XXL Nutrition

I Xyzyx I ??

Status
Niet open voor verdere reacties.
De meisjes waren destijds 12 jaar ???

NnoGhN1.gif

edit: Hele artikel nu gelezen.....WTF..... Hebben een paar serieus problemen, of dat jasper of die meiden is laat ik in het midden....

edit2: wel veroordeelt voor het seks hebben met meisjes van 15 jaar als je zelf 24 bent.... Die jasper verdiend wel een paar stompen ja.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
De meisjes waren destijds 12 jaar ???
Gaat om de leeftijdcat. Ten minste 12 en nog geen 16. Wat ik begreep waren ze 15.
Hoe dan ook, de Heerdenaar moest zich dinsdag bij de Zutphense rechtbank melden voor het misbruik van twee meisjes van vijftien in 2013 en 2014.
1rJcYCV.gif

Het misbruik van het tweede meisje –een vriendin van zijn zus- ontkent hij afgezien van een tongzoen helemaal. ,,Zij bleef mij maar hinderlijk achtervolgen, ook toen ze een contactverbod voor mij had geregeld. Geen idee waarom ze mij vals beschuldigd, waarschijnlijk om geld van mij af te troggelen.''

Volgens de meisjes moet T. meer slachtoffers hebben gemaakt. Onder hun vriendinnen bijvoorbeeld. Maar het onderzoek van de politie liep vast, omdat veel betrokkenen te angstig leken om te praten en de Heerdenaar de inlogcode van zijn mobiele telefoon niet wil vrijgeven. ,,Ik wil niet dat de politie in mijn privézaken neust'', is zijn uitleg.

De rechtbank acht met betrekking tot de immateriële schade een bedrag van € 2.000,00 redelijk en toewijsbaar.
Misschien de Polo verkopen;) Ik weet alleen niet of de Polo met 300k op de teller nog 2k oplevert. De auto is zo te lezen wel opvallend vaak leidend voorwerp in zaken.

:roflol: heb je niks beters te doen met je leven Remco?

Wtf ik dacht eerst dat het een troll was tot ik dat hele artikel las:bang:

De Polo wordt door verdachte ook wel Yolo genoemd.

NU0R70t.gif

Godver :roflol:

Misschien de Polo verkopen;) Ik weet alleen niet of de Polo met 300k op de teller nog 2k oplevert. De auto is zo te lezen wel opvallend vaak leidend voorwerp in zaken.

Is zo lang geleden had toen nog Audi A4 :o

20140715_125302203_i_OS.jpg

20140715_131438181_i_OS.jpg

Dit betreft dat mokkel waar ik niet voor vrijgesproken ben :roflol:

Misschien was haar verhaal geloofwaardiger geweest als ze niet continue zelf wilde rijden, op afgelegen plekken.

Mokkel? Ze was daar 15... :rolleyes:

Ik zie haar niet rijden daar. Wel triest hoor foto's maken terwijl ze aan het rijden is om haar later mee proberen te chanteren. Alsof je dat niet van tevoren hebt bedacht.

Wel een knap meisje. Ziet er niet heel naief uit overigens.
Maar toch, blijft strafbaar Japser.

haaaaahaaaaa jasper is een parafiel

Is zo lang geleden had toen nog Audi A4 :o

20140715_125302203_i_OS.jpg

20140715_131438181_i_OS.jpg

Dit betreft dat mokkel waar ik niet voor vrijgesproken ben :roflol:

Misschien was haar verhaal geloofwaardiger geweest als ze niet continue zelf wilde rijden, op afgelegen plekken.

en nog jezelf proberen te verdedigen ook he :roflol:
jij bent echt niet goed snik.

Ze waren 15 in 2013-2014 jongens. Als dit een recente foto is kunnen ze prima rijbewijs hebben. Wie zegt dat deze gemaakt zijn door I Xyzyx I.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven