XXL Nutrition

Log Tieme

Haha, ja ik train meestal ook high volume! Goeie fysiek man! ;)

staat er netjes bij

Goed fysiek man! Klopt die lengte van 180 en 79 kg nog steeds?

• Topic Starter Topic Starter
Kleine update: voeding, training totaal omgegooid en ben weer aan het cutten dit keer wil ik een stuk dieper gaan. Ik maak gebruik van de bayesian methode.

Voeding: macro's

-IK haal de meeste carbs uit groente en (gedroogd)fruit.. Alleen meal 3 zit iets van aardappels, rijst, quinoa, pasta oid bij..
-Ik wissel de source vaak af, zodat ik gevarieerd eet en niet eentonig alleen maar rijst en kip hoef te eten. Bevalt me een stuk beter.
-Neem geen shakes meer en vlees of vis alleen bij meal 3
-Gemiddelde maaltijden zie hieronder: meal 1 is normaal zonder pure chocolade. Had geen foto..
-Training is normaal gesproken na meal 2. Mocht ik met werk etc niet uitkomen en ochtends moeten trainen dan: kcal gelijk verdelen over maaltijd 2,3 en 4, maaltijd 1 blijft dan het zelfde.

Voorbeeld van mijn voeding op een trainingsdag als ik middags train.
Meal 3 speel ik altijd mee als ik thuis ben, kook ik altijd wat anders als de macros en de opzet maar het zelfde blijft..

Trainings schema: abcabc rust repeat

ImageUploadedByTapatalk1436520027.451900.jpg

ImageUploadedByTapatalk1436520045.049848.jpg

ImageUploadedByTapatalk1436520057.032969.jpg

ImageUploadedByTapatalk1436520069.050992.jpg

ImageUploadedByTapatalk1436520082.266252.jpg

ImageUploadedByTapatalk1438168286.053875.jpg

voeding ziet er goed en lekker uit, netjes.

Ben benieuwd!:thumbs:

in! ;)

Die macro's zien er lekker uit! Daar past zowat alles in!

Wat is de wetenschap eigenlijk achter het wat meer high fat..low(er) protein?

Die macro's zien er lekker uit! Daar past zowat alles in!

Wat is de wetenschap eigenlijk achter het wat meer high fat..low(er) protein?
Er is eigenlijk geen bewijs dat een eiwitinname van boven de 1,8/kg lichaamsgewicht beter is voor spiergroei en/of spierbehoud. Heeft dus geen nut om meer te nemen.. kan je beter de kcals uit carbs/vetten halen.
Waarom highfat? Heb hier niet 123 een goed onderbouwd antwoord op, zo diep zit ik niet in de stof. Ik kom hier nog wel een keer op terug;)

Er is eigenlijk geen bewijs dat een eiwitinname van boven de 1,8/kg lichaamsgewicht beter is voor spiergroei en/of spierbehoud. Heeft dus geen nut om meer te nemen.. kan je beter de kcals uit carbs/vetten halen.
Waarom highfat? Heb hier niet 123 een goed onderbouwd antwoord op, zo diep zit ik niet in de stof. Ik kom hier nog wel een keer op terug;)

Vet zou een gunstig effect hebben op je testosteron afaik, en idd meeste mensen eten veel te veel eiwitten.

vet zou een gunstig effect hebben op je testosteron afaik, en idd meeste mensen eten veel te veel eiwitten.
+1

Meal 2 en 3 voor de komende 3 dagen, macros zijn het zelfde..

kcal 881
eiwit 41
carbs 97
vet 35

Meal 2:
Courgette
sperziebonen
broccolie
eieren
banaan
brood
gedroogde abrikozen
48+ kaas
kokosolie

Meal 3:
gegrilde groente
zoete aardappels
kipburger
gemengde noten
olijfolie

ImageUploadedByTapatalk1438336138.147113.jpg

Log nog actief? If yes > in, if no > out

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Fysiek van eental weken terug. Nu weer rustig de kcal aan het verhogen en aan mijn bulk beginnen.

Hier mijn trainingsschema voor de komende tijd. Momenteel knie blessure daarom zo hoog in de reps en laag in gewicht.. Ik verwacht dat mijn bench binnenkort weer omhoog schiet. Heb deze gewichten met een andere techniek gedrukt even aan wennen..

Korte termijn doelen:
-weer fatsoenlijk benen kunnen trainen
-40x6 pullup
-30x7 chinups
-front lever goed kunnen uitvoeren

TRAINING.PNG

Weer in! pullup sterker dan chin ups?

Ik hang ook helemaal uit, in het verleden was ik met chins wel sterker, maar nu al tijd niet meer gedaan ,ga ik vanaf volgende week er ook weer bij doen, eens kijken war ik nu sterker in ben:)

pullups met 40kg.. de t*ring

Nog bezig met je opleiding?

super fysiek man nice.

Terug
Naar boven