MuscleMeat

Hustle Hard

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Ok guys zal het volhouden :)

Kan morgen niet trainendus vanavond dus zware; Bench, Incline DB en Dips
Hoe verzwaar jij je dips machete?

Ok guys zal het volhouden :)

Kan morgen niet trainendus vanavond dus zware; Bench, Incline DB en Dips
Hoe verzwaar jij je dips machete?

ik ga over halfuur kom ook man

doe vaak:
12xBW
8xBW+15kg
6xBW+20kg
4xBW+25kg
4xBW+30kg

zoiets, zwaar en laag in reps totaal aantal reps is toch weer (vrij) hoog.

Haha ik heb over halfuur werkcollege strafrecht.. ben nu even thuis eitjes bakken en vitamientjes slikken
jammer bro :(

Maar ik bedoel hoe je extra gewicht bevestigt? Belt?

Machete, olm lan:

Ontwikkelde onderarmen komen toch enorm van pas bij allerlei oefeningen imo.
Ik merk toch veel dat ik soms 3 laatste reps niet aankan enkel en alleen omdat mijn polsen en onderarmen het niet kunnen houden.

Vito, olm lan:

Lukt dat aardig die reverse curls met de olympic bar ?
Verkies je het boven de EZ-bar om de voorarmen te trainen ?

Machete, olm lan:

Ontwikkelde onderarmen komen toch enorm van pas bij allerlei oefeningen imo.
Ik merk toch veel dat ik soms 3 laatste reps niet aankan enkel en alleen omdat mijn polsen en onderarmen het niet kunnen houden.

??? wat is je vraag nou precies aan mij?

Lukt dat aardig die reverse curls met de olympic bar ?
Verkies je het boven de EZ-bar om de voorarmen te trainen ?

Ja ik verkies het boven EZ bar, denk dat een rechte bar beter je onderarmen aanpakt door de stand van je pols, altijd super spierpijn daarna.. maargoed ik ga een tijdje geen isolatie meer doen voor onderarmen want is alleen maar nadelig bij deads enz.

Net getraind

Bench Press:
12×60
8×70
6×80
4×84
6×84(iemand was zo aardig te spotten, spontaan, dus nog wat extra reps eruit geperst)

Dips:
12×BW
0×BW+20 (fail, had dumbbell tussen voet geplaatst, maar kwam bijna niet van de grond :o
8×BW+10kg
6×BW+10kg
Machine Dips
6×70
4×80(machine max)

Incline DB Press:
10×24
8×26
6×28
4×28
3×28

Triceps Rope Pulldown:
8×35
6×40

Zo'n 45 minuutjes getraind, lekker pump in tri's en chest, prima workout :thumbup:
Redelijk wat carbs vandaag denk rond de 300-400, nu lekker kip+ gepofte aardappels

Laatst bewerkt:
je moet niet de db tussen je voeten doen en dan omhoog gaan als je op dat ding staat met beide voeten (waar je leg raises doet) klem je het tussen je knieen/benen en dan ga je dippen dan hoef je niet jezelf op te hijsen.

nice presses bra

je moet niet de db tussen je voeten doen en dan omhoog gaan als je op dat ding staat met beide voeten (waar je leg raises doet) klem je het tussen je knieen/benen en dan ga je dippen dan hoef je niet jezelf op te hijsen.

nice presses bra

Oke had het even aan die gast gevraagd van de bar, hij zei dat ik het zo kon doen of belt halen.

Maar zal volgende keer proberen wat jij zegt, had het idee dat ik wel zwaarder kon, kwam alleen niet van de grond :D
en thx

Een rugzak met gewichten er in op je rug doet het ook wel goed tijdens het dippen.

Ghehe ja klopt, maar doe nu eerst wel tijdje met dumbbells, of ik haal belt binnenkort (ook voor chins) Met een rugzak gaan trainen vind ik ook een beetje raar :roflol:
Maargoed, mijn triceps zijn het minste waar ik me zorgen over maak, lopen altijd al voor op de rest

Ghehe ja klopt, maar doe nu eerst wel tijdje met dumbbells, of ik haal belt binnenkort (ook voor chins) Met een rugzak gaan trainen vind ik ook een beetje raar :roflol:
Maargoed, mijn triceps zijn het minste waar ik me zorgen over maak, lopen altijd al voor op de rest

Haha ziet er inderdaad raar uit.

