MuscleMeat

Hustle Hard

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Thx brah, voelde wel master, aan beide kanten 5×20schijven :D

Ziek sterk is dat. Ga je ook echt diep? Btw, wat voor carb bron eet jij tijdens colleges gewoon brood?

Niet super diep, dat m'n knieën bijna in m'n gezicht zitten :D, lukt ook niet na die 'squats' maar bij die 300 zakt ie automatisch dieper, legt wel veel druk op je buik, maargoed.

Tijdens colleges vermijdt ik meestal eten, heb meestal niet meer dan 2u les, soms tussen uur waarin in naar huis ga, meestal donker bruin brood, havermout, donker bruine bollen. Wel neem ik altijd eiwit en vet bij m'n carbs, het is niet zo dat ik alleen brood of alleen havermout neem.

Harde training bro! Lekker die pr's erbij!!

sdmlb5.jpg

U mirin chicken?

Nice deltwerk en nice meal. Moet wel zeggen dat ik vind dat je weinig voor de onderste helft van je lijf doet in verhouding tot schouders.

A
- Bankdrukken
- Schuine Dumbbell Press
- Dips

B
- Deadlift
- Chin Ups
- Barbell Row

C
- Squat
- Lunges/Front Squat/Leg Press
- Overhead Press Variant

Dit schema houd ik aan, soms gooi ik er een klein beetje isolatie bij, (zoals gister SS shrugs en rear delt raises), maar wat ik gister voor benen deed was echt wel genoeg hoor, kon bijna niet meer staan

Nee? Ongeveer 10 werksets voor je benen en ook zoiets voor schouders is toch enigzinds uit verhouding als je kijkt naar hoeveel spiervezels je aan moet spreken, of denk jij daar anders over? Nu je zo reageert ben ik eigenlijk wel benieuwd naar jou visie ;)

Ik probeer nu juist zo minimaal te trainen, heb ook express geen leg curls enz gedaan
12 Worksets met zwaar gewicht voor benen
8×120
6×160
6×160
5×180
8×80
6×100
6×100
8×180
6×240
6×260
5×300
4×300
gast daarna kan ik gewoon niet meer :o

Voor schouders lage reps
4 sets (lichte) MP en 2 sets belabberde DB shoulder press

Benen zijn natuurlijk een grotere spier maar die spreek ik aan op kg en niet op excessief volume
Workout vind ik wel in verhouding

Nee man ik ga zo :D Gister weer in slaap gevallen na eerste grote maaltijd, echt slecht maargoed, ga er straks weer tegenaan chest + dips

Bench, ging echt weer ruk vandaag verlang naar bulk
10×70
6×80
4×80
2×84
2×84

Incline DB
8×28
4×30

Lagere Incline DB
8×28
7×30(pr denk ik?, tijdje niet gedaan iig)
4×30

Chest Dips:
8×bw
8×bw
6×bw+14kg
4×bw+14kg

Machine Dips (meer op tri's gericht dus)
6×70
6×80 max
4×80

Je bp is nog steeds sterker dan mijne :P Nette dips ook :)

RDL:
6×80
4×100
3×100

Deadlift:
2×100
1×120 (zonder straps pr)
2×120 (met)
2×120 (met)

Chins (close gripped, palmen naar gezicht, geen assist (pr dus))
3×6×bw
Chins (sup gripped, geen assist)
6×bw
5×bw
4×bw

DB Row (straps)
8×40
7×46
6×50 PR
5×50 (belt, wou geen momentum maken met rugwervel enz, gewoon contraction houden, daarom ook niet zwaarder geprobeerd vandaag
5×50

Back extension
15×bw
2×13×bw+10kg

Biceps:
allemaal partial reps op 75%max tot failure
hammers×3sets
incline db curls×3sets
preachers×3sets

2dc8k1t.png

Goede (indeling van) training. Enkel, waarom 2 varianten van deadlift op 1 dag? Beter zou RDL op benen dag kunnen.

Zieke rows hoor, dikte zie je wel terug in pics.

Ghehe ja mijn RDL is denk ik eerder een versnelde normale deadlift, techniek is echt slecht daarop, maargoed onderrug is wel versterkt sinds ik het doe.. Je moet het denk ik eigenlijk zien als 3 sets deadlift zonder 'pauze' en dan wat sets mét en wat meer knieënwerk :P

Thx, ja rugdikte is bij mij beter dan wijdte idd

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven