- Waardering
- 8
Eergister 5RM+10% geprobeerd.
shrugs lukte!
benchpress lukte!
legpress lukte!
latpull lukte met partial reps
hor row lukte met partial reps
deadlift lukte
De rest bleef steken op het vorige nivo.
Ik ben helemaal stuk.
Mijn handen trillen nu nog: ik zit precies tegen overtrainen aan dus kap er nu mee en ga maar eens SDen. Had vandaag 5RM+15% willen proberen maar zie daar maar vanaf. Maandag alleen nog even de nieuwe 15 RM's inmeten. En dan 9 dagen rust.
Vraagje: hoeveel hoger zal ik die inschatten (en uiteraard proberen) dan de vorige 15RM's? Ik zit zelf te denken aan +10% om uit te proberen.
Ik vond het leuk om HST te doen en ga zeker nog een cyclus volgen met iets andere oefeningen (meer compounds). De repranges 15, 10, 5 bevallen me goed dus die houd ik nog aan.
Resultaten: +5 kg in 2 maanden tijd.
Omtrek toenames in cm:
Nek 2
Schouders 1
Borst 1
Heupen 3
Dijbeen 2,3
Kuit 1
Bovenarm 0,5
Onderarm 0,5
shrugs lukte!
benchpress lukte!
legpress lukte!
latpull lukte met partial reps
hor row lukte met partial reps
deadlift lukte
De rest bleef steken op het vorige nivo.
Ik ben helemaal stuk.
Mijn handen trillen nu nog: ik zit precies tegen overtrainen aan dus kap er nu mee en ga maar eens SDen. Had vandaag 5RM+15% willen proberen maar zie daar maar vanaf. Maandag alleen nog even de nieuwe 15 RM's inmeten. En dan 9 dagen rust.
Vraagje: hoeveel hoger zal ik die inschatten (en uiteraard proberen) dan de vorige 15RM's? Ik zit zelf te denken aan +10% om uit te proberen.
Ik vond het leuk om HST te doen en ga zeker nog een cyclus volgen met iets andere oefeningen (meer compounds). De repranges 15, 10, 5 bevallen me goed dus die houd ik nog aan.
Resultaten: +5 kg in 2 maanden tijd.
Omtrek toenames in cm:
Nek 2
Schouders 1
Borst 1
Heupen 3
Dijbeen 2,3
Kuit 1
Bovenarm 0,5
Onderarm 0,5
Laatst bewerkt:

, mss nog een paar setjes chinnen bij knallen