AndroidHealthClinic

Ice leovince's Log

• Topic Starter Topic Starter
Ik wil verdomme pics maken :mad: Maar mijn camera doet niks meer omdat ik veel met mijn telefoon gooi. Ik ben nog te lui geweest om naar Vodafone toe te gaan om een nieuwe te claimen :roflol:

Prima training collega! En kappen met die excuses, gewoon je moeder vragen om foto's te maken! :D

Prima training collega! En kappen met die excuses, gewoon je moeder vragen om foto's te maken! :D

Haha dankje! Ja heb ik al over na zitten denken maar ik weet sowieso dat die geen goede pics gaat maken..

Over poses gesproken: is er nog een website if artikel dat kort en bondig de techniek bespreekt van de meeste standaard poses?

Haha dankje! Ja heb ik al over na zitten denken maar ik weet sowieso dat die geen goede pics gaat maken..

Over poses gesproken: is er nog een website if artikel dat kort en bondig de techniek bespreekt van de meeste standaard poses?

Hmm, vast wel. Maar zou even op youtube zoeken. Daar staan wel filmpjes met uitleg!

Hmm, vast wel. Maar zou even op youtube zoeken. Daar staan wel filmpjes met uitleg!

Youtube vind ik dus echt geen betrouwbare bron. Elke r*tard kan zijn poses erop zetten. Er is toch wel een artikel of iets dat beschrijft hoe je moet posen? Welke spieren in wat voor pose naar voor moeten komen en algemene ibstructies? Anders maak ik hier wel een topic over aan..

Youtube vind ik dus echt geen betrouwbare bron. Elke r*tard kan zijn poses erop zetten. Er is toch wel een artikel of iets dat beschrijft hoe je moet posen? Welke spieren in wat voor pose naar voor moeten komen en algemene ibstructies? Anders maak ik hier wel een topic over aan..

Je valt in herhaling hehe. Euhm, wat youtube betreft, er staan toch ook filmpjes van Mark Rippetoe op bijv. Dat is toch betrouwbaar..
Er is zo'n filmpje dat ik ergens in een log van (Koen?) ben tegen gekomen. Daar werd het goed uitgelegd!

Hoppa, lekkere training achter de rug! Helaas niet toegekomen aan benen.

Flat dumbbell press
3 W/U setjes
12x28KG
12x28KG
10x28KG
Note: Hoppaa eerste VPR

Overhead press
3 W/U setjes
10x45KG
12x40KG (2 push press)
12x40KG (6 push press)
Note: Misschien teveel W/U

Skullcrushers
3x12x30KG
Note: Hoppa 2e VPR

Lying dumbbell pullover
10-12x26KG
10-12x28KG PR
10x28KG

Ez-bar curl
12x30KG
9x30KG
5x30KG :o

Seated row (wide, hammer grip)
12x70KG PR
12x65KG
12x65KG
Note: VPR. niet nog een keer 70 gepakt, want het ging een heel klein beetje ten koste van een maximale ROM

Lat pull-down (extra wide grip)
12x60KG
10x60KG
8x60KG
Note: best wel leeg ook in de armen..

Trainingscijfer: 7,5/10. Ging best lekker! Alleen kwam m'n eten een beetje omhoog tijdens de seated row. Verder goede focus en was alleen beetje teleurgesteld in de overhead press. Maarja als ik dan weer kijk naar wat voor een progressie m'n schouders hebben gemaakt heb ik niks te klagen:D
BW = 89,1KG (na training en kleine maaltijd.) Schat het op 86,5KG/87KG
Nu nog snel vreten maken voor morgen en dan gaan we pitten!
Welterusten.

Laatst bewerkt:
Toch nog even gewogen vannochtend: 88,1KG lol :P
Zit dus al 3 kg boven streefgewicht voor eind 2011/begin 2012!
Ben ook wel lekker aan het bulken en schat m'n vetpercentage op 12%..

Nice train vetklep. Kidding 12% is nice. Hoe zit t met die pics? Gewoon ff oefenen voor de spiegel :)

---------- Post toegevoegd Tue 20 Dec 2011 om 13:54 ----------

de gym was aan het eind van de routine leeg (dacht ik :o) dus ging even voor de grap zonder shirt die rows doen.. Voor het eerst dat ik zoiets had van: 'nu begint het wat te worden :)'

say whuuuut!!?

Ja ik ben aan het oefenen ja :p Nu nog een plek vinden met een beetje decent belichting, cameraman en een camera..

Ja man, ik heb ook wel eens toen met Keun staan posen bij mijn gym, dus ik dacht **** it, ik wil wel eens zien hoe het eruit ziet zonder shirt (gruwelijk :D).
Ik draag namelijk altijd vrij wijde en grote shirts dus je ziet een stukje bovenarm en voor de rest alleen maar onderarm ;)

UB training.

MP
11x45KG
8x45KG + 3 PP
5x45KG + 5 PP

Flat db press
3x11x28KG
Note: nog niet hersteld van afgelopen maandag: 2x12x30KG PR

LPD wide hammer grip
12x70KG
12x75KG
12x70KG

Skulls
2x12x35KG VPR
12x30KG easy

DB pullover
3x8-12x28KG

Seated row wide hammer grip
2x12x70KG
12x65KG

DB preacher curl
3x8x12KG

Train nog wel, maar even geen zin om te loggen.
Paar PR'tjes

Ik merk wel dat ik tegen de grens aan zit van herstel!
Maar ik vind dat alleen maar beter.
Even de training kort vanaf mn telefoon uploaden.
Flat db press
2x12x30 KG
8x30kg

Push press
7x55kg
6x55kg
10x50kg

seated row v bar
12x75kg
8x80kg :(
1075kg

preacher curl met EZ bar
12x25kg
10x25kg
12x20kg
zwakke zwakke.k*t biceps :o

Skulls
3x12x30kg
hier dus nog niet helemaal hersteld

lat pull down 1m wide hammergrip
12x75kg
10x80kg

front squats
3x5x70kg

deload weekje?

Bedoel je inlassen of dat deze training in een deload week past :o ?
Nee maar ik ga.nog steeds vooruit met alles.
Wanneer ik voel dat ik het niet aankan die training doe ik een stapje terug en knal ik de week erna er overheen. Heeft tot nu toe gewerkt!

En welkom terug in mn log :D

Bedoel je inlassen of dat deze training in een deload week past :o ?
Nee maar ik ga.nog steeds vooruit met alles.
Wanneer ik voel dat ik het niet aankan die training doe ik een stapje terug en knal ik de week erna er overheen. Heeft tot nu toe gewerkt!
inlassen bedoelde ik inderdaad, misschien bepaalde intensiteit veranderen aantal sets/reps/weight

Terug
Naar boven