BBD
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 0
wazzup zei:deloaden en vervolgens weer opbouwen is echter wel een bewezen principe, dus zelfs zonder een week rust blijven de principes staan. Dat terugdraaien van RBE daar schijnt inderdaad meer voor nodig te zijn dan 1 of zelfs 2 weken (eerder een paar maanden, waarmee je waarschijnlijk meer verliest dan dat je er mee wint), maar een paar daagjes vrij na 2 maanden beulen kan je lichaam best wel om andere redenen goed doen.. zeker na 2 weken zware negatives kun je best allerlei beginnende blessures krijgen en dan is eventjes rust best een goed idee.
Idd, een paar daagjes zal je niet erg veel kwaad doen, maar zo wordt SD niet uitlegd (ik bedoel, kijk alleen al naar de naam)
Ik denk dat het beter is om gewoon meteen door te gaan met trainen aangezien je toch erg licht begint.
Maar zoals verwacht geen SD bewijs dus

) ... als je niet expliciet zegt dat ze rust moeten nemen knallen ze jaar in jaar uit door van zware training naar zware training. Als er echter hard in het programma staat dat je een week rust moet nemen willen de mensen dat wel doen en de resultaten zijn altijd beter als je goed uitgerust begint en niet geblesseerd raakt in vergelijking met doorknallen, overtraind EN geblesseerd raken.
)
ben ik overtraind aan het raken?
)