Fitness Seller

Hustle Hard

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Snel, snel. Voordat pownews begint! ;)

Baby got back!

• Topic Starter Topic Starter
Ben ik met je eens, less is more. Alleen sinds wanneer hebben wij 45kg db's? Haha volgens mij heb ik nooit verder gekeken dan 40kg.

Ben ik met je eens, less is more. Alleen sinds wanneer hebben wij 45kg db's? Haha volgens mij heb ik nooit verder gekeken dan 40kg.

per kant 5+5+5+5+2+1, lol wacht dan is het 46
4zwarte,1 kleine witte, en een nog kleinere witte

We hebben zelfs 50 liggen hoor

Dat is 46kg, nice! gaat tot 50kg toch?

Nice train, zat zware oefeningen brah, meer is overkill imo.:)

Ja klopt, heb nu ook genoeg spierpijn, ga met andere spiergroepen ook zo bezig, zondag schouders
Heb trouwens nog even pic geupload @ gallerij ;) (ja ik neem veel foto's:o)

Ik heb trouwens bij de Jumbo, een fles Omega Olie gekocht van het merk O'Lacy
Voor bakken braden maar kan ook door salade, natuurlijk zit er ook goede essentiële vetzuren in normale olijfolie enz. maar dit kan geen kwaad lijkt me:

per 100ml
vet: 100g verzadigd 8g
- enkelvoud onverz 55g
- meervoudig onverz. 37g
Omega 6: 19g
Omega 3: 17g

Ook nog cottage cheese van een goedkoper merk gezien, 200gr voor 55cent, nog niet uitgeprobeerd.

Aanradertjes dus ;)

Leg Press (Plate loaded)
10×180
8×220
8×260
6×260

Panatta Squat (voeten naast plateu zodat ik dieper kon gaan)
15×80
12×80
8×120
6×120

Seated Military Press
20×leeg
10×40
10×50
8×54
6×54
4×54

lukte niet zwaarder vandaag, wou eigenlijk DB Shoulder Press doen waar ik zwaarder op kan maar alles was bezet

DB Curls 3 sets 10 reps (10, 16, 20)
Preacher Curls (per arm)
12×15
10×20
10×25(met beetje assist laatste reps)
8×25

Sterke leg press man, zie ik weinig mensen doen daar. Bevalt je zo trainen beter?

Ja man, veel meer fut om te trainen, ook productievere workouts, ipv verschillende dingen, een paar oefeningen goed doen.

Was alleen even wennen voor schouders :roflol: normaal gesproken doe ik allemaal nog isolatie en shit maargoed. Voel me wel aardig voldaan

Nice training brah lekker leg press en mp!

Thx bro's
Zit srs te denken om clean te bulken verder tot een maandje of 2/3 zoals ik al eerder aangaf. Zie allemaal gasten in de gym van mijn leeftijd die dikke progressie maken in de bulk :(

Vetverlies is toch een beetje op een plateau aangekomen nu, het grootste is al weg op heupen enz.

Thx bro's
Zit srs te denken om clean te bulken verder tot een maandje of 2/3 zoals ik al eerder aangaf. Zie allemaal gasten in de gym van mijn leeftijd die dikke progressie maken in de bulk :(

Vetverlies is toch een beetje op een plateau aangekomen nu, het grootste is al weg op heupen enz.

huh wat? ga je leangains doen of cleanbulken?

gewoon doorpitten man, dieper gaan op rustdagen en 2x refeeden. Voeg wat caffeine, egcg toe als je dat al niet deed tijdens fasted period.

Waarom squat/deadlift je niet voor LB ipv twee apparaten? 25kg preachers zijn wel ontzettend sterk! En ik zou persoonlijk ff doorbijen qua cut. Misschien minder carbs, meer cardio, wat stimulants toevoegen ofzo (caffeine, fatburner etc). Pluk je later de vruchten van :)

Deadlifts al op andere dag, zat te twijfelen om nog SLDL te doen.
Leg Press is niks mis mee. Squats vind ik gewoon k*t, call me p*ssy I don't care :P
met die front squat machine doe je gewoon dezelfde compound movement alleen kan ik daar wel kilo's op pakken zonder dat ik door m'n onderrug ga :)

Inderdaad, beter afmaken en echt lean worden. Juist bij het laatste stuk ga je veel verandering in je lichaam zien. Van 15% naar 12% lijk je alleen maar kleiner te worden, ga je lager lijkt het juist andersom. En als je op een plateau zit moet je gewoon minder kcal eten, zo simpel is het. Herken je dilemma trouwens wel, heb er ook last van.

inderdaad, beter afmaken en echt lean worden. Juist bij het laatste stuk ga je veel verandering in je lichaam zien. Van 15% naar 12% lijk je alleen maar kleiner te worden, ga je lager lijkt het juist andersom. En als je op een plateau zit moet je gewoon minder kcal eten, zo simpel is het. herken je dilemma trouwens wel, heb er ook last van.

+1

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven