- Waardering
- 18.834
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
maar seks met 15 jarigen is hoe dan ook strafbaar als volwasseneNiet. Als telefoon teruggegeven wordt kan gewoon aangetoond worden dat er geen enkele vorm van dwang was.
Had nog wat printscreens, rest van de gesprekken zijn gewoon in lijn met de printscreens
![]()
![]()
![]()

Maar in het artikel staat dat je jouw pincode van je mobiel niet wilde geven? Als je die geeft is dit misverstand toch zo opgelost?
Ervaring met de politie is dat ze alles uit context halen en daar hun dossier mee maken.
Toen ik verdacht werd van het opblazen van een raam stonden er zelfs sms'jes naar mijn ouders of ze een jerrycan wilden halen met benzine. Hadden ze even voor het gemak vergeten dat de context was dat de auto leeg was.
Ik geef niks meer aan de politie, ik heb het recht op een eerlijke rechtsgang dus telefoon moet gewoon terug gegeven worden. Kan tot aan het Europees hof aangevochten worden, iets wat we dus ook gaan doen.
Ervaring met de politie is dat ze alles uit context halen en daar hun dossier mee maken.
Toen ik verdacht werd van het opblazen van een raam stonden er zelfs sms'jes naar mijn ouders of ze een jerrycan wilden halen met benzine. Hadden ze even voor het gemak vergeten dat de context was dat de auto leeg was.
Ik geef niks meer aan de politie, ik heb het recht op een eerlijke rechtsgang dus telefoon moet gewoon terug gegeven worden. Kan tot aan het Europees hof aangevochten worden, iets wat we dus ook gaan doen.
Dat raam opblazen heb je ook wel bekend toen in de groepsapp. Lloyd heeft vast de screens nog wel die hij naar de politie gaat sturen tenzij je nudes post hier.
anyway
![]()
helemaal nietDus je gaat nog liever in de bak zitten dan je pincode te geven en dit op te helderen?
Goed verhaal! lekker kort ook.

Whatsappgeheugen is leeggemaakt.Dat raam opblazen heb je ook wel bekend toen in de groepsapp. Lloyd heeft vast de screens nog wel die hij naar de politie gaat sturen tenzij je nudes post hier.
anyway
![]()

Deze wel legal toch?
![]()
Was ook in de buurt van bospaadjes, het Zwolse bos.
![]()
waren met honden aan t lopen toen.Deze wel legal toch?
![]()
Was ook in de buurt van bospaadjes, het Zwolse bos.
![]()
Ouwe vos!
Maar dat is een homo ontmoetingsplaats??
Heb ik van horen zeggen
![]()
nee dat is tussen Wapenveld en Wezep, of langs de snelweg de kraaienberg.
Kom ik ook niet meer in hoor, wees maar niet bang. Nouja misschien nog paar dagen voor taakstraf maar thats it.![]()
nee dat is tussen Wapenveld en Wezep, of langs de snelweg de kraaienberg.
Get your facts right![]()
Ah zo doe je het! Nee maar ff zonder gekheid, was het die wip waard? Al dat gedoe met politie enzo.
Ah zo doe je het! Nee maar ff zonder gekheid, was het die wip waard? Al dat gedoe met politie enzo.