- Waardering
- 852
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 85kg
- Vetpercentage
- 9%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
wazzup zei:nee, ma + di trainen 2 keer full body is te veel van het goede binnen HST. Doe dan bijvoorbeeld maandag lower, dinsdag upper (maar beide wel met dubbelle hoeveelheid sets) en donderdag full body.
Ik heb mijn 2e HST cyclus fors zwaarder ingepland dan de vorige.DutchVince zei:De meeste 15RMs zijn 15% beter dan de vorige keer.
Sommige 10%, sommige 20%.
DutchVince zei:Ik heb mijn 2e HST cyclus fors zwaarder ingepland dan de vorige.
Iedere keer red ik het net en vraag ik me af of ik het de volgende keer nog ga redden en ook dan lukt het net.
Ik ben totaal gaar op de rustdagen.

DutchVince zei:Ik heb mijn 2e HST cyclus fors zwaarder ingepland dan de vorige.
Iedere keer red ik het net en vraag ik me af of ik het de volgende keer nog ga redden en ook dan lukt het net.
Ik ben totaal gaar op de rustdagen.
Maar het meest verbazende is mijn weegschaal:
4 weken geleden 85,0 kg
nu 88,7 kg...
Man man wat ben ik blij met deze trainingsmethodiek!

Hmm, volgens mij mag je helmaal niet tot failure gaan, want dan verstoor je het hele HST principe. Ik zou het gewicht dus verlagen tot het net WEL gaat.Daster zei:ik heb nu 5e training van de 10rm's achter de rug en ik was echt slap... borst lukte eerste setje maar 8 x, terwijl mijn 10rm daarbij 2,5 kg hoger ligt.. zelfde voor triceps en schouder... zal ik voor de laatste training het gewicht naar beneden bijstellen zodat ik pas het 2e setje tot failure ga>
WATJE!!!EmileB zei:Mijn resultaten na 2 maanden HST (beide keren de 5s niet helemaal afgemaakt, trok het niet meer)

)
??Zo rondlezend bij hypertrophy-specific.com mag je NOOIT tot falen gaan. Ik zit er iedere keer net tegenaan.Esperantisto zei:Moet jullie wat bekennen.. ondanks dat ik een dubbelsplit heb en dus een hoog trainingsvolume heb, probeerde ik te vaak tot falen te trainen.