Net rug getraind, wou dat eigenlijk gisteravond al doen maar had een middagdutje gedaan wat een beetje uitliep :o

back extension
3×15×bw
15×bw+10

RDL:
wu
10×60

6×80
2×100(zonder straps)
4×100(met)
5×100
2×100

Setjes gingen echt ruk voor m'n gevoel, die hugo zat ook de hele tijd te kijken machete :roflol: volgens mij heb ik echt crappy form, maar hij zei er verder niets van lol

Chin Ups (sup):
6×bw
4×bw
5×bw
3×bw

Chin Ups (close grip palmen naar gezicht):
RPT van veel reps naar laag met steeds minder assist
12×bw met assist
10×bw minder assist
8×bw bijna geen assist
6×bw
2×4×bw

T Bar Row (close grip):
(gewicht zonder stang)
6×50
3×5×60
voelde niet helemaal goed in onderrug, gebruikte ook teveel momentum denk ik
dus toen;
CG Cable Rows:
8×70
6×80(straps)
6×80(straps)

Biceps:
voor de verandering allemaal partial reps (1/4) gedaan vandaag:
Incline DB curls
3×20×10
Hammers:
2×15×10
2×10×18
Cable Curls (arm lange stretch tegen bench):
3×20kg tot failure
Preachers:
3×15kg tot failure

5 burnout sets op het eind met lege olympic bar

partial reps feelsgoodman, keek in de wc in de spiegel FDB allemaal aders over onderarm en bicep piek :heart:
redelijke workout voor zaterdagochtend, ben geen ochtend mens maar deadlifts gingen wel k*t, denk dat ik deze week nog een keer wat sets normale DL doe

Hugo is epic! Waarom 2 verschillende varianten op optrekken?

Btw, hwtf kan je in die wc poseren? Te krap en k*t belichting.

Haha ja hij is epic idd, grapjes maken enz. hij trainde vandaag ook bijna alles, benen, tri's, chest, biceps, rug.

2 Soorten chins omdat ik na die sup grip meer mn biceps voelde dan lats, toen maar die met assist gedaan en iets langzamere beweging.

Haha die wc belichting is juist epic, gewoon naar achteren stappen en posen awyea (pas alleen niet in de spiegel)

---------- Post toegevoegd Sat 10 Mar 2012 om 13:09 ----------

Wat vinden jullie de beste (meest tactische) volgorde voor een rug workout? Als je DL, Row en Chins hebt? Beginnen met de grootste compound DL? of juist op het laatst?

Haha, kan altijd goed lachen met Hugo en vriend van hem (is een aboriginal)

Spiegel in kleedkamer is epic, wanneer je pumped bent alleen definitie abs is minder daar.

Wat betreft volgorde rug workout, eerst dl dan row/chins dat maakt verder niet uit.
Waarom eerst dl? Dl is geen oefening voor een ''pomp'' of een oefening dat je moet doen als je pre-exhausted bent, gewoon zwaar knallen hierop als eerst.

Aight, ik heb wel moeite altijd met normale DL.. Gebruik jij die planken enz ook?

Trouwens bij jumbo cottage cheese 55cent voor 200gr
Duits merk, ligt naast die van danone, scheelt meer dan een euro :)

per pakje: 26gr eiwit, 2 gr carbs, 8 gr vet

Vandaag benen + overhead variant, had best veel carbs al gegeten, heb windows vervroegd ivm slaapritme, motivatie 8/10 had ook 3 scoops NO explode genomen:o

Panatta Squat (Plate Loaded)
ging erg goed vandaag, kont heel laag, maar niet te laag want dan viel de spanning weg
8×120
6×160
6×160
5×180 PR

Panatta Front Squat:
8×80
6×100
6×100

Leg Press:
8×180
6×240
6×260
5×300 (PR)
4×300

DB Shoulder Press:
8×24
6×26

had beetje moeite met evenwicht na benen trilde helemaal, dus toen overgegaan op Barbell Front Press (geen leg drive)
8×30
6×50
6×54
5×54

Had toch nog wat behoefte aan isolatie dus

dumbbell rear delt raises:
3×15×10 ss met db shrugs 8×30 10×26 8×26

Nu goede pump in benen + delts

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven