MuscleMeat

Ice leovince's Log

Ja is goed hoor. Neem je tijd:D Fysio word hem in Amsterdam (ofcourse) en de uitslag hoor ik halverwege juni.. ik heb geprobeerd te bellen om hem eerder te weten maar dat is niet gelukt :(

Zo, heb ff bijgelezen.
Ah, in Amsterdam. Studeer zelf fysio in Groningen. Best chille studie, hehe. Ben wel benieuwd naar je pics, dus zodra je iets hebt PM je die shit maar even door :D

• Topic Starter Topic Starter
Zo, heb ff bijgelezen.
Ah, in Amsterdam. Studeer zelf fysio in Groningen. Best chille studie, hehe. Ben wel benieuwd naar je pics, dus zodra je iets hebt PM je die shit maar even door :D
Ja ik hoop zwaar dat ik word ingeloot.. Ik baal echt dat er geen decentrale loting is, want met VWO en mijn vorige studie had ik er zo doorheen moeten komen dan.. :mad:
Ja ik ga misschien even kijken of ik ze via Koen kan uploaden, want ik kan ze wel naar hem whatsappen....

OT:

Voeding:
Mooi m'n schema aangehouden, 200 mL h/v melk erbij tot nu toe.. avond eten is wat minder qua voedingswaarde maar pizza gaat er altijd in!!
Morgen Benen/Schouders! F*cking veel zin in.

Pizzaaa :heart:

We moeten trouwens ook eens een keertje praten over fysio bro, ben zelf van plan dat ook te gaan doen hierna.

Ouders hadden pizza verkloot.. Hij was niet goed warm, en die andere die wel goed warm was, die was niet te vreten :mad: --> Rijst, vegi's, tonijn instead!
We moeten trouwens ook eens een keertje praten over fysio bro, ben zelf van plan dat ook te gaan doen hierna.
Ja tuurlijk man! komt goed.

Benen, Schouders

Squat
15xBW
10xBB
5x40 kg
3x60 kg
2x80 kg
5x90 kg easy peasy
5x90 kg focus op ademhaling
5x90 kg same
Volgende keer dus 95 kg! Dat word dan een PR.

Decline leg press (plate loaded)
10x120 kg
10x160 kg pff
8x160 kg voeten anders gezet
8x170 kg PR'tje

Seated MP press ( rack was bezet :mad: )
10x15 kg
10x25 kg
5x35 kg
10x45 kg
8x45 kg
8x40 kg linker schouder gevoellig ???

Toen Side raises geprobeerd, linker schouder nog steeds gevoelig. Voelde niet goed
Seated face pulls V-bar grip (voor het eerst)
10x10 kg
10x20 kg
10x30 kg Voelde niet lekker of iets dus wat anders proberen dan maar..
Face Pulls
8x20 kg voelde ik al een stuk lekkerder in me rug, maar niet achterkant schouders
8x20 kg
8x20 kg ga ik er niet inhouden denk ik..

Standing Calve raise ss Leg extension
10x70 kg -- 10x30 kg
10x80 kg -- 8x35 kg lekker
10x80 kg

Lying Leg curl ss Seated Calve raise (1 sec. hold)
10x30 kg -- 10x45 kg
10x35 kg -- 10x50 kg
8x35 kg -- 8x50 kg

Wilde toch nog wat zijkant schouders pakken.. dus:
Cable side raise
8x10 kg
8x10 kg
8x10 kg
Voelde al een stuk lekkerder aan, nergens 'last' van!

Overal wel een lekkere benen training, schouders was een beetje aankloten vanwege de nieuwe routine/oefeningen. De facepulls ga ik er denk ik uit halen, dus dan hou ik MP/press over samen met cable side raises... Als iemand nog een suggestie heeft om de facepull te vervangen, graag :D

Nette training gozer, die squat ziet er lekker uit :)

Face pulls kun je denk ik wel vervangen voor reverse flyes, rear lateral raise of rear dumbbell/ barbell row oid.

Indd rear delt raise, of shoulder bomb als extraatje. Mooie squat man, moet te doen zijn volgende week

Nette training gozer, die squat ziet er lekker uit :)

Face pulls kun je denk ik wel vervangen voor reverse flyes, rear lateral raise of rear dumbbell/ barbell row oid.
Thx man!:D Ja ik ga denk ik de rear delt raise van rug dag (waarom hij daar stond geen idee..) naar benen/schouders doen! Misschien ook reverse flyes een keer proberen.. alleen dat zie ik nog niet gebeuren omdat de bankjes niet zo hoog zijn bij ons en ik lange armen heb..
Indd rear delt raise, of shoulder bomb als extraatje. Mooie squat man, moet te doen zijn volgende week
Shoulder bomb? Wel eens van gehoord maar ik heb geen idee hoe je ze uitvoerd. Ja man de squat gaat volgende week ook zeker lukken, voelde goed vandaag! :)

Drink ff een biertje op me Koen ;)

Ik ga zo weer naar m'n andere huis in Zaandam. Voedsel voor morgen:
1. kwark/whey/brinta/fruit
2. brood/kip/ei/fruit
3. brood/kip/ei/kwark
4. rijst/groente/pangafilet?
5. pinda's
6. kwark

Lekker uitslapen tot 12 uur :)

Laatst bewerkt:
Vind zelf rear raises erg lekker maja, moet je ff uitproberen misschien vind jij ze wel kudt :p Waarom niet meteen 95kg drachteraan gesquat als t allemaal easypeasy ging? ;) Mooi hoor. En maakt t sense als ik je MP sterk vind in verhouding tot je squat? Nee he :p

Relaxed, straks een heel leger fysiotherapeuten die mij kunnen helpen mocht ik wat hebben :D

Vind zelf rear raises erg lekker maja, moet je ff uitproberen misschien vind jij ze wel kudt :p Waarom niet meteen 95kg drachteraan gesquat als t allemaal easypeasy ging? ;) Mooi hoor. En maakt t sense als ik je MP sterk vind in verhouding tot je squat? Nee he :p

Relaxed, straks een heel leger fysiotherapeuten die mij kunnen helpen mocht ik wat hebben :D

Bent over rear raise heb ik al bij me schema en die zijn inderdaad gruwelijk chill! Wst betreft de verhoging: die laat ik lekker voor de volgende training. Ik wil niks rushen en ik moest ook nog leg pressen wat mij altijd heel zwaar valt.. Miss omdat het decline is ofzo? ??
En die mp was machine :) met barbell kan ik denk ik een paar nette reps maken met 40 kg denk ik maar :mad: we gaan het volgende week zien!

Lekker wat momentum opbouwen en doorstomen met die progressie :thumbs: Ik trek volgens mij ook maar 2-3 reps op 40kg MP :(

Vrijdag: Rug/Biceps

Pull ups BW: 78 kg
12x -55 kg
5x -35 kg
3x -15 kg
8xBW+5 kg PR!
6xBW+5 kg
6xBW
Nice! Lats best vol

Deadlift
5x60 kg
3x80 kg
2x100 kg
5x110 kg

:mad: rug was redelijk vol.. grip was ook aanzienlijk minder, had gehoopt om te reppen met m'n laatste 1RM (120 kg) volgende keer beter...

T-Bar rows B.O.R. like grip
10x30 kg
8x55 kg
6x60 kg PR op T-bar

Barbell-curl (Volgens de methode van Rippetoe)
8x25 kg
6x25 kg
5x25 kg (6e faaaail)

Moeilijk zwaar, 2e week dat ik hem doe

Dumbbell shrugs
8x26 kg
8x26 kg
8x30 kg zwaare grip problemen.. linker onderarm was echt op

Machine-preacher curls ss Dumbbell row
8x25 kg -- 8x30 kg (laatste was sloppy)
4x30 kg (5e fail) -- 7x30 kg (weer laatste sloppy, puur door grip weer..)

Over het algemeen lekkere training! Ik vond het jammer van de Deadlift, maar ik heb eindelijk een weight belt gevonden in de gym dus pull ups ging sowieso voor! Dikke pomp overal, bb curl van rippetoe voelt echt super.

Gewicht: 76,6 kg (vanochtend gemeten, na toilet bezoek)
Dit betekend dus sinds mei een lekkere 2,5 kg gepakt, geen zichtbare vettoename dus zal minimaal zijn.
Ik ga lekker het weekend in, in ieder geval goed uitrusten:)

1,4kg geloosd na je training:P (zie bw pull-up/opmerking) any way, mooi dat je BW in stijgende lijn is, even goed doorzetten je zit weer op je oude BW;)
Mooie PR's erbij gepakt, die t-bar doe je die met een losse BB met een v-bar handle of zo'n machine ding? Heerlijke oefening vind ik dat

Vette shit heur. Met die wijdte zal het wel goed zitten dan? ;) Als je met 110kg moeite krijgt met grip moet je daar trouwens wel serieus aan werken. Nice t-bar, vind dat toch zo'n hel! Wat is precies die rippetoe way of curling?

1,4kg geloosd na je training:P (zie bw pull-up/opmerking) any way, mooi dat je BW in stijgende lijn is, even goed doorzetten je zit weer op je oude BW;)
Mooie PR's erbij gepakt, die t-bar doe je die met een losse BB met een v-bar handle of zo'n machine ding? Heerlijke oefening vind ik dat
Nee het laagste gewicht was s ochtends.. De hoogste was tijdens trainen dezelfde dag ;-) de t bar is zon apparaat waar je incline op ligt:)idd heerlijk!
Vette shit heur. Met die wijdte zal het wel goed zitten dan? ;) Als je met 110kg moeite krijgt met grip moet je daar trouwens wel serieus aan werken. Nice t-bar, vind dat toch zo'n hel! Wat is precies die rippetoe way of curling?

Nou ik dacht nog eens na maar bij de deads was gewoon me rug ff op.. Grip had ik daar nog geen last van! Rippetoe way of curling: handen iets breder dan schouder breedte. Begin positie is hoog. Met de ellebogen voooor de bar. Laten zakken en geleidelijk ellebogen richting zij. Net niet volledig strekken en weer helemaal terug, elbows for the bar. Tijdens de push focus op duwen vanuit binneste deel van de hand. Dus dat deel bij je pink. Lekkaah

Misschien eens een keer gewoon een bb in de hoek zetten V-bar handle eronder en gaan!

CoD?

Goede training baas!
Jammer van die DL, volgende week pak je 'm wel :D

Ok. Good job bro.

Terug
Naar boven