AndroidHealthClinic

Hustle Hard

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Oke eindelijk thuis
Vasten gaat 'm vandaag niet worden, dus maar even anders eten

maaltijd 3 of 4:
103zwio.jpg
180gr rijst, veel boontjes, 300gr tonijn
hnnnggggg

Heerlijk zo dat droge tonijn met rijst:D

Haha ja hardkoor!!
heb wel beetje kruiden en virgine olie erover gegooid, en ik drink veel water

Hardcore bulkmeal :P

Cluppie heeft flink gewonnen dus ik ben weer blij, was wel donderskoud op de tribune, ook overal spierpijn

Één na laatste maaltijd, groente ontbreekt :p
2rmwf1y.jpg

Straks nog whey casseine

Morgen misschien cardio + abs

Vleeseter! Goed bezig man met je maaltijden, jelly @ shirt :d

ik voel me onwennig hier in de serieuze sectie

Voeding vandaag, rond 3u begonnen, gister vroeg geslapen dus wel 16 uur gevast:
3 bruin brood met ieder 1× yorkham, 2× kipfilet en ei

Noodlessoup (80gr)
Whey + Brinta + Melk(100ml)

Ook nog behoorlijk wat supps geslikt :D, had nog wat dingetjes gehaald bij de etos en D3 via b&f besteld

1× Multi Vitamine/Mineralen (krachtig)
3× Visolie Caps Omega 3
1× Vitamine B Complex
3× Vitamine C
1× Calcium + Vitamine C + D3 bruis
1× Vitamine D3 5000iu

Straks benen + biceps + traps trainen, dan PWO Shake met Dextro

Heb voor vanavond lekker kipfilet haasjes met doperwtjes en mie

daarna nog wat biefstuk, wat ik over had misschien wat tonijn

Weet iemand toevallig waar ik redelijk goedkoop biefstuk kan kopen? Ben er redelijk verslaafd aan :D In plaats van kip elke dag

Benen:

Piramide set
Panatta Front Squat (Plate Loaded)

16×40
12×80
10×100
10×120
8×140 PR
6×140
6×100
6×80

Had NO Explode van te voren genomen dus was redelijk opgepept
Focking harde pomp in m'n beentjes nu maar moest wel een beetje kokhalsen bij die 140

Leg Press (Plate Loaded)
Langzame setjes
10×120
8×140
8×140
6×140

Leg Extensions
20×35
15×45
12×60 (kotsneigingen)
10×60 (srs kotsneigingen en bijna KO, dus snel naar de WC gerend op slot gedaan en kwartier met mn hoofd tussen mn benen gezeten :()

Mezelf weer opgeraapt
Hamstring Leg Curls
4×12×60

Biceps
Preacher Curls
2×12×35
2×12×40

Weer heel duizelig, in de spiegel ook lijkbleek dus maar naar huis gegaan, heb geen fiets dus liep als een verkrachte gehandicapte over straat :roflol: Nu maar snel wat dextro nemen
Tevreden over de leg workout maar wel jammer dat het zo afliep, denk iets te fanatiek begonnen ofzo

lolled @ verkrachte gehandicapte.

Wat is dat nou vandaag met al dat braken? Zelf heb ik daar ook in de middag dr over zitten bengelen.

Maar ja je hebt wel de uiterste uit je training gehaald, als je op grens van braken zit. Kan het door voeding komen denk je? IF?

Maar ja je hebt wel de uiterste uit je training gehaald, als je op grens van braken zit. Kan het door voeding komen denk je? IF?

Nee ligt niet aan IF, denk dat ik door die NO explod gewoon wat te fanatiek de setjes erdoor knalde, ik had wel gewoon goed carbs gegeten, 1,5 u voor de workout allemaal prima

is die shit in groothandels goedkoper? ik wordt al de zuivel, havermout en bammetjes ook wel zat.

Ja meestal wel als je een bedrijfspas hebt en je wat btw eraf kan halen, maar misschien is het bij een slager nog wel goedkoper
Ik vind biefstuk heerlijk, makkelijk te eten, en klaar te maken en is erg goed lean eiwit

Ja meestal wel als je een bedrijfspas hebt en je wat btw eraf kan halen, maar misschien is het bij een slager nog wel goedkoper
Ik vind biefstuk heerlijk, makkelijk te eten, en klaar te maken en is erg goed lean eiwit
en ook nog eens extra creatine?, wij hebben wel een makro-pas thuis alleen denk niet dat de btw eraf kan
biefstuk in wegenbouwbedrijf
seems legit

Het bevat nog veel meer goede stoffen, was die wielrenner niet gepakt op clenbuterol uit biefstuk ? :roflol:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven