets meer gewicht aan kunnen:D

Vandaag Delts, wou dit weekend eigenlijk 2 keer trainen maar heb me 2× verslapen, schuldig is battlefield3 :o

Had PWO sample Myo Blitz, verschrikkelijk slechte supp imo
had half uur van tevoren genomen, na kwartiertje trainen al crash :p misselijk, opgeblazen gevoel enz. dus niet optimaal getraind

nu 3 PWO 's gehad, van goed naar slecht
3 Myo Blitz, geen kracht, geen pomp snelle crash, k*t sup
2 Unleash V3, veel kracht, maar crash erg hard (misschien ook omdat je snel te zwaar wil)
1 NO Xplode, niet bijzonder veel kracht, wel goede drive focus, intensiteit, uithoudingsvermogen, lange goede workouts, crash is handle baar

wu
Front Raises met olympic barbell
4×12

Seated MP
12×40
10×50
6×52,5

Rear Delt Raises
10×12
10×14
3 dropsets vanaf 14kg

Shoulder Press (behind neck) op panatta
12×40
10×50
10×50
6×60
2×70 lol

Side raises (met ellebogen gebogen, doe ik normaal nooit)
12×10
10×14
8×16
2 dropsets vanaf 14

DB Front Raises, schuin tegen bank
12×10
buik tegen bank voelde heel k*t :D dus maar seated DB front raises gedaan
paar setjes met 10

Afgemaakt met reverse pec deck

Vandaag zou eigenlijk medium carb moeten zijn maar vanwege deze marginale workout maar veranderd naar low

Hele weekend eigenlijk geen carbs gegeten, zag er wel redelijk uit in de spiegel
Morgen rug

Laatst bewerkt:
Jammer van die crash, training ziet er verder goed uit. Vind je side raises met armen gebogen fijner dan gestrekt/licht gebogen?

Ja met gestrekt pak je toch net wat meer andere spieren mee, traps voorarmen beetje, ook maak je sneller een zwiep met je rug. Met gebogen ellebogen kan ik ook wat zwaarder
Maar goed ik blijf het wel afwisselen

Nice avatar btw

ooh vandaar dat ik zware side raises kan, hou altijd ellebogen naar binnen oid iig niet gestrekt.

maar nette training, sterke mp! wordt je daar gespot?

Soms, deze keer niet, is zo'n oude kerel die me wel eens helpt maar verder spreek ik niet zomaar mensen aan ofzo, ben best anti-sociaal :fa:
Moet zeggen dat ik het soms best link vind met losse barbell als ik hem van het rek haal is niet echt goed voor m'n onderrug

is trouwens geen 55kg zie ik nu, 50 + 2× die kleine zwarte wat is dat 1.25 ofzo?

lol ik wil je wel spotten :$

die zwarte zijn 2kg.

Ja met gestrekt pak je toch net wat meer andere spieren mee, traps voorarmen beetje, ook maak je sneller een zwiep met je rug. Met gebogen ellebogen kan ik ook wat zwaarder
Maar goed ik blijf het wel afwisselen

Nice avatar btw

Ik doe sinds vorige week met armen gebogen in 90graden, daarvoor gestrekt. Vind zo veel fijner voor side delts. Die andere spieren die je ook beetje pakt met gestrekt komen tijdens andere oefeningen genoeg aanbod.

Ik doe sinds vorige week met armen gebogen in 90graden, daarvoor gestrekt. Vind zo veel fijner voor side delts. Die andere spieren die je ook beetje pakt met gestrekt komen tijdens andere oefeningen genoeg aanbod.

ik vind ze ook veel fijner tbh, veel minder geknak in de schouders en je kan je laatste reps wat beter afmaken omdat je er nog wat bij kan "cheaten"

Shit brah ik heb echt slaap problemen, waardoor mn trainingen in de war lopen
sinds m'n colleges weer begonnen zijn. Ik ben nu nagenoeg de hele nacht wakker, lig in bed maar kom niet in slaap steeds tot 4/5 en dan heb ik 9u college zit ik de hele dag met t**fus koppijn en als ik thuis kom ben ik zo moe dat ik even moet slapen, zet ik de wekker om 5u smiddags om weer lekker te gaan trainen, wordt ik wakker om 21u :(

feelsbadman, denk dat ik weer melatonine ga gebruiken ofzo

I know that feel brah...:(
Nette train btw van maandag.

hoe ging het vandaag m.b.t. insomnia?

Net getraind, heb me echt gezet tot trainen, toen ik vanmiddag thuis kwam van college was ik doodop maar heb even motivatie filmpjes opgezet en een shitload aan NO Explod erin gegooid

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven