Scarface17
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 1.140
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gaat om de leeftijdcat. Ten minste 12 en nog geen 16. Wat ik begreep waren ze 15.
Hoe dan ook, de Heerdenaar moest zich dinsdag bij de Zutphense rechtbank melden voor het misbruik van twee meisjes van vijftien in 2013 en 2014.
Het misbruik van het tweede meisje –een vriendin van zijn zus- ontkent hij afgezien van een tongzoen helemaal. ,,Zij bleef mij maar hinderlijk achtervolgen, ook toen ze een contactverbod voor mij had geregeld. Geen idee waarom ze mij vals beschuldigd, waarschijnlijk om geld van mij af te troggelen.''
Volgens de meisjes moet T. meer slachtoffers hebben gemaakt. Onder hun vriendinnen bijvoorbeeld. Maar het onderzoek van de politie liep vast, omdat veel betrokkenen te angstig leken om te praten en de Heerdenaar de inlogcode van zijn mobiele telefoon niet wil vrijgeven. ,,Ik wil niet dat de politie in mijn privézaken neust'', is zijn uitleg.
Misschien de Polo verkopenDe rechtbank acht met betrekking tot de immateriële schade een bedrag van € 2.000,00 redelijk en toewijsbaar.
Ik weet alleen niet of de Polo met 300k op de teller nog 2k oplevert. De auto is zo te lezen wel opvallend vaak leidend voorwerp in zaken.Kunnen we beter aan jou vragen.
Nah ben momenteel aan het cardioen, prima vermaak dit
Ja Remco, heb je niks beters doen? Beetje ontucht plegen of zo

Misschien de Polo verkopenIk weet alleen niet of de Polo met 300k op de teller nog 2k oplevert. De auto is zo te lezen wel opvallend vaak leidend voorwerp in zaken.

Is zo lang geleden had toen nog Audi A4
![]()
![]()
Dit betreft dat mokkel waar ik niet voor vrijgesproken ben
Misschien was haar verhaal geloofwaardiger geweest als ze niet continue zelf wilde rijden, op afgelegen plekken.

Ik zie haar niet rijden daar. Wel triest hoor foto's maken terwijl ze aan het rijden is om haar later mee proberen te chanteren. Alsof je dat niet van tevoren hebt bedacht.