ja
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik zit op dit moment mn eerste schema in elkaar te knutselen, valt nog niet mee in excel![]()
ik zit met een probleem, dat bij de isolatie oefeningen als side raises, ik soms wel 4 weken achter elkaar op hetzelfde gewicht uitkom. en dan valt dit dus ook in de overgang van 15 rm naar 10 rm bijvoorbeeld..
iemand een oplossing?
Wsl is deze vraag al geweest maar goed voordat ik alles doorgelezen heb
stel ik hem toch maar.
Is het nodig voordat je met dit schema begint om een weekje rust
in te lassen om te deconditioneren en dan opnieuw opbouwen??
Mijn compountoefeningen zien er no zo uit in 1 training:
20 reps 15 reps 10 reps 5 reps
en steeds maar 1 of 2 x herhaalt maar
ik vind niet dat ik er zo goed mee vooruit ga.
Maar dat kan ook komen omdat ik een vrouw ben.
thnx alvast.
Dat komt omdat dit niks te maken heeft met HST...
Binnen 1 training heb je in het basischema maar 1 reprange
Weet ik!! Ik geef alleen aan hoe mijn training er nu uitziet en
ik er niet genoeg vooruitgang mee ervaar.
Ik zit er wel hard over te denken HSTeens te proberen!!
[*]Wat kan ik verwachten?
Moeilijk te zeggen. Zoals bij elk schema is hier ook je voeding essentieel. Je zal je calorie-inname wat omhoog moeten gooien, de full body schema’s verbruiken meer dan een splitschema, dit omwille van de invloed op het metabolisme, zeker bij de 15 reps. De grootste winst zal je wellicht daarna pas pakken. Ikzelf heb bij mijn eerste cyclus 1,5kg spierwinst gehad, en ik trainde toen toch al een paar jaar, en voor mij als ecto is 1,5kg spierwinst in 7 weken ongezien, normaal heb ik daar 6 maand voor nodig (totale massawinst was ong. 2kg, dus wel wat vet bij ook). Ik denk dat je kan mikken op ongeveer 200-300g per week zeker. Als je gewicht gelijk blijft elke week, moet je je calorie-inname nog verhogen. Don’t blame the program (yet)!
Pas als je gewicht bijkomt, maar metingen tonen dat het allemaal vet is, dan mag je het programma van mij afknallen.

lat pulldown en chins zijn om en nabij hetzelfde. Vind je het niks om 1 van de 2 te vervangen door deathlifts?
nog ff een vraagje, ik heb nu m'n 2e training van mijn 15 reps af en merk dat ik steeds veel spierpijn krijg van het squatten, dit is nog niet over na 1 rustdag en ik heb vandaag dus gewoon gesquat terwijl ik nog wat spierpijn had, maar ik vroeg me af, is dit wel goed? want ik voel mijn pees in m'n been af en toe ook een beetje.
zou het kwaad kunnen om de squat bijv. af en toe eens over te slaan?