AndroidHealthClinic

Ice leovince's Log

• Topic Starter Topic Starter
Heavy shit man. Gecondoleerd. Goed om te horen dat je nog wel regelmatig aan het ijzer hangt. Wat is je BW + stats op de grote 3 nu? Ik bouw zelf vaak een pastasalade, supereasy en nog lekker ook (http://forum.dutchbodybuilding.com/f33/pastasalade-tonijn-cashews-shit-276404/).

Thx. Bw gaat nog steeds omhoog. 77,2 kg s ochtends voor me eerste meal en na toilet bezoek:p dus dan ben ik helemaal leeg hehe. Nou ik wil dus me 1 RMs misschien. Volgende week testen. Dan ga ik in m e volgende split op 80% zitten. Ik denk alleen dat ik de flat bench eruit laat deze keer en vervang voor db bench :) kijken hoe dat gaat. Bench zit nu op 5x75 kg squat ongeveer 7x95 kg en deads denk ik dat ik wel 5x120 moet kunnen trekken... Ik ga het zien! Ik zag dat je iets te diep was gezakt trouwenns? (76 kg?) maar ik kan op het moment wel wat hulp en motivatie gebruiken ja... :p

Thx. Bw gaat nog steeds omhoog. 77,2 kg s ochtends voor me eerste meal en na toilet bezoek:p dus dan ben ik helemaal leeg hehe. Nou ik wil dus me 1 RMs misschien. Volgende week testen. Dan ga ik in m e volgende split op 80% zitten. Ik denk alleen dat ik de flat bench eruit laat deze keer en vervang voor db bench :) kijken hoe dat gaat. Bench zit nu op 5x75 kg squat ongeveer 7x95 kg en deads denk ik dat ik wel 5x120 moet kunnen trekken... Ik ga het zien! Ik zag dat je iets te diep was gezakt trouwenns? (76 kg?) maar ik kan op het moment wel wat hulp en motivatie gebruiken ja... :p

Oh dan zitten we qua BW echt in de buurt van elkaar idd. Ja was even 76,nogwat. Maar zal wel vocht zijn. Morgen eens wegen om de schade van 3 dagen Belgie te zien. 5x75kg bench is nice bro. Volgens mij ben jij op coole spiergroepen sterker dan ik en ik weer wat LB enzo :p What happened to the motivation?

Oh dan zitten we qua BW echt in de buurt van elkaar idd. Ja was even 76,nogwat. Maar zal wel vocht zijn. Morgen eens wegen om de schade van 3 dagen Belgie te zien. 5x75kg bench is nice bro. Volgens mij ben jij op coole spiergroepen sterker dan ik en ik weer wat LB enzo :p What happened to the motivation?
haha nee valt wel mee hoor. Nou ik twijfel steeds vaker aan mn schema en wil ook graag een nieuwe maken. Maar ik heb daar toch wel nog wat hulp bij nodig. En die laatste training was zwaar demotiverend.. Verder merk ik nog dat ik mn techniek moet gaan verbeteren op o.a. MP. En ik ga ook wat meer focussen op mind to muscle. Ik ben gewoon aan het proberen om te leren hoe mijn lichaam werkt en waar het op reageerd en dat is best moeilijk soms!

RUG/BICEPS

Deadlift
15xbb
12x50 kg
8x70 kg
5x90 kg
6x120 kg (laatste rep mixed grip uitgeprobeerd)
0x140 kg

Hammer Chin-ups (BW 79 kg)
11xbw
8xbw + 5 kg
6xbw + 5 kg 2 laatste reps super slowmotion

T-Bar row
8x60 kg
8x60 kg
12x50 kg

Db shrugs
10x28 kg
10x28 kg
8x30 kg

Hammer curls
10x12 kg
10x12 kg
8x12 kg

Db rows
8x32 kg
8x32 kg
6x32 kg

Incline seated db curl
8x10 kg
8x9 kg
8x9 kg

voor de lol nog 6x65 kg seated cable rows

Vorige training:
Deadlift
2x10xbb
5x50 kg
3x70 kg
10x100 kg
4x120 kg VPR
7x110 kg VPR

B.O.R.
10xbb
8x40 kg
8x60 kg VPR
6x60 kg
8x60 kg (2x halve ROM)

