- Waardering
- 478
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 99kg
- Vetpercentage
- 25%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik zie ze alleen nog maar posten bij chat en conversatieSantino88 zei:ik vind het redelijk triestig dat de mods niet luisteren naar hun volk om dit een stickey te maken.
18fitie zei:Ik zie ze alleen nog maar posten bij chat en conversatie
Santino88 zei:Ik vind dat er meer sticky's zoals bv deze zouden moeten komen bv over Hst, Hit, UB/LB dat zou ook al een hoop vragen schelen.
Idd, goed idee vind ik. Verschillende trainingsmethoden die uitgelegd worden. Hoeft daarom nier persé énkel BB-technieken te zijn, powerliftmethoden evenzeer...RvR zei:ik vind dit inderdaad een sticky waard..
of er zou een apart forum onderdeel moeten komen waar de trainingsmethoden als sticky uitgelegd worden.. dit om het overzichtelijk te houden..
ik ga als ik weer mag trainen met HST beginnen.. ff kijken hoeveel ik terugwin..
Santoz zei:Idd, goed idee vind ik. Verschillende trainingsmethoden die uitgelegd worden. Hoeft daarom nier persé énkel BB-technieken te zijn, powerliftmethoden evenzeer...