- Waardering
- 1.623
picsDe gym was aan het eind van de routine leeg (dacht ik) dus ging even voor de grap zonder shirt die rows doen.. Voor het eerst dat ik zoiets had van: 'Nu begint het wat te worden
'
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
picsDe gym was aan het eind van de routine leeg (dacht ik) dus ging even voor de grap zonder shirt die rows doen.. Voor het eerst dat ik zoiets had van: 'Nu begint het wat te worden
'
Prima training collega! En kappen met die excuses, gewoon je moeder vragen om foto's te maken!![]()
Haha dankje! Ja heb ik al over na zitten denken maar ik weet sowieso dat die geen goede pics gaat maken..
Over poses gesproken: is er nog een website if artikel dat kort en bondig de techniek bespreekt van de meeste standaard poses?
Hmm, vast wel. Maar zou even op youtube zoeken. Daar staan wel filmpjes met uitleg!
Hmm, vast wel. Maar zou even op youtube zoeken. Daar staan wel filmpjes met uitleg!
Youtube vind ik dus echt geen betrouwbare bron. Elke r*tard kan zijn poses erop zetten. Er is toch wel een artikel of iets dat beschrijft hoe je moet posen? Welke spieren in wat voor pose naar voor moeten komen en algemene ibstructies? Anders maak ik hier wel een topic over aan..

de gym was aan het eind van de routine leeg (dacht ik) dus ging even voor de grap zonder shirt die rows doen.. Voor het eerst dat ik zoiets had van: 'nu begint het wat te worden
'
Nu nog een plek vinden met een beetje decent belichting, cameraman en een camera..
).
Train nog wel, maar even geen zin om te loggen.
Paar PR'tjes
Thanks, jij ook nog de beste wensen man!

?
inlassen bedoelde ik inderdaad, misschien bepaalde intensiteit veranderen aantal sets/reps/weightBedoel je inlassen of dat deze training in een deload week past?
Nee maar ik ga.nog steeds vooruit met alles.
Wanneer ik voel dat ik het niet aankan die training doe ik een stapje terug en knal ik de week erna er overheen. Heeft tot nu toe gewerkt!