Pull ups
8xBW+10 kg VPR
6xBW+5 kg
4xBW (extra wide grip)

BB-curl Rippetoe stijl
4x30 kg (5e F)
7x25 kg
8x25 kg

DB-rows
8x32 kg VPR
7x32 kg

Concentration-curls8x10 kg
6x10 kg (+2 assisted)
standing db-curl
x8 kg

Training: Ging zeker lekker. Op zich goed gegeten voor zover dat kon met in de ochtend trainen. Voelde me goed wakker en gefocust en panorama en afrojacks kickstart hielp ook wel goed :)

http://www.youtube.com/watch?v=QdMO4LifmNs

http://www.youtube.com/watch?v=IPJHdbbkPLg

Als iemand nog goede albums heeft met beuk muziek (geen HC/HS) dan hoor ik het graag! Ik ben nog op zoek naar goede muziek want m'n focus is dan echt meer dan twee keer zo goed.

Laatst bewerkt:
6x120kg is dan wederom een VPR op je DL, mooi! 130kg zit er zowiezo in weer voor 1-3 reps.
Binnekort (na mijn toetsen) moeten we anders even elkaar spreken via msn/headset of dergelijke, misschien dat ik deze zomer eens langs kom, kijken hoe het loopt gezien ik vakantie werk ga doen. Anders de herfst/kerst vakantie of zo;)

Wat Koen zegt, mooie DL. Die chins zijn ook niet mis! Vind zelf PWO-nummertjes van Tiesto, Foo Fighters, Velvet Revolver, Booty Luv etc. wel lekker :)

6x120kg is dan wederom een VPR op je DL, mooi! 130kg zit er zowiezo in weer voor 1-3 reps.
Binnekort (na mijn toetsen) moeten we anders even elkaar spreken via msn/headset of dergelijke, misschien dat ik deze zomer eens langs kom, kijken hoe het loopt gezien ik vakantie werk ga doen. Anders de herfst/kerst vakantie of zo;)
Ja klopt, maar ik ga dat er niet meer achter zetten. Ik merkte dat ik daar teveel op focuste. Elke training minimaal 1 PR. Werkt uiteindelijk demotiverend. Maarre lijkt me heel leuk om een keer te meeten Koen, is al vaker langsgekomen natuurlijk.. Zomervakantie heb ik niet echt. Ik werk de hele zomer door, maar ik kan altijd wel een dagje vrij nemen. Komt zeker wel goed. Ik weet nu al dat ik echt met me bek open ga staan als jij 180 kg rackpulls voor me neus gaat doen hehe :D
Wat Koen zegt, mooie DL. Die chins zijn ook niet mis! Vind zelf PWO-nummertjes van Tiesto, Foo Fighters, Velvet Revolver, Booty Luv etc. wel lekker :)
Ja ik denk dat de latisimus toch wel een van m'n sterkere spieren zijn, met FDB hebben ze ook al een redelijke mooie ronding :) maarre die namen ken ik allemaal wel, ik heb alleen dat ik nooit de chille nummers krijg als ik ze gewoon random ga downloaden. Ik doelde dus meer op echt specifieke nummers/albums :trollface:
Ben trouwens benieuwd naar je pics man! welke dag komen die on?
hier geen flash player ga hem later zeker even kijken!

thx bazen!

Misschien moet jij eens rackpulls proberen bro!

Makkelijkste zou zijn op een doordeweekse dag als m'n OV het nog doet, ik weet dat ik tijdens m'n vakantie werk om de 2 weken 1 vrij dag heb, die dag zou evt. kunnen. Spreken wel dan wel af;)

Nette training gozer! Die DL ziet er lekker uit. Zit inderdaad wel 130 in. :)

Misschien moet jij eens rackpulls proberen bro!

Makkelijkste zou zijn op een doordeweekse dag als m'n OV het nog doet, ik weet dat ik tijdens m'n vakantie werk om de 2 weken 1 vrij dag heb, die dag zou evt. kunnen. Spreken wel dan wel af;)
Ja komt wel goed bro. En rackpulls is inderdaad misschien wel een lekkere oefening voor mij.. Misschien voor in mn nieuwe split?
http://www.youtube.com/watch?v=QH2-TGUlwu4

:) Zal zo ff een lijstje voor je maken wat ik wel luister als PWO af en toe.

