AndroidHealthClinic

Ice leovince's Log

• Topic Starter Topic Starter
Vandaag de training van gister gedaan, want de gym was dicht vanwege pinksteren..
Voelde me vandaag niet echt top fit, sinds zondag een beetje verkouden en na het avondeten had ik geen energiek gevoel, of het gevoel dat ik vol zat dus ik vreesde een beetje voor een crappy training... :o

Dinsdag: Borst / Triceps

Benchpress
15xbb
8x40 kg
3x60 kg
5x75 kg PR! 5e rep ging echt sloooooow
4x75 kg nice, 4e rep was zwaar
4x75 kg same

Incline Benchpress
(had geen zin om naar beneden te gaan voor DB's)
10x40 kg
8x50 kg PR!
8x50 kg pff
6x55 kg PR! Laatste rep ging het net niet mis met racken :o

Dips
(weighted, voor het eerst net als de pull ups van vorige week)
8xBW+5 kg PR! Nice! easy
8xBW+5 kg
Volgende week + 10 kg!

Op het programma stond CGBP, maar de enige bench was bezet, dus toen geprobeerd hem na te doen met DB's, dit was geen strak plan, toen wat dumbbell presses gedaan.

Dumbbell press
(eerste was dus poging tot CGDP)
8x20 kg
8x22 kg
6x24 kg gewoon op.

Tricep pusdown
10x20 kg
ga ik schrappen, vind hem niet lekker. Toen wat geprobeerd en ik denk dat ik bij de overhead db ext. ga blijven.

Leg raises (2 sets)/knee raises (2 sec. hold)(1 set)
3x10

Decline (weighted) situps
3x10

Toch zeker lekker getraind! Wel balen dat de CGBP niet beschikbaar was en dat ik nog geen goede isolatie oefening had voor triceps..

Benen/Schouders

Zeer slecht geslapen, te weinig gegeten. Er had meer in kunnen zitten..

Side raises
15x5 kg
10x7 kg
10x8 kg
10x7 kg

Rear delt raise
15x5 kg
10x10 kg
10x10 kg
10x9 kg

Press
??x stang
??x stang (focus op ademhaling/techniek)
5x30 kg
5x40 kg
5x45 kg
4x40 kg

Squat
10x jumpsquats
5x40 kg
3x60 kg
2x80 kg
4x95 kg PR raakte bij 3e rep de safety bar FUUU
4x95 kg
3x100 kg PR! 4e F

Leg extensions ss Standing calve raise
10x35 kg -- 10x80 kg
8x35 kg -- 8x80 kg
7x40 kg -- 8x80 kg (40 kg machine PR :o )

Seated calve raise (1 sec. hold)
10x50 kg
8x55 kg (machine PR)
7x55 kg

leg curl was bezet, was aan het gapen.. dus ging maar weer.. k*tzooi.

RUG/BICEPSx

Deadlift
2x10xbb
5x50 kg
3x70 kg
10x100 kg
4x120 kg VPR
7x110 kg VPR

B.O.R.
10xbb
8x40 kg
8x60 kg VPR
6x60 kg
8x60 kg (2x halve ROM)

Pull ups
8xBW+10 kg VPR
6xBW+5 kg
4xBW (extra wide grip)

BB-curl Rippetoe stijl
4x30 kg (5e F)
7x25 kg
8x25 kg

DB-rows
8x32 kg VPR
7x32 kg

Concentration-curls8x10 kg
6x10 kg (+2 assisted)
standing db-curl
???x8 kg

Gratz met je squat-PR man :) Mooie VPRtjes ook vandaag.

Nice, er sneuvelen weer flink wat PR'tjes hier zie ik wel! Goed bezig :D

Gaat lekker bro, tip bij je schouder training. Mp voor de isolatie oefeningen. Ik zelf warm me schouders wel altijd op met front/side raises voordat ik mp of bp ga doen.

Gaat lekker bro, tip bij je schouder training. Mp voor de isolatie oefeningen. Ik zelf warm me schouders wel altijd op met front/side raises voordat ik mp of bp ga doen.
Thx man! Ik wil misschien die shoulder bombs van jou gaan introduceren in plaats van side raises! Heb je nog tips?

Pff emm toen ik split deed was het meestal vrij basic
Mp, front/side/rear raises en afentoe upright-rows en shoulder bombs ertussen. Upright row vond ik een super oefening, ook voor rear..maar kreeg de laatste x steken bij deze oefening. Volgende week even bij fysio langs dus

---------- Post added wo 22 jun 2011 at 00:22 ----------

Welke dag neem je traps btw?

Als MP+frontraises+sideraises+rearraises en tussen haakjes uprightrows en shoulderbombs voor jou basic is wat is dan complex Koen? :p

Ik doe alleen de basic stuff brah

Pff emm toen ik split deed was het meestal vrij basic
Mp, front/side/rear raises en afentoe upright-rows en shoulder bombs ertussen. Upright row vond ik een super oefening, ook voor rear..maar kreeg de laatste x steken bij deze oefening. Volgende week even bij fysio langs dus

---------- Post added wo 22 jun 2011 at 00:22 ----------

Welke dag neem je traps btw?

Upright row vind ik niet zo chill.. Maarre side raises niet vervangen door shoulder bombs? Gewoon af en toe erbij doen dan?

Traps horen bij rug, ik zie inderdaad dat ik m'n shrugs ben vergeten die dag...

Ik ben me trouwens een beetje aan het inlezen over zonnebank en die beschermde crèmes enzo maar wat een hoop bullshit staat er hier en via google.. Kan niet echt waardevolle info vinden..

Ook trouwens 5 kiklo isolaat gekocht bij XXL, lekkere bulk voorraad :)

BORST/TRICEPS

Benchpress
15xbb
8x40 kg
3x60 kg
5x75 kg
5x75 kg
5x70 kg (wtf, 6e fail)

Incline DB Press
15x10 kg
8x20 kg PR
8x20 kg
7?x20 kg

Dips
8xBW+10 kg PR
5xBW+10 kg
7xBW+5 kg

Overhead DB tricep extension (seated)
10x14 kg
8x18 kg PR
5x18 kg
8x14 kg

Flat DB Flyes
10x10 kg
8x12 kg
Cable Crossover
8x25 kg
8x25 kg

Wat decline Sit-Ups, Knee- en Leg Raises

Overhead triceps extension (staand/kabel)
Heel strict, standje 3 ??

Vorige borst/triceps:
Borst, Triceps

Begon al lekker, had er super veel zin in, maar ik had de verkeerde sporttas meegenomen dus moest het een beetje uit me hoofd doen :o

Benchpress
Warming up
15xbarbell
5x40 kg
3x60 kg
werkset
5x70 kg
5x70 kg (laatste moeizaam)
5x70 kg (laatste 2 erg moeizaam, VPR, dacht dat ik ging failen bij 5e rep maar hij moest en zou omhoog want ik had geen spotter!)

Incline Db press
10x10 kg
10x18 kg
8x18 kg (voelde het vooral goed in front delts)
10x18 kg (volgende keer 20 kg)

Chest dips
9xBW
8xBW

Peck deck
10x50 kg
8x45 kg (wilde liever flyes gaan doen)

Flyes
10x12 kg (chest raakt echt kapot/vol)
10x10 kg

Incline flyes 45 degr. (eens proberen)
10x10 kg voelde niet fijn aan, laat ik ook lekker voor wat het is..

Triceps pushdown
10x20 kg (triceps ook helemaal vol/op)
9x20 kg

Ik vind na de OH tr. ext. mijn oefeningen sloppy, ik weet daarna nooit vast wat ik ga doen.. Ik moet eigenlijk nog wat oefeningen hebben om het gewoon af te maken die training..

Laatst bewerkt:
Weer wat PR's gesmoked - mmm, je zou evt. reverse-grip push downs kunnen doen gezien je de normale push down niet fijn vond meen ik hebben gelezen.

Weer wat PR's gesmoked - mmm, je zou evt. reverse-grip push downs kunnen doen gezien je de normale push down niet fijn vond meen ik hebben gelezen.
Ja klopt, is die zoveel anders dan? Ik vind het vervelend om telkens op het einde een beetje aan te kloten ipv echt nog even het laatste eruit te persen. Wat ik overigens wel probeer natuurlijk..

meer focus op de achterste kop he, verder evt. rope-extensions nemen - ik doe vaker reversed ;)

meer focus op de achterste kop he, verder evt. rope-extensions nemen - ik doe vaker reversed ;)
Oke klinkt goed, ik ga hem zeker even meenemen volgende week! Dan hou ik het qua isolatie op OH. Db ext. en dan de reverse push down:)
Thx brah, succes met leren nog;)

Ik ga trouwens voortaan m'n vorige training van dezelfde spiergroep in een spoiler er onder zetten, kan ik mooi vergelijken!

Laatst bewerkt:
Cool idee. Maar moet je wel trainen :p

Klopt. Verschillende dingen snel achter elkaar gehad. Ik heb afgelopen maandag getraind maar dat was niet de moeite om te posten. Verder zit ik te kijken voor wat standaard rijst/macaroni, kip/tonijn/panga gerechten om te eten. Ik ga ook me dagelijkse voor opschroeven naar 3600 kcal offday en 4000 kcal op trainingsdagen. Morgen ochtend aan de bak met rug/biceps. Ik ben me ook aan het orienteren voor een nieuw splitschema. Gezeik met mensen. Oom plotseling overleden en ga zo maar door. Dus ik had even wat anders aan me hoofd. Maar morgen ff een vlamtraining neerzetten!

Terug
Naar boven