- Waardering
- 3.529
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
, had nog wat dingetjes gehaald bij de etos en D3 via b&f besteld
In plaats van kip elke dagWeet iemand toevallig waar ik redelijk goedkoop biefstuk kan kopen? Ben er redelijk verslaafd aanIn plaats van kip elke dag
)
Nu maar snel wat dextro nemenMaar ja je hebt wel de uiterste uit je training gehaald, als je op grens van braken zit. Kan het door voeding komen denk je? IF?
Ik denk dat ik binnenkort even naar de groothandel (Sligro) ga, gewoon bulk verpakking inkopen ofzo, wat in de vriezer gooien.
is die shit in groothandels goedkoper? ik wordt al de zuivel, havermout en bammetjes ook wel zat.
en ook nog eens extra creatine?, wij hebben wel een makro-pas thuis alleen denk niet dat de btw eraf kanJa meestal wel als je een bedrijfspas hebt en je wat btw eraf kan halen, maar misschien is het bij een slager nog wel goedkoper
Ik vind biefstuk heerlijk, makkelijk te eten, en klaar te maken en is erg goed lean eiwit
Het bevat nog veel meer goede stoffen, was die wielrenner niet gepakt op clenbuterol uit biefstuk ?![]()

Het bevat nog veel meer goede stoffen, was die wielrenner niet gepakt op clenbuterol uit biefstuk ?![]()