Pics komen denk ik zaterdag?
Nice, waarom niet morgen :trollface: ?
Nette training gozer! Die DL ziet er lekker uit. Zit inderdaad wel 130 in. :)

Jaa volgende week denk ik wat 1 RMs uittesten zoals ik al eerder zei. Die zal rond de 140 liggen.. Misschien iets eronder.. Ben wel echt jelly op je squat...

Hoe lang wachten jullie eigenlijk met het opnieuw liften met DL? Meteen weer of even een paar seconden ademhalen?

Laatst bewerkt:
Ligt aan het gewicht, doe altijd met deadstopt eigenlijk. Rackpulls kan je ook om de week doen

Geen idee. Gaat niet veel aan mn fysiek veranderen dus waarom ook niet idd.

Jaa volgende week denk ik wat 1 RMs uittesten zoals ik al eerder zei. Die zal rond de 140 liggen.. Misschien iets eronder.. Ben wel echt jelly op je squat...

Hoe lang wachten jullie eigenlijk met het opnieuw liften met DL? Meteen weer of even een paar seconden ademhalen?

Ben erg benieuwd naar je 1RMs! En met deadliften gewoonlijk alleen een grote hap lucht nemen, verder gewoon deadstop en niet bouncen. Alleen echt zware doubles of triples neem ik soms 3-5 sec extra maar alleen als t nodig is.

Thx mannen!

What the ****.. Stond net op van de bank en kreeg een steek tussen me wervels en me longen. Is druk gevoelig ??? vanavond vroeg naar bed en hopen dat het morgen ochtend weg is dan kan ik dan gaan trainen! echt vaag.

Sterkte daarmee gap, klinkt leip!

Sterkte daarmee gap, klinkt leip!

Viel gelukkig mee! Vannacht lekker geslapen en vanochtend er 9 uur eruit, gegeten en wezen trainen :) Voelde me energiek op zich, als je bedenkt dat ik maar 1 maaltijd had gegeten!

BORST / TRICEPS

Benchpress
15x20 kg
8x40 kg
3x60 kg
8x70 kg
6x70 kg
8x65 kg

Incline db press
9x20 kg
8x20 kg
8x20 kg

Dips (chest) BW 79 kg
8xBW + 10 kg
6xBW + 10 kg
10xBW Laatste paar reps leek meer triceps dip

Reversed pushdown (eerste keer)
10x15 kg (focus op aanspannen triceps)
One handed reversed pushdown
8x7 kg
8x7 kg
die voelde lekkerder!

Flyes
10x10 kg
8x12 kg
10x12 kg

Overhead triceps extension
10x16 kg
8x16 kg
10x16 kg :D

3 setjes leg raises en 2 setjes knee raises

Ik heb een veel betere focus en motivatie nu ik muziek luister tijdens de training! Want de muziek (radio) die daar word gedraaid wil je niet horen tijdens een zware set. Ik let nu ook veel meer op mind-to-muscle techniek en het aanspannen van die spieren die ik wil trainen tijdens een oefening. Voelt wel goed moet ik zeggen, ook al kan je er vaak net wat minder gewicht door pakken..

Mede mogelijk gemaakt door:

The Offspring (staring at the sun :))

Bad Religion (sinister rouge/sorrow/american jesus)

Crookers megamix (dennis covent remix) (check spoiler)

Vorige training:
BORST/TRICEPS

Benchpress
15xbb
8x40 kg
3x60 kg
5x75 kg
5x75 kg
5x70 kg (wtf, 6e fail)

Incline DB Press
15x10 kg
8x20 kg PR
8x20 kg
7?x20 kg

Dips
8xBW+10 kg PR
5xBW+10 kg
7xBW+5 kg

Overhead DB tricep extension (seated)
10x14 kg
8x18 kg PR
5x18 kg
8x14 kg

Flat DB Flyes
10x10 kg
8x12 kg
Cable Crossover
8x25 kg
8x25 kg

Wat decline Sit-Ups, Knee- en Leg Raises

Overhead triceps extension (staand/kabel)
Heel strict, standje 3 ??

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven