sport wonder
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 45
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 13%
wazzup zei:en niet alleen mijn ervaring.
Probeer het eens een poosje en laat je eigen ervaring spreken. Het "letterlijk slopen" van je spieren is inderdaad iets heel anders dan "gericht een impuls tot spiergroei" geven. Met een 10 kilo voorhamer krijg ik ook wel een schroef in het hout, maar is het de juiste tool ? Wat HST bovenal voor me heeft gedaan is dat het me geleerd heeft waar spiergroei door ontstaat. Al sje dat eenmaal gezien hebt kun je het in elk schema toepassen. Overigens hoor ik van veel mensen (mijn eigen ervaring inclusief) dat dat fluitend afkunnen van die paar setjes wel tegen valt. Door de 1 a 2 weken rust van te voren en een 3 maal per week full body workout worden de workouts toch zwaarder ervaren dan je zou verwachten.
Ik heb er idd geen rekening mee gehouden dat je 3x per week dezelfde spiergroep pakt, aangezien ik nu al jaren split train. Dit is ook nog een extra reden waarom het HST misschien voor mij extra goed is, weer een totaal andere manier van trainen. Alleen of ik het aan kan niet het maximale gewicht te pakken bij een bepaald aantal herhalingen betwijfel ik maar is het erg als je dit wel doet dan? En dan wel gewoon de 9 dagen deloaden.
Verder gaat het mij denk niet lukken 3x per week benen te knallen, zo had ik van mijn benentraining afgelopen dinsdag avond zaterdag avond nog last, ben dan echt een paar dagen een opa van de stijve hams van het squatten
(al is het wel weer een teken dat ik ze dan goed gepakt heb
)