XXL Nutrition

I Xyzyx I ??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Iets met smaad :thinking:

Niet. Als telefoon teruggegeven wordt kan gewoon aangetoond worden dat er geen enkele vorm van dwang was.

Had nog wat printscreens, rest van de gesprekken zijn gewoon in lijn met de printscreens :o

IMG_2208.jpg

IMG_2412.jpg

IMG_2411.jpg
maar seks met 15 jarigen is hoe dan ook strafbaar als volwassene

Maar in het artikel staat dat je jouw pincode van je mobiel niet wilde geven? Als je die geeft is dit misverstand toch zo opgelost?

Ervaring met de politie is dat ze alles uit context halen en daar hun dossier mee maken.

Toen ik verdacht werd van het opblazen van een raam stonden er zelfs sms'jes naar mijn ouders of ze een jerrycan wilden halen met benzine. Hadden ze even voor het gemak vergeten dat de context was dat de auto leeg was.

Ik geef niks meer aan de politie, ik heb het recht op een eerlijke rechtsgang dus telefoon moet gewoon terug gegeven worden. Kan tot aan het Europees hof aangevochten worden, iets wat we dus ook gaan doen.

Ervaring met de politie is dat ze alles uit context halen en daar hun dossier mee maken.

Toen ik verdacht werd van het opblazen van een raam stonden er zelfs sms'jes naar mijn ouders of ze een jerrycan wilden halen met benzine. Hadden ze even voor het gemak vergeten dat de context was dat de auto leeg was.

Ik geef niks meer aan de politie, ik heb het recht op een eerlijke rechtsgang dus telefoon moet gewoon terug gegeven worden. Kan tot aan het Europees hof aangevochten worden, iets wat we dus ook gaan doen.

Dat raam opblazen heb je ook wel bekend toen in de groepsapp. Lloyd heeft vast de screens nog wel die hij naar de politie gaat sturen tenzij je nudes post hier.

anyway
834.jpg

Dus je gaat nog liever in de bak zitten dan je pincode te geven en dit op te helderen?
Goed verhaal! lekker kort ook.

Dat raam opblazen heb je ook wel bekend toen in de groepsapp. Lloyd heeft vast de screens nog wel die hij naar de politie gaat sturen tenzij je nudes post hier.

anyway
834.jpg

:roflol: helemaal niet

Maar fair enough, dit was de foto waarmee zij zogenaamd gechanteerd zou zijn.

Ze wist niet meer waarom ze hem gestuurd had maar was absoluut niet omdat ze me leuk vond. Zelfde geld voor die screenshots, die waren 'sarcastisch'.

Ja als ik tegen mijn wil in mijn reet geneukt wordt dan ga ik zeggen dat ik die kerel wil trouwen

20140727_155019000_i_OS.jpg

• Topic Starter Topic Starter
Deze shorty wel legal toch?
WorWAknl.jpg

Was ook in de buurt van bospaadjes, het Zwolse bos.
IoC9K6Hl.jpg

Ouwe vos!

Ah zo doe je het! Nee maar ff zonder gekheid, was het die wip waard? Al dat gedoe met politie enzo.

Niet echt :roflol:

Zoals ze hier zeggen: Harmke is gewoon een dure h**r.

En die laatste is niet echt knap, die hond was wel een mooi beest, zat ook hele tijd achter mn oor te likken. Beastality is dan helaas ook strafbaar